2026-08-12, 22:15
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Ja det där med teasing glömde jag att nämna i mitt inlägg. Det ligger i strippans intresse att "leave the audience wanting more", att inte falla för frestelsen att visa allt genast. Ett maktspel - strippan visar att hon kan få pengar av folk genom att anspela på sin skönhet och balansera på gränsen mellan att visa allt men ändå inte göra det, så att folk blir som tokiga (edging).

Eller ja, iallafall inte om man jobbar med striptease kommersiellt och det finns en chans att kunden kommer tillbaks.

Men strippar man som en engångsföreteelse däremot, eller för sitt egna nöjes skull, är det en annan sak. Då kanske man till slut VILL ge allt eftersom man vill se publiken nöjd.

Jag skulle säga att striptease inte främst handlar om att ta av sig kläderna, utan om att röra sig sensuellt. Det finns säkert exotiska dansare som inte ens strippar, vad vet jag...

Men jag håller med. Om kläderna åker av för snabbt är det inget kul.
Citera
2026-08-12, 22:24
Medlem
AlanGarners avatar
En skön avslappnad humor och flörtig stil. Det ska vara roligt man ska skratta tillsammans med strippan och samtidigt bli så kåt att man håller på att svimma.

Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Hej pojkar!

Jag har äntligen bestämt mig för att börja strippa som ren hobby (dvs ej professionellt) och undrar då: hur är en bra strippa, enligt er som är av det manliga könet?

Är det något man ska tänka på?

Bra/ dåliga erfarenheter och exempel?

Hur viktigt är det med höga klackar?

Rekvisita?

Hur viktig är musiken?

Kul om man använder munnen, t ex tar om man emot pengar med munnen? OBS! Jag talar givetvis inte om att suga och snaska på flottiga sedlar, utan om att ta dem mellan tänderna.

Många killar verkar ha hakat upp sig på stayups... är det även en grej inom striptease? Och ska de isf av eller ej?

Alla tips välkomnas!
Citera
2026-08-12, 22:24
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Nej jag är ute efter att känna mig vacker och feminin, samt att behaga mannen genom att ge honom en trevlig upplevelse som han sent ska glömma.

Jag kan tänka mig att det är en underbar upplevelse att sitta ensam i ett rum med en kvinna som sätter upp en show, bara för dig. I bästa fall blir det en trevlig upplevelse för oss båda.

Kan tipsa om att börja med yoga, dels för att det är en bra träningsform, men också för att det kommer göra dig mer bekväm i din egen kropp och det kommer göra att du kan slappna av mer = känna dig sexigare = märks hos den du strippar för. Dessutom får du bättre balans och blir smidigare på alla sätt. Också mycket bra egenskaper hos en strippa, tänker jag.
Citera
2026-08-12, 22:30
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Inte längre. Man ser sällan folk med högklackat ute på stan nuförtiden.

Plus, kvinnor är rätt bra på att förtrycka sig själva... det har du väl märkt med botox, silikon, lösögonfransar och sån skit?

Man hör sällan män pratar om att de gillar fillers och lösögonfransar, men kvinnor är ju som galna i sånna sjuka saker.

Intressant nog har jag haft flickvänner med utländskt ursprung (Chile respektive Italien i detta fallet) som kände sig nästan shame:ade att inte ha högklackat sen de flyttade till Sverige, fastän de menade att de gillade det mycket.
Citera
2026-08-12, 22:47
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Kan tipsa om att börja med yoga, dels för att det är en bra träningsform, men också för att det kommer göra dig mer bekväm i din egen kropp och det kommer göra att du kan slappna av mer = känna dig sexigare = märks hos den du strippar för. Dessutom får du bättre balans och blir smidigare på alla sätt. Också mycket bra egenskaper hos en strippa, tänker jag.

Tack för det! Jag gör yoga sedan 7 år ungefär, minst ett par gånger i veckan.
Citera
2026-08-12, 22:48
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Intressant nog har jag haft flickvänner med utländskt ursprung (Chile respektive Italien i detta fallet) som kände sig nästan shame:ade att inte ha högklackat sen de flyttade till Sverige, fastän de menade att de gillade det mycket.

Det är fullt förståeligt. Vi har helt enkelt ett annat kvinnoideal här. Hos oss är det skämmigt att strutta runt i klackar, och det gillar jag.
Citera
2026-08-13, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Du fattar att strippor har det där som jobb va? Inte för att de vill ligga med publiken, inte för att de njuter av att se folk sitta och ha ståkuk men inte få knulla. Ett minimalt fåtal kanske har någon känsla åt ena eller andra håller men jag garanterar dig att det inte är motivation som får en att gå till jobbet en tisdag i november. Det är deras jobb, de jobbar med att få snubbar att gå dit och sukta och kåta sig.
TS har tidigare uttryckt nåt om exhibitionism, inte jobb.
Citera
2026-08-13, 06:32
Medlem
En bra strippa är:

Snygg
Kåt
Tacksam
Citera
2026-08-13, 09:38
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Låt alltid kunderna dra deras Debit-/kreditkort mellan dina skinkor fram och tillbaka och sedan le och se kåt ut

Kom ut på scenen först i kostym (med sån kostymkjol) och glasögon och se ut som en mäklare eller kontorskvinna, börja sedan göra din grej och klä dig stegvis av i Slow motion😊

Good luck
Citera
2026-08-13, 13:53
Medlem
Det bästa är om du är fet, orakad under armarna och inte har duschat på flera dagar.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in