Citat:
Ursprungligen postat av
Din-gamla-mamma
Andrew Tate är en psykopat.
Jag hörde nyligen att så många som 30% av befolkningen, män och kvinnor, har flera psykopatiska drag.
och jag tror därför att dessa 30% som påminner om psykopater själva, beundrar de få som är fullblods psykopater, som Tate och Trump och Elon.
Det är i denna grupp Tate hittar sina följare.
Kvinnor har för övrigt nu gått ut med att Tate strypt kvinnor till medvetslöshet, och knullat dom när de varit medvetslösa, så de vaknar upp och har en stönande Tate ovanpå sig.
Han kan få livsstids fängelse för det, finns en stor chans till det.
Du är vänsterpartist eller har de åsikterna vilket också är illa, du kan inte lyssna på fakta, vilket påverkar röstval och hur andra människor får det i samhället.
Att Trump är en narcissist tror jag säkerligen, han har ett porträtt av sig själv hängandes i sitt hus. Psykopat är en helt annan sak, man måste uppfylla väldigt många kriterier för att faktiskt vara psykopat. Finns säkert många svenskar som har narcissistiska drag, Sverige har inga starka värderingar som håller de från materialism, identitetsknarkande osv. eller karriärsklättrande, statusbeteenden, likejaganden. Förmodligen saknas bildningsideal, det finns inte heller i Sverige som det fanns förut, en annan kan vara trendkänslighet, det gör också folk korkade och mer giriga och ytliga.