2026-08-12, 21:07
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Låt henne visa upp sig och tjäna pengar som en bonus. Win win liksom din jävla torrboll.
Jag har väl inte sagt att Berit ska dölja anus och leva fattig?
Citera
2026-08-12, 21:08
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det är extremt sällsynt att tända på bajs. Nu är det bruna vid rövhålet inte alltid bajs men det är svårt för den som får rövhålet serverat att inte associera till det. Och striptease ska ju vara visuellt.

Finns analblekning dock om man gillar att visa rövhålet mycket. Men det måste vara riktig hudblekning (sån som säljs i Afrika och Asien), kojic acid som säljs på eBay funkar inte alls enligt mina erfarenheter.

Jag är hygienen personifierad.

Varför ända in i helvete skulle man gå omkring med bajs mellan skinkorna????? 😅

Jag skulle tro att det känns på lukten om en kvinna har byxan full av bajs, och då gäller det att springa snabbt...

Analblekning, det var det dummaste jag har hört. Klart att röva ska vara brun!!
Citera
2026-08-12, 21:09
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Tror du är mer inne på burlesk än strippning.

Nej för jag är inte EMO.
Citera
2026-08-12, 21:11
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Nej för jag är inte EMO.
Du vill inte vara naken, du vill vara Hattie Winston som är fullt påklädd och sjunger, inte strippar.
Citera
2026-08-12, 21:15
Medlem
Citat:
Jag har väl inte sagt att Berit ska dölja anus och leva fattig?
Mmm tjejanus. 🤤
Nej men seriöst så är ftan så nice, det är det finaste i min bok. 💓
Citera
2026-08-12, 21:17
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Analblekning, det var det dummaste jag har hört. Klart att röva ska vara brun!!

Visst men då ska kroppen också vara brun! Annars försvinner brunsten.
Citera
2026-08-12, 21:25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Du fattar att strippor har det där som jobb va? Inte för att de vill ligga med publiken, inte för att de njuter av att se folk sitta och ha ståkuk men inte få knulla. Ett minimalt fåtal kanske har någon känsla åt ena eller andra håller men jag garanterar dig att det inte är motivation som får en att gå till jobbet en tisdag i november. Det är deras jobb, de jobbar med att få snubbar att gå dit och sukta och kåta sig.

Det ena måste inte utesluta det andra! Exhibitionism är en av de absolut vanligaste sexuella preferenserna. De flesta är exhibitionister, bara det att vi inte brukar tvinga oss på andra som inte vill se oss. Och få människor är såpass snygga att de kan få hamna på en scen med betalande publik.

Så striptease är drömyrket för de flesta människor, bara det att de flesta inte kan bli det.

Citat:
Du fattar att strippor har det där som jobb va? Inte för att de vill ligga med publiken,

Sådär kan man säga om alla jobb. "Du fattar att läkare botar människor för att de får betalt va? Inte för att de gillar att göra människor friska". Visst, men varför måste det ena utesluta det andra? De kanske har valt det jobbet BÅDE för lönens skull OCH för att det känns bra, att det är mer tillfredsställande att jobba med sånt än med många andra jobb?

Det är väl egentligen jättebra om man kan kombinera nytta med nöje, för jobba måste ju de flesta göra ändå. Det är alla andra jobb FÖRUTOM sexarbete som är skit. Folk vill inte göra det men de måste, för pengarna.

Trådstartaren är ett levande bevis för att vissa gillar att visa upp sig för andra, även när inte ens pengar är inblandat.
Citera
2026-08-12, 21:28
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det ena måste inte utesluta det andra! Exhibitionism är en av de absolut vanligaste sexuella preferenserna. De flesta är exhibitionister, bara det att vi inte brukar tvinga oss på andra som inte vill se oss. Och få människor är såpass snygga att de kan få hamna på en scen med betalande publik.

Så striptease är drömyrket för de flesta människor, bara det att de flesta inte kan bli det.

Sådär kan man säga om alla jobb. "Du fattar att läkare botar människor för att de får betalt va? Inte för att de gillar att göra människor friska". Visst, men varför måste det ena utesluta det andra? De kanske har valt det jobbet BÅDE för lönens skull OCH för att det känns bra, att det är mer tillfredsställande att jobba med sånt än med många andra jobb?

Det är väl egentligen jättebra om man kan kombinera nytta med nöje, för jobba måste ju de flesta göra ändå. Det är alla andra jobb FÖRUTOM sexarbete som är skit. Folk vill inte göra det men de måste, för pengarna.

Trådstartaren är ett levande bevis för att vissa gillar att visa upp sig för andra, även när inte ens pengar är inblandat.
Herregud. Det är JÄTTEBRA om det är något man gillar. Kommentaren jag svarade på var att det var okej för strippor att hålla på och kåta upp snubbar om de faktiskt vill knulla med dem, men inte om de bara vill se killarna sitta och vara kåta som maktspel.
Citera
2026-08-12, 21:29
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
En bra strippa gör dig tänd, varm och glad!

Viktigt är kontakten med de som tittar. Spela med ögonen, titta lite snett och blygt, le lite i mjugg och använd alla trix i boken. Andas tungt, när du rör någon agera som du får en elektrisk stöt. Rör dig mjukt och elastiskt, som en katt som vill bli smekt. Var inte blyg och tänk på att de flesta män gillar kurviga kvinnor! Följ musiken i takt. Låt inte kläderna avslöja allt, lämna mycket till fantasin!

Var absolut inte kall och affärsmässig eller rör dig inte mekaniskt. Missa inte att föra dig i takt!

Njut av att spela på männens åtrå efter dig! Du är den som har övertaget i detta spel!

Ja det där med teasing glömde jag att nämna i mitt inlägg. Det ligger i strippans intresse att "leave the audience wanting more", att inte falla för frestelsen att visa allt genast. Ett maktspel - strippan visar att hon kan få pengar av folk genom att anspela på sin skönhet och balansera på gränsen mellan att visa allt men ändå inte göra det, så att folk blir som tokiga (edging).

Eller ja, iallafall inte om man jobbar med striptease kommersiellt och det finns en chans att kunden kommer tillbaks.

Men strippar man som en engångsföreteelse däremot, eller för sitt egna nöjes skull, är det en annan sak. Då kanske man till slut VILL ge allt eftersom man vill se publiken nöjd.
Citera
2026-08-12, 21:33
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Herregud. Det är JÄTTEBRA om det är något man gillar. Kommentaren jag svarade på var att det var okej för strippor att hålla på och kåta upp snubbar om de faktiskt vill knulla med dem, men inte om de bara vill se killarna sitta och vara kåta som maktspel.

Visst, det stämmer. Sedan blir ju dock en exhibitionist ofta kåt av att utöva sin exhibitionism, dvs det är inte bara publiken som blir kåt. Men eftersom hon är där för att tjäna pengar kommer hon såklart inte gratisknulla i folkhavet om det är en strippklubb (sånt kan hända om det är en sexklubb däremot) utan teasing är ju en del av det spel som hon ytterst tjänar pengar på.

Ofta har strippan en pojkvän som hon åker till efter jobbet.

Sedan finns ju mindre nogräknade strippklubbar som har bordell på övervåningen, t ex Wandas i Göteborg. Officiellt används dessa rum för "privatshower" som betalas direkt till strippan, men alla kan väl räkna ut vad som kan hända utan klubbens officiella vetskap.
Citera
2026-08-12, 21:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Visst, det stämmer. Sedan blir ju dock en exhibitionist ofta kåt av att utöva sin exhibitionism, dvs det är inte bara publiken som blir kåt. Men eftersom hon är där för att tjäna pengar kommer hon såklart inte gratisknulla i folkhavet om det är en strippklubb (sånt kan hända om det är en sexklubb däremot) utan teasing är ju en del av det spel som hon ytterst tjänar pengar på.
Vilket är exakt det jag skrev.

Jag tror man ska vara rätt dum om man tror att de flesta strippor gör det för att de blir så otroligt kåta av det, eller för att de älskar sin publik, eller för att kunderna är så intressanta som människor. Det finns säkert nåt litet undantag någonstans, men knappast värt att utgå ifrån som sanning i alla situationer.
Citera
2026-08-12, 22:13
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Du vill inte vara naken, du vill vara Hattie Winston som är fullt påklädd och sjunger, inte strippar.

Nej jag vill strippa, dvs ta av mig kläderna tills jag bara har trosor på mig. Scenen med Wilson är en inspiration, eftersom kvinnan är fin och kurvig samt att mannen njuter utan att något sex förekommer - plus att de är ensamma i rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in