Om jag satte ett finger i munnen och petade runt så hade jag ju sen gått och tvättat det med tvål, men vi alla tycker det är helt okej att man bara sköljer av tandborsten med lite kallt vatten sen använder den igen. Blä!
Det är äckligt. Men man kan ju inte köpa en ny tandborste varje dag, det blir ju dyrt. Det får duga att skölja den ordentligt och torka av den, och inte ha den framme i bajsluften bredvid toan.
Om jag satte ett finger i munnen och petade runt så hade jag ju sen gått och tvättat det med tvål, men vi alla tycker det är helt okej att man bara sköljer av tandborsten med lite kallt vatten sen använder den igen. Blä!
Tandborsten står på vasken bredvid toan. Jag sköljer den efter varje användning. Jag byter kanske var tredje månad eller så. Det är inte så himla noga. Folk är alldeles för nojjiga över meningslös skit idag. Fräsch-och-nyttig-ångesten har gått för långt. Det är därför ni har så jävla många allergier.
Är rätt vanligt med hållare med lysdioder med UV som ska användas för att "sterilisera" borsthuvudet till eltandborstar. Kan man väl köpa om man är paranoid.