Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwagger
Har googlat sönder mig men det står bara typ "ett privat rum där du får en burk att lämna provet i".
Hittar ingenting om hur sjutton det är tänkt att man ska göra.
Kommer det in en tjej och runkar av en eller masserar prostata?? Eller är det tänkt att man ska stå där inne och runka??? Kan nån snälla berätta hur det går till, exakt, steg för steg.
Och ifall man ska stå där och stonka och stöna, finns det porr film eller?
Eller är det tänkt att mana bara ska bli kåt helt random??
Asså helt seriöst, varför står det inte tydligt hur det går till. Jag alltså intresserad av exakt själva donationen av spermierna går till, inte allt runt omkring utan hur detta moment går till.
Jag lämnade in en intresseanmälan i USA för 15 år sedan. Fick komma in på kontoret, fyll i en hälsodeklaration. Sedan skulle jag inte ha runkat på 3 dagar för bästa kvalite på spermierna. Jag åt zinktabletter också för att spruta så mkt som möjligt. Jag fick en burk jag skulle spruta i, de hade en dvd kollektion med porrfilmer inne i varje rum som kunde välja emellan. Sedan satt man där och runkade. Väldigt surrealistisk upplevelse första gången. När jag var klar gick jag ut ur rummet och lämnade stället.
De förklarade att det är väldigt svårt att bli antagen till att donera sperma. Om jag inte minns fel, så är det färre än 5% som blir antagna. Jag blev aldrig antagen, men det var en kul grej.