2026-08-18, 16:48
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Det tycker jag också, men jesus budskap är i alla fall kompatibelt med ett civiliserat samhälle.

Nej det tycker inte jag, folk som tror på sagor har jag svårt för!
Citera
2026-08-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
SD/Israel vill flytta fokus, lite kaos pga. massinvandringen är bara välkommet. Jomshofs utspel är en del av spelet. 🤷‍♀️

Jag sympatiserar inte med sd, i synnerhet inte efter dessa fyra år.
Jag bröt med sd helt åsiktsmässigt när det framgick att dom sökte sammarbete med expo.

F.ö. handlar ju tråden om jomshof och islam. Delar hans åsikter och farhågor.
Citera
2026-08-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej det ska han inte alls ha, Rickard Jomshof är en idiot! "I Sverige är religionsfriheten lagstadgad och grundas i svensk grundlag. Det innebär att alla har rätt att utöva sin religion, att byta religion och att fira religiösa högtider. Religionsfriheten skyddar även att man inte behöver berätta om sin tro eller religion. Det är viktigt att notera att religionsfriheten är en av de mänskliga rättigheterna och omfattar även icke-religiösa övertygelser."
En liten markering åt något slag är du en gång blivit muslim får du aldrig bli kristen för då är du en människa som de får döda dig närsom.
Är det religionsfrihet?
Citera
2026-08-18, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grits-and-Gravy
Och vem ska jobba dessa tjänster? Du?

Hemtjänst taxirörelse etc, etc fungerade oändligt mycket bättre innan massinvandringen.
Unga tjejer vågade åka taxi själva och hör och häpna dementa tanter slapp överraskningssex.
Citera
2026-08-18, 16:56
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Jag sympatiserar inte med sd, i synnerhet inte efter dessa fyra år.
Jag bröt med sd helt åsiktsmässigt när det framgick att dom sökte sammarbete med expo.

F.ö. handlar ju tråden om jomshof och islam. Delar hans åsikter och farhågor.
Då delar du Israels åsikter också, de kommer i samma paket. Jomshof vill uppvigla folket mot muslimerna, så att Israel kan arbeta ostört. Europa ska krossas, och med en splittrad befolkning blir Europa lättare att tas över/styras.

Jomshof är en liten skit.
Citera
2026-08-18, 16:56
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Citat:
SD sätter Israel först, det har de själva varit väldigt tydliga med. Israel bombar sönder Mellanöstern och folket där måste fly någonstans. S har kopplingar till muslimska brödraskapet.

Så vad ska ni rösta på?

SD, naturligtvis. Vi Svenskar gillar inte sandneger-låg IQ-tänk. Låter underbart att bomba bort mellanöstern och dess inavlade befolkning.
Citera
2026-08-18, 16:57
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Normalt är blott det som ej avviker, så Jomshof har mycket arbete framför sig om han ska uppnå >50 % hat av islam hos hela befolkningen.

Det behövs inte, 99% av allt hat mot islam produceras av muslimerna själva. Om ni bara började bete er som alla andra religioner så skulle vi inte ens ha den här diskussionen.
Citera
2026-08-18, 16:59
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outlaw&Folkhem
SD, naturligtvis. Vi Svenskar gillar inte sandneger-låg IQ-tänk. Låter underbart att bomba bort mellanöstern och dess inavlade befolkning.

Du förespråkar folkmord?
Citera
2026-08-18, 17:02
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Citat:
Du förespråkar folkmord?
Nja, men sparka hem skiten till sanden igen. Alla som bekänner sig vara muslimer.

Mest less på att de är här och tror att de ska ta över.
Citera
2026-08-18, 17:02
Medlem
Citat:
Då delar du Israels åsikter också, de kommer i samma paket. Jomshof vill uppvigla folket mot muslimerna, så att Israel kan arbeta ostört. Europa ska krossas, och med en splittrad befolkning blir Europa lättare att tas över/styras.

Jomshof är en liten skit.

Absolut inte ogillar israel och den inflyteserika diasporan, som verkar gett sig den på att förstöra västvärlden.

Finns ju naturligtvis schyssta judar och muslimer, men ideologierna och deras företrädare är skit.
Citera
2026-08-18, 17:04
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Dubbelpost
Senast redigerad av Outlaw&Folkhem 2026-08-18 kl. 17:07.
Citera
2026-08-18, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det har jag aldrig påstått. Vart vill du komma? Bränna en bok är inte hets mot folkgrupp.

Nej, men om någon skär halsen av dig för att bränna en bok, eller våldtar dig för att du inte har slöja, så har du varken yttrandefrihet eller ens rörelsefrihet.
Då spelar det liksom ingen roll vad lagen säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in