Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
Hej pojkar!
Jag har äntligen bestämt mig för att börja strippa som ren hobby (dvs ej professionellt) och undrar då: hur är en bra strippa, enligt er som är av det manliga könet?
Är det något man ska tänka på?
Bra/ dåliga erfarenheter och exempel?
Hur viktigt är det med höga klackar?
Rekvisita?
Hur viktig är musiken?
Kul om man använder munnen, t ex tar om man emot pengar med munnen? OBS! Jag talar givetvis inte om att suga och snaska på flottiga sedlar, utan om att ta dem mellan tänderna.
Många killar verkar ha hakat upp sig på stayups... är det även en grej inom striptease? Och ska de isf av eller ej?
Alla tips välkomnas!
En bra strippa gör dig tänd, varm och glad!
Viktigt är kontakten med de som tittar. Spela med ögonen, titta lite snett och blygt, le lite i mjugg och använd alla trix i boken. Andas tungt, när du rör någon agera som du får en elektrisk stöt. Rör dig mjukt och elastiskt, som en katt som vill bli smekt. Var inte blyg och tänk på att de flesta män gillar kurviga kvinnor! Följ musiken i takt. Låt inte kläderna avslöja allt, lämna mycket till fantasin!
Var absolut inte kall och affärsmässig eller rör dig inte mekaniskt. Missa inte att föra dig i takt!
Njut av att spela på männens åtrå efter dig! Du är den som har övertaget i detta spel!