2026-08-12, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
...
Jag kan tänka mig att det är en underbar upplevelse att sitta ensam i ett rum med en kvinna som sätter upp en show, bara för dig. I bästa fall blir det en trevlig upplevelse för oss båda.
För mig är det så, att om det bara är en show, då gör jag bäst i att gå därifrån. Tänk dig det..
Citera
2026-08-12, 20:42
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.R
Hur är det kvinnoförtryck med klackar när det är ni, ALLTID NI, som vill ha dem på er.

Inte längre. Man ser sällan folk med högklackat ute på stan nuförtiden.

Plus, kvinnor är rätt bra på att förtrycka sig själva... det har du väl märkt med botox, silikon, lösögonfransar och sån skit?

Man hör sällan män pratar om att de gillar fillers och lösögonfransar, men kvinnor är ju som galna i sånna sjuka saker.
Citera
2026-08-12, 20:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det är precis spdana tips jag behöver. Min främsta inspiration är hon den tjocka tanten i Jackie Brown som strippar för.... jag glömmer alltid namnet. Han latino-skådisen som inte är Banderas.

Det ser så trevligt ut!
Hattie Winston sjunger (strippar ej) för Robert de Niro, som inte är latino.
Citera
2026-08-12, 20:47
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Hej Berit!

Rör dig med känsla. Även om du är hetero, försök se din egen skönhet - då blir du bättre på att se vad männen gillar. Dansa med inlevelse. Försök se symbolik i olika dansrörelser - sitta på knä kan tolkas som undergivet, att gå kraftfullt och maskulint kan anses dominant. Blanda inte dessa två på samma gång.

Vilka plagg som är sexiga är såklart samma för strippor som annars. Stilrena blanka svarta skor med så höga klackar som du nu klarar av att dansa i, eller gärna så höga stövlar som möjligt (helst skrevhöga). Något strumpeband annars som accentuerar lår. Eller stayups som är pikanta genom att ha extra stort nät eller något annat spännande. Alltså inte såna där mesiga underkläder som säljs till mainstream-tanter.

Strappy (trådiga) spännande plagg som visar mycket hud. Skippa gärna spets, det är omodernt. Och urtvättade underkläder som inte längre ser nya ut. Eller underkläder som är tant-bruna för att inte synas, urk!

Lär dig vilka vinklar av din kropp som är extra snygga. Är du thick kan du röra dig så att du visar lår och rumpa mer (men ska rövhålet synas så se till att det inte är brunt). Har du en fitnesskropp kan du försöka få bl a mage att bli fokus.

Allt som sticker ut är kul, inklusive din ide att ta emot pengar med munnen. Det dör du nog inte av. Svenska sedlar är inte lika bakterieladdade som låga valörer i Indien.

Visst kan du ha rekvisita, allt som sticker ut är kul. Men se till att den används till ett syfte så folk inte undrar "varför hade hon den där blomkrukan". Du kan ju t ex ha en piska eller något som ser ut som det, och sedan svinga den med energi. Eller ett koppel. Eller jucka mot någon större soffkudde eller liknande (men inte för länge åt gången så folk tröttnar). Fast var inte rädd att prova olika saker, att prova något udda men misslyckas är trots allt porrigare än att inte ha försökt alls.

Musik skapar stämning. Musiken bör ha energi men inte pocka på sin egen uppmärksamhet. Perfekta låttips:
Dj Makinetors megamixar (då slipper du byta låt så ofta)
Hyper Crush: Work Me
French Affair: Sexy
Daddy Yankee: La Gasolina Remix
The Safety Dance (Gabe Flaherty Remix)
Leila K: Electric
Säg till om du vill ha fler tips, jag är expert på strippmusik.

Wow, TACK!!!

Nu tänkte jag kanske inte strippa till helnaken, men vad fan är det för fel på ett brunt rövhål? 😂

Jag skulle vilja hävda att ett rövhål bör vara brunt - det är därför det kallas brunhål (eller "De Bruyne"). Du kan allt om stripmusik? Jag kan allt om rövhål.
Citera
2026-08-12, 20:49
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Hattie Winston sjunger (strippar ej) för Robert de Niro, som inte är latino.

Aj aj förlåt, italienare såklart. My bad. Jag tabbar mig alltid på de Niro, trots att han är så himla bra (+snygg) och Banderas är en jävla tönt.
Citera
2026-08-12, 20:51
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Kolla in musikvideon Girls, Girls, Girls med Mötley Crue. Har du kropp till det?

Ytterst handlar det om att göra män kåta, faktiskt så enkelt. Men inte gå över gränsen till vulgärt.

Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Vänta nu, tänkte en runda till..

Visst, en kvinna som strippar sensuellt för att egga upp mig, för att hon vill ha sex. Det är en sak.

Men en kvinna som strippar "se men inte röra", ungefär som en utsvulten person som ser på matlagning med vetskap om att inte ens få smaka. En sorts självplågeri.

Om det senare är ditt mål, då funderar jag lite hur du är funtad. Vilja att göra dig åtråvärd, men med makt att neka. Ett maktspel.
Du fattar att strippor har det där som jobb va? Inte för att de vill ligga med publiken, inte för att de njuter av att se folk sitta och ha ståkuk men inte få knulla. Ett minimalt fåtal kanske har någon känsla åt ena eller andra håller men jag garanterar dig att det inte är motivation som får en att gå till jobbet en tisdag i november. Det är deras jobb, de jobbar med att få snubbar att gå dit och sukta och kåta sig.
Citera
2026-08-12, 20:51
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Wow, TACK!!!

Nu tänkte jag kanske inte strippa till helnaken, men vad fan är det för fel på ett brunt rövhål? 😂

Jag skulle vilja hävda att ett rövhål bör vara brunt - det är därför det kallas brunhål (eller "De Bruyne"). Du kan allt om stripmusik? Jag kan allt om rövhål.

Det är extremt sällsynt att tända på bajs. Nu är det bruna vid rövhålet inte alltid bajs men det är svårt för den som får rövhålet serverat att inte associera till det. Och striptease ska ju vara visuellt.

Finns analblekning dock om man gillar att visa rövhålet mycket. Men det måste vara riktig hudblekning (sån som säljs i Afrika och Asien), kojic acid som säljs på eBay funkar inte alls enligt mina erfarenheter.
Citera
2026-08-12, 20:52
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Hej pojkar!

Jag har äntligen bestämt mig för att börja strippa som ren hobby (dvs ej professionellt) och undrar då: hur är en bra strippa, enligt er som är av det manliga könet?

Är det något man ska tänka på?

Bra/ dåliga erfarenheter och exempel?

Hur viktigt är det med höga klackar?

Rekvisita?

Hur viktig är musiken?

Kul om man använder munnen, t ex tar om man emot pengar med munnen? OBS! Jag talar givetvis inte om att suga och snaska på flottiga sedlar, utan om att ta dem mellan tänderna.

Många killar verkar ha hakat upp sig på stayups... är det även en grej inom striptease? Och ska de isf av eller ej?

Alla tips välkomnas!

En bra strippa gör dig tänd, varm och glad!

Viktigt är kontakten med de som tittar. Spela med ögonen, titta lite snett och blygt, le lite i mjugg och använd alla trix i boken. Andas tungt, när du rör någon agera som du får en elektrisk stöt. Rör dig mjukt och elastiskt, som en katt som vill bli smekt. Var inte blyg och tänk på att de flesta män gillar kurviga kvinnor! Följ musiken i takt. Låt inte kläderna avslöja allt, lämna mycket till fantasin!

Var absolut inte kall och affärsmässig eller rör dig inte mekaniskt. Missa inte att föra dig i takt!

Njut av att spela på männens åtrå efter dig! Du är den som har övertaget i detta spel!
Citera
2026-08-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Hålla käften brukar gå långt

Ja mindre stök och mera bök.

Mitt bidrag till Berits tråd trots att jag inte vet vad jag pratar om är att använda sig av inredning.
Kör upp ett ljus i fittan och be tittarna att tända på. I ”värsta fall” detonerar hon.
Citera
2026-08-12, 20:54
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Wow, TACK!!!

Tror du är mer inne på burlesk än strippning.
Citera
2026-08-12, 21:05
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
En bra strippa gör dig tänd, varm och glad!

Viktigt är kontakten med de som tittar. Spela med ögonen, titta lite snett och blygt, le lite i mjugg och använd alla trix i boken. Andas tungt, när du rör någon agera som du får en elektrisk stöt. Rör dig mjukt och elastiskt, som en katt som vill bli smekt. Var inte blyg och tänk på att de flesta män gillar kurviga kvinnor! Följ musiken i takt. Låt inte kläderna avslöja allt, lämna mycket till fantasin!

Var absolut inte kall och affärsmässig eller rör dig inte mekaniskt. Missa inte att föra dig i takt!

Njut av att spela på männens åtrå efter dig! Du är den som har övertaget i detta spel!

Hell yeah.
Citera
2026-08-12, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Du fattar att strippor har det där som jobb va? Inte för att de vill ligga med publiken, inte för att de njuter av att se folk sitta och ha ståkuk men inte få knulla. Ett minimalt fåtal kanske har någon känsla åt ena eller andra håller men jag garanterar dig att det inte är motivation som får en att gå till jobbet en tisdag i november. Det är deras jobb, de jobbar med att få snubbar att gå dit och sukta och kåta sig.
Låt henne visa upp sig och tjäna pengar som en bonus. Win win liksom din jävla torrboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in