2026-08-16, 19:43
Medlem
Kanske ligger denna tråd felplacerad, ber om ursäkt för detta i sådana fall och ber gärna att mod omplacerar den!

Som jag ser det är Andrew Tate en person som är enormt vulgär, hans konstanta försök att låta smart via Sociala media kanaler får en att vilja kräkas upp allt man har inom sig, men han är såpass smart och girig att han fattar att han kan tjäna pengar på sina utläggningar om världen för att det finns massa människor som skulle kunna köpa det.

Så nu till min fråga, vad för slags situationer och sociala sammanhang är det som skapar hans följare?

Det måste ju vara något med hans personlighet? Om man studerar han snabbt så inser man att han 1. Är dum i huvudet. 2. Han har ett bräckligt ego. 3. Han är en girig kuk som inte bryr sig om vad han skapar i världen och vad han får andra att tro.

Han har helt enkelt genom sin egen idioti, narcissism och fragila självbild lyft upp sig själv som någon slags maskulin "superhjälte" och som sedan lika fragila människor har gått på. (Där mestadels av innehållet går ut på hur man skall tillrättvisa kvinnor, helst genom att slå dom eller attackera dom på olika sätt.)

Jag skulle tippa på att han har stora mommy issues för det är det precis sådana symptom han uppvisar i sin skadade personlighet. Något som hans följare säkerligen också lider utav och som dom dras till rent naturligt, samt tycker är vettigt.

Hur blir en person så sjuk att man ser upp till det här mongot som mer än allt annat egentligen vill ha en kram och kanske normala föräldrar som inte fuckade upp honom?
Senast redigerad av Vintageman 2026-08-16 kl. 19:53.
Citera
2026-08-16, 19:47
Medlem
kansascityshuffles avatar
Andrew Tate är den svaga personens föreställning av styrka.
Precis som Elon Musk är den mediokra personens föreställning av geni.
Citera
2026-08-16, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle

Den va jävligt bra. Jag hade en studiekamrat som skröt med att hennes pojkvän hade spelat kort med Elon Musk, men också på ett sätt som att hon mer eller mindre kände honom. Hon var en av de mest mediokra personer jag träffat, hon var inte ens bra på något hon gjorde eller uppvisade på kursen.

hmm, OT igen:

Mycket daddy issues eller mommy issues kan ju skapa dessa symptom som han uppvisar, svaghet, ett mycket fragilt ego, mycket ilska och andra konstiga besvär.

Man kanske kan säga att han är Mommy issues, idioti och girighet personifierat? I allafall Mommy issues, han har ju ingen aning om hur han uppfattas eller så bryr han sig bara inte i med att han kan tjäna pengar och pippa luder som gillar att bli slagna av sina pojkvänner mer eller mindre.

Jag läste att Brittiska domstolen knullade han ordentligt och kan dömma han till skattebrott så det verkar ju inte gå så bra för idioten. Förhoppningsvis så hänger han sig innan han är 50 med tanke på hur mycket han fuckar upp världen med sitt skitsnack på Internet?

https://www.bbc.com/news/articles/cm2v1rnvrv0o

Dessutom kan han bli inlåst på livstid p.g.a. att han tydligen har blivit Pimp med och människosmugglar samt våldtäktsman. Jag hoppas verkligen allt detta är sant och han blir utlämnad till England för en livstid i fängelse. Vilken extrem jävla påse med skit den idioten är

https://www.dexerto.com/entertainment/how-much-jail-time-is-andrew-tate-facing-after-miami-arrest-42-uk-charges-explained-3389825/
Senast redigerad av Vintageman 2026-08-16 kl. 20:06.
Citera
2026-08-16, 20:04
Medlem
franges avatar
Jag har själv inte sett ett endaste klipp eller intervju med Tate i fråga, utan bara sett alla rubriker, artiklar och trådar om honom - och hur så många ondgör sig över honom, men.

Antagligen för att han verkar synnerligen provocerande, och för att han går emot traditionell manshatande feminism, som ffa är ute efter att trycka ner män i största allmänhet. Och sedan just det att han är avskydd av alla De Goda™ - gör ju att han antagligen blir en antihjälte, lite att jämföra med folk som blir satanister. Inte minst för att provocera.

Du ser ju användaren här ovanför, som verkar kissa i trosan av avsky mot Tate. Vissa njuter av att provocera andra - och uppenbarligen blir användaren ovan oerhört provocerad av just den där Tate.
Senast redigerad av frange 2026-08-16 kl. 20:08.
Citera
2026-08-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jag har själv inte sett ett endaste klipp eller intervju med Tate i fråga, utan bara sett alla rubriker, artiklar och trådar om honom - och hur så många ondgör sig över honom, men.

Antagligen för att han verkar synnerligen provocerande, och för att han går emot traditionell manshatande feminism, som ffa är ute efter att trycka ner män i största allmänhet. Och sedan just det att han är avskydd av alla De Goda™ - gör ju att han antagligen blir en antihjälte, lite att jämföra med folk som blir satanister. Inte minst för att provocera.

Han pratar mestadels om att slå kvinnor och jag tror inte han skämtar med tanke på vad för slags anklagelser som har riktats mot han nu i brottsväg. Läs mitt inlägg ovan. Att bryta ner manshatande feminism med argument är en sak, att bara tala om att slå kvinnor är inget som har nånting med en anti-pk grej att göra. Personen är en totalt värdelös tom mupp och narcissist som tror att han är nåt jävla geni

Är det sant kommer personen bli bortglömd och förhoppningsvis hatad istället för en martyr. T.o.m. av hans egna pantade följare med tanke på brotten han möjligtvis har begått.
Senast redigerad av Vintageman 2026-08-16 kl. 20:11.
Citera
2026-08-16, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Kanske ligger denna tråd felplacerad, ber om ursäkt för detta i sådana fall och ber gärna att mod omplacerar den!

Som jag ser det är Andrew Tate en person som är enormt vulgär, hans konstanta försök att låta smart via Sociala media kanaler får en att vilja kräkas upp allt man har inom sig, men han är såpass smart och girig att han fattar att han kan tjäna pengar på sina utläggningar om världen för att det finns massa människor som skulle kunna köpa det.

Så nu till min fråga, vad för slags situationer och sociala sammanhang är det som skapar hans följare?

Det måste ju vara något med hans personlighet? Om man studerar han snabbt så inser man att han 1. Är dum i huvudet. 2. Han har ett bräckligt ego. 3. Han är en girig kuk som inte bryr sig om vad han skapar i världen och vad han får andra att tro.

Han har helt enkelt genom sin egen idioti, narcissism och fragila självbild lyft upp sig själv som någon slags maskulin "superhjälte" och som sedan lika fragila människor har gått på. (Där mestadels av innehållet går ut på hur man skall tillrättvisa kvinnor, helst genom att slå dom eller attackera dom på olika sätt.)

Jag skulle tippa på att han har stora mommy issues för det är det precis sådana symptom han uppvisar i sin skadade personlighet. Något som hans följare säkerligen också lider utav och som dom dras till rent naturligt, samt tycker är vettigt.

Hur blir en person så sjuk att man ser upp till det här mongot som mer än allt annat egentligen vill ha en kram och kanske normala föräldrar som inte fuckade upp honom?

Skulle tro att det är likasinnade och män med svagt självförtroende samt hat mot kvinnor som incels... men jag kanske har fel..
Citera
2026-08-16, 20:30
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Andrew Tate är en psykopat.

Jag hörde nyligen att så många som 30% av befolkningen, män och kvinnor, har flera psykopatiska drag.

och jag tror därför att dessa 30% som påminner om psykopater själva, beundrar de få som är fullblods psykopater, som Tate och Trump och Elon.

Det är i denna grupp Tate hittar sina följare.

Kvinnor har för övrigt nu gått ut med att Tate strypt kvinnor till medvetslöshet, och knullat dom när de varit medvetslösa, så de vaknar upp och har en stönande Tate ovanpå sig.
Citera
2026-08-16, 20:34
Moderator
skunkensunes avatar
Socialantropologi, etnologi och sociologi --> Manosfärer, maskulinism och mansrörelser
/Moderator
Citera
2026-08-16, 20:35
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle

Haha, vilket pangstatement "./thread"
Citera
2026-08-16, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman

Kvinnohatare och män som ser ner på kvinnor som lägre varelser pga kvinnohat som ofta beror på osäkerhet och att kvinnor inte har intresse av dem.
Citera
2026-08-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Skulle tro att det är likasinnade och män med svagt självförtroende samt hat mot kvinnor som incels... men jag kanske har fel..

Du har helt rätt där. Man kan nästan se direkt vilka dom där totalt efterblivna tiktok incels Andrew tate fansen är. De har precis som osäkerhet, ytlighet och nån slags total bräcklig fasad som de hela tiden försöker gömma med en tunn yta.

Att de går runt och får luft av en sån som Andrew Tate äcklar mig bara, därför är det så bra om denna kan bli inlåst på livstid vilket det finns stor chans till.
Citera
2026-08-16, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Andrew Tate är en psykopat.

Jag hörde nyligen att så många som 30% av befolkningen, män och kvinnor, har flera psykopatiska drag.

och jag tror därför att dessa 30% som påminner om psykopater själva, beundrar de få som är fullblods psykopater, som Tate och Trump och Elon.

Det är i denna grupp Tate hittar sina följare.

Kvinnor har för övrigt nu gått ut med att Tate strypt kvinnor till medvetslöshet, och knullat dom när de varit medvetslösa, så de vaknar upp och har en stönande Tate ovanpå sig.

Han kan få livsstids fängelse för det, finns en stor chans till det.

Du är vänsterpartist eller har de åsikterna vilket också är illa, du kan inte lyssna på fakta, vilket påverkar röstval och hur andra människor får det i samhället.

Att Trump är en narcissist tror jag säkerligen, han har ett porträtt av sig själv hängandes i sitt hus. Psykopat är en helt annan sak, man måste uppfylla väldigt många kriterier för att faktiskt vara psykopat. Finns säkert många svenskar som har narcissistiska drag, Sverige har inga starka värderingar som håller de från materialism, identitetsknarkande osv. eller karriärsklättrande, statusbeteenden, likejaganden. Förmodligen saknas bildningsideal, det finns inte heller i Sverige som det fanns förut, en annan kan vara trendkänslighet, det gör också folk korkade och mer giriga och ytliga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in