2026-08-12, 10:26
Medlem
MrSwaggers avatar
Har googlat sönder mig men det står bara typ "ett privat rum där du får en burk att lämna provet i".
Hittar ingenting om hur sjutton det är tänkt att man ska göra.

Kommer det in en tjej och runkar av en eller masserar prostata?? Eller är det tänkt att man ska stå där inne och runka??? Kan nån snälla berätta hur det går till, exakt, steg för steg.
Och ifall man ska stå där och stonka och stöna, finns det porr film eller?

Eller är det tänkt att mana bara ska bli kåt helt random??

Asså helt seriöst, varför står det inte tydligt hur det går till. Jag alltså intresserad av exakt själva donationen av spermierna går till, inte allt runt omkring utan hur detta moment går till.
Citera
2026-08-12, 10:30
Medlem
NyaHenriksss avatar
Antingen går du in i ett rum och runkar i en kopp eller så stoppar läkaren/sköterskan upp ett finger i röven på dig och masserar prostatan så du ejakulerar i en kopp (kuken är inte ens hård)
Citera
2026-08-12, 10:33
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Antingen går du in i ett rum och runkar i en kopp eller så stoppar läkaren/sköterskan upp ett finger i röven på dig och masserar prostatan så du ejakulerar i en kopp (kuken är inte ens hård)
Hmm okej, man kan alltså välja själv eller är det olika på olika mottagningar hur det går till
Citera
2026-08-12, 11:18
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Det beror på vilket ställe du gör det på. Det känns jävligt tacky oavsett.

Man får gå in i ett rum och där finns det i bästa fall väldigt gamla porrtidningar på ett bord. Du drar en djup suck för du tänker på sjuksköterskan som visade dig dit under ett dåligt dolt leende.

Numera uppmanar de dig att du tar med något att titta på eller lyssna på som underlättar. Jag antar att du kan ta med mobil och kolla på porr i den.

Det hade varit 10000000x mer effektivt om sjukvården kunde hyra in ett knippe moldaviska horor ärligt talat.
Citera
2026-08-12, 11:23
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Googla sperminator, otroligt kul tv-program, en amerikan som åkte världen runt och gjorde det i handen och gav sedan kladdet till någon okänd kvinna på ett hotellrum, gratis, och han är far till 110 barn och konceptet var mycket lyckat.
Citera
2026-08-12, 11:47
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Hmm okej.. Men tänk så får man inte upp den eller inte är kåt.. Man kanske bara går igång på att nån kissar dig i gumpen eller bajsar dig i ansiktet..
Skall dom ha mina spermier får dom fan kämpa lite för det. Det minsta man kan begära är ju åtminstone att nån söt sköterska kommer in o låter en klämma lite på henne. Fan visa lite intresse av spermierna liksom.

Inte bara, här är koppen, in där o runka nu o ge oss sperman. Ok?? Kan du åtminstone kyssa mig först liksom??? Eller klämma på pungen lite???

Det är frivilligt att donera spermier så ingen som tvingar dig ifall du ska göra det till en pervers grej.
Citera
2026-08-12, 12:15
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Det är frivilligt att donera spermier så ingen som tvingar dig ifall du ska göra det till en pervers grej.

Detta vet jag, jag diskuterar just hur själva donationen går till..
Citera
2026-08-12, 12:23
Medlem
Välläst porr men de flesta använder telen, senså utomlands i Asien finns det maskiner för allt...

Och är det underground donation brukar det ske på offentlig toalett, materialet lämnas över i vald kontainer somsedansplashas upp där det ska vara så snart som möjligt
Citera
2026-08-12, 12:24
Medlem
Monerokungens avatar
Kan du inte ens tömma din punkterade pung själv. Ska du nog inte lämna något. Är du 70 år?
Citera
2026-08-12, 12:46
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Hur mycket pröjs får man??
Citera
2026-08-12, 13:36
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeEuropeWhite
Hur mycket pröjs får man??
Man får typ 500 spänn men sjukt svårt att bli godkänd. Bara 10% av alla sökande blir godkända..
Senast redigerad av MrSwagger 2026-08-12 kl. 13:40.
Citera
2026-08-12, 14:36
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Man får typ 500 spänn men sjukt svårt att bli godkänd. Bara 10% av alla sökande blir godkända..
Det blir väl inte aktuellt i ditt fall om du inte är under 45 år helt fysisk och psykiskt frisk inte har några släktingar med olika sjukdomar som är ärftliga och att du snusar eller röker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in