2026-08-19, 23:17
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domkraft
Björns trädgård har jag hört.

Korvmojen är där.
Citera
2026-08-20, 08:31
Medlem
Blondinss avatar
Björn Trädgård. Garanterat missbrukare då.
Citera
2026-08-20, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ligger ju som bekant en moské precis där.

Fredens religion som levererar?

Det här är ett typexempel på när rasisthjärnan levererar en hypotes som helt går emot sunt förnuft. Man behöver bara veta litegrann om detta område för att förstå att det är en helt vansinnig gissning.

Det var pundartjafs. Om det är muslimer inblandade är de av typen som varken läser Koranen eller går i moskén utan typen som läser sms på kontantkortstelefoner för att veta hur och när de får tag på nästa påse, och om det misslyckas suger i sig Arboga 7,2%.
Citera
2026-08-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Knivsöder lever kvar. Gamla traditioner står sig.

Hornstull är vad som kallats Knivsöder om man är från ön sen långt tillbaka.
Citera
2026-08-20, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongfeeling
Ingen av dem som knivhugger i Björns trädgård - iallafall inte mitt på dagen en vardag.
Sannolikheten är minimal.
Eftersom det bråkande paret är bekanta så riktas mina misstankar åt annat håll.

Ja kanske inte det mest sannolika men vi minns ju alla tex när den muslimska mannen mitt på vardagseftermiddagen precis på samma plats smög upp bakom en polis och knivhögg honom i nacken.

Citat:
Ursprungligen postat av nutrilett
Det här är ett typexempel på när rasisthjärnan levererar en hypotes som helt går emot sunt förnuft. Man behöver bara veta litegrann om detta område för att förstå att det är en helt vansinnig gissning.

Det var pundartjafs. Om det är muslimer inblandade är de av typen som varken läser Koranen eller går i moskén utan typen som läser sms på kontantkortstelefoner för att veta hur och när de får tag på nästa påse, och om det misslyckas suger i sig Arboga 7,2%.

Du verkar inte förstå riktigt, religion och ras är inte samma sak.
Citera
2026-08-20, 13:33
Medlem
[quote=Rubar|95725713]
Ja kanske inte det mest sannolika men vi minns ju alla tex när den muslimska mannen mitt på vardagseftermiddagen precis på samma plats smög upp bakom en polis och knivhögg honom i nacken.

Eftersom jag bor strax intill så vet jag att det inte är så denna gång.
Vet allt utom namn.
Citera
2026-08-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Knivsöder lever kvar. Gamla traditioner står sig.

Nej då, inte samma sak. Läs på litet
Citera
2026-08-20, 20:25
Medlem
MiniCharlies avatar
Ingen som faktiskt råkade vara på plats och kan ge signalement på kvinnan?
Citera
2026-08-20, 23:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Hon bor tydligen i majorna Göteborg nu.
Jag som sällan är i Stockholm såg henne dock för 15 år sen, då var hon väldigt aktiv på gatorna sprang runt och skrek. Är den här kvinnan på Södermalm en liknande utåtagerande kvinna?

Vi vet inte vem det är. Finns många "utåtagerande" på Södermalm då det bor nästan 100 000 människor där samt att många från hela Storstockholm kan besöka stadsdelen, speciellt precis vid en tunnelbanestation som i detta fall, samt nära till en pendeltågsstation. Det går inte bara att dra till med något namn på måfå.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in