2026-08-15, 22:25
Medlem
pickalulus avatar
Min mamma sa alltid att det hände om man tog LSD. Det var lägga sitt barn i ugnen och äta det eller flyga från ett höghus. Så troligen använde mamman LSD.
Citera
2026-08-15, 22:50
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Själv trodde jag att de var aboriginer men på de pixlade fotona i australisk press ser både mor och son väldigt vita ut.
Här är en bild från The Sun eftersom australiska tidningar verkar jävligt gnidna.
https://www.thesun.co.uk/news/39661195/cannibal-mum-ate-son-cops-harrowing-scene/
Jag har också hittat fler bilder men de är alla pixlade:
https://i.dailymail.com/1s/2026/07/10/05/109920885-15964479-The_mum_32_has_been_charged_over_the_murder_of_her _four_year_old-a-2_178365946100 0.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMkZO7XlNTPY14gDV5wsIphFG27XUjg 7vVyUbUE6jt9-JFqLg2A-9J8AJZ&s=10

Det låter som en sorts förlossningspsykos.

Jag minns ett fall i Egypten där en kvinna ertappades med sin fem åriga sons huvud i en gryta. Hennes försvar var att hon ville äta honom för att då skulle hon vara en del av henne för evigt. (https://metro.co.uk/2023/10/03/mum-ate-her-five-year-old-sons-head-so-he-could-be-with-her-forever-19596100/)
Citera
2026-08-15, 22:52
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Kvinnor har för alltid en del av sina söner i hjärnan ändå, utan att äta dem.
Så det är nog inte därför hon käkade upp ungen.
Riktigt vrickat.

Är det här ens sant?
Expressen är ju inte direkt kända för att fara med sanningen.
Låter för skruvat för att vara sant.

Nånting tänkte hon, och det var nog inte bara ”det här ska bli gott!”

Här är en matigare artikel från down under: https://www.abc.net.au/news/2026-07-06/nsw-wyong-investigation-boy-death-central-coast/106883362
Citera
2026-08-15, 23:34
Avstängd
Merwinnas avatar
Jag får aboriginer-vibbar. Det brukar vara dom, när det sker bisarra brott i Australien.
Citera
2026-08-16, 01:28
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag får aboriginer-vibbar. Det brukar vara dom, när det sker bisarra brott i Australien.

Det kan du få, men hon ser väldigt vit ut i den blurrade bilden i the sun-artikeln som länkats i tråden.
Citera
2026-08-16, 01:34
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Inte ens i min vildaste fantasi hade jag kunnat komma på en sån här sjuk grej för en skräckberättelse eller liknande. Helsike vad demoniskt.

Mental ohälsa och drogmissbruk kan få folk att göra de sjukaste saker. Hennes mamma och bror hade tydligen begärt att skyddas från henne pga tidigare beteenden, men just detta måste ha hänt i ett psykotiskt tillstånd. Hon anmälde sig själv till polisen så något måste hon ha förstått av vad hon gjort dock.
Citera
2026-08-16, 03:41
Medlem
Symptms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Min mamma sa alltid att det hände om man tog LSD. Det var lägga sitt barn i ugnen och äta det eller flyga från ett höghus. Så troligen använde mamman LSD.

Det var det dummaste jag hört i hela mitt liv, hon har aldrig använt LSD och inte du heller.
Citera
2026-08-16, 03:54
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Naturligtvis ska någon försvara henne. Aldrig är ju en kvinna ond i sig själv!

Att försöka förstå orsaken till varför någon gjort något svårförståeligt är inte att försvara handlingen eller personen i fråga. Sen är det stolligt att förklara någons handlingar med att personen skulle "vara ond". Såna barnsliga föreställningar borde man lämna bakom sig när man äntrar vuxenlivet.
Citera
2026-08-16, 05:15
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Jag gjorde bara en sannolikhetsbedömning byggd på fakta.

Det osar av kvinnohat i ditt inlägg.

Intressant det här.

Så fort någon skriver att denna kvinna är ond som mördar och äter upp hennes 4-åriga son så osar man utav ”kvinnohat”.

Men när kvinnor skriver ”inte alla män, men alltid en man” så osar de inte utav manshat.
Senast redigerad av Johan201 2026-08-16 kl. 05:18.
Citera
2026-08-16, 06:26
Medlem
Någon liten kannibalstam från afrika som dykt upp i Australien med all "migration" kanske! 🙄
Citera
2026-08-16, 06:47
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu

Hade mamman ätit en lapp så hade nog ungen ÖVERLEVT det inträffade.
Stanna tåg och flyga ifrån fönster hahaha, det har hängt med bra från 60-talets propaganda våg.
Citera
2026-08-16, 07:07
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Kvinnor som dödar sitt barn gör det oftast under inflytande av en psykos. Kan vara nåt sånt här.
Psykopati heter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in