Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
I en akademisk uppsats, inte foruminlägg på Flashback. Då hade 99% av alla inlägg här ogiltigförklarats. Jag har tipsat dig om var du kan läsa rapporter om arbetsrelaterad stress, så det står dig fritt att jobba med din egna omvärldsbevakning.
Det är fullkommligt irrelevant vad som är policy på Flashback. Finns inget som hindrar dig att uppge källa om du vill visa att du är trovärdig. Så du tycker vi ska lite på att du ttycker dig minnas att du hört något i den stilen?
Jag ser hela tiden exempel på personer som nämner faktauppgifter och backar upp dessa med länkar. Att detta skulle vara så ovanligt att de utgör en procent eller mindre av fallen där någon presenterar fakta är helt omöjligt. Åter igen visar du att du bnara snackar skit.
Ska du förklara för mig vart jag kan hitta rapporter om arbetsrelaterad stress. DU!!!! Du kan inte ens skaffa dig ett jobb. Jag beöver bara skicka ett mail om jag behöver ett nytt jobb. Skrev du det där tipset för att försöka leda bort diskussionen från sakfrågan, nämligen att du kommer med ett extremt märkligt påstående och inte kan ange källa.