2026-08-12, 15:13
Medlem
Mikie64s avatar
Om du bor ca 1timme från kliniken kan du sköta det hemifrån, lägga satsen i fint provrör du fått och sedan åka förbi och lämna in.

Inte svårare än så. Men det finns ju även lokaler på kliniken där du kan donera också.
Citera
2026-08-12, 18:31
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikie64
Om du bor ca 1timme från kliniken kan du sköta det hemifrån, lägga satsen i fint provrör du fått och sedan åka förbi och lämna in.

Inte svårare än så. Men det finns ju även lokaler på kliniken där du kan donera också.
Nu gjorde du ju exakt som de står på dessa sidorna. Du beskrev inte hur det går till. Du ska alltså gå in i ett rum bli kåt och runka de e de dom menar du ska göra. O dom hjälper inte ens till på något sätt??
Citera
2026-08-12, 18:31
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det blir väl inte aktuellt i ditt fall om du inte är under 45 år helt fysisk och psykiskt frisk inte har några släktingar med olika sjukdomar som är ärftliga och att du snusar eller röker?
Nä för min del e kört för länge sen
Citera
2026-08-12, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Hmm okej.. Men tänk så får man inte upp den eller inte är kåt.. Man kanske bara går igång på att nån kissar dig i gumpen eller bajsar dig i ansiktet..
Skall dom ha mina spermier får dom fan kämpa lite för det. Det minsta man kan begära är ju åtminstone att nån söt sköterska kommer in o låter en klämma lite på henne. Fan visa lite intresse av spermierna liksom.
Jag tror världen klarar sig utan dina spermier. Eller ringer dom och tjatar på dig ofta?
Citera
2026-08-12, 20:09
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Nu gjorde du ju exakt som de står på dessa sidorna. Du beskrev inte hur det går till. Du ska alltså gå in i ett rum bli kåt och runka de e de dom menar du ska göra. O dom hjälper inte ens till på något sätt??

Normala människor kan väl göra sig kåta genom att tänka på något porrigt? Eller så kan du ta med porr om du har dålig fantasi. Vad behöver du annars, sammets-gobelänger, schäslong och rosor i en vas?

Om de hade haft något porrigare än ett mottagningsrum hade de blivit stämda av feminismen.
Citera
2026-08-12, 20:51
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokekaffe
Jag tror världen klarar sig utan dina spermier. Eller ringer dom och tjatar på dig ofta?
De mer allmän fråga. Mina spermier vill döm nog inte ha haha 😂 för helvete ja e femti år äter wiener korv o gärna en whisky ti de.
Citera
2026-08-12, 20:54
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Aa men de finns sjukt många onormala människor också vettu. Som behöver typ bli bajsa i ansikte eller stampad på pungen för att gå igång. Om inte den typ av service finns där så kan de väl åtminstone skicka in städerskan som man kan klämma på medans man runkar ut det som vill ha från en.

Du kan ju fråga om du får ha med dig en stampare in?

Dessa är ju annars tjänster som kostar mer än vad spermadonatorn får betalt.

Det kanske går att kringgå sexköpslagen om man hävdar att syftet är spermadonation snarare än njutning, men klinikerna vågar nog inte ta den risken med tanke på hur godtyckligt lagarna tolkas av svenska domstolar.
Citera
2026-08-12, 21:08
Medlem
Citat:
Har googlat sönder mig men det står bara typ "ett privat rum där du får en burk att lämna provet i".
Hittar ingenting om hur sjutton det är tänkt att man ska göra.

Kommer det in en tjej och runkar av en eller masserar prostata?? Eller är det tänkt att man ska stå där inne och runka??? Kan nån snälla berätta hur det går till, exakt, steg för steg.
Och ifall man ska stå där och stonka och stöna, finns det porr film eller?

Eller är det tänkt att mana bara ska bli kåt helt random??

Asså helt seriöst, varför står det inte tydligt hur det går till. Jag alltså intresserad av exakt själva donationen av spermierna går till, inte allt runt omkring utan hur detta moment går till.

Jag lämnade in en intresseanmälan i USA för 15 år sedan. Fick komma in på kontoret, fyll i en hälsodeklaration. Sedan skulle jag inte ha runkat på 3 dagar för bästa kvalite på spermierna. Jag åt zinktabletter också för att spruta så mkt som möjligt. Jag fick en burk jag skulle spruta i, de hade en dvd kollektion med porrfilmer inne i varje rum som kunde välja emellan. Sedan satt man där och runkade. Väldigt surrealistisk upplevelse första gången. När jag var klar gick jag ut ur rummet och lämnade stället.
De förklarade att det är väldigt svårt att bli antagen till att donera sperma. Om jag inte minns fel, så är det färre än 5% som blir antagna. Jag blev aldrig antagen, men det var en kul grej.
Citera
2026-08-12, 21:25
Medlem
Mikie64s avatar
Citat:

Men det är ju så det går till. Trodde du ville veta hur det gick till. Hur blir du upphetsad när du ska runka hemma? Fantisera? Porr? Båda delarna kan du ju ta med dig in i rummet. Det är ingen betongbunker, så du har nät att surfa runt.

Vill du ha nån brud som runkar av dig, ut och ragga eller besök nån bordell.
Citera
2026-08-12, 21:35
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikie64
Men det är ju så det går till. Trodde du ville veta hur det gick till. Hur blir du upphetsad när du ska runka hemma? Fantisera? Porr? Båda delarna kan du ju ta med dig in i rummet. Det är ingen betongbunker, så du har nät att surfa runt.

Vill du ha nån brud som runkar av dig, ut och ragga eller besök nån bordell.

Får man ta me sig frugan eller dottern in på rummet då? Hunden kanske? Inte vet ja va du tänder på. Därför ja undrar ju. Man kan ju inte bara börja runka från ingenstans liksom

O tänk om man är feminist och inte ens tittar på porr liksom. Det finns så många frågetecken ju. Behöver tydlighet här inte bara " där är rummet, här är koppen" liksom jaha?? Det förklarar ju ingenting
Citera
2026-08-12, 21:44
Medlem
Citat:
Får man ta me sig frugan eller dottern in på rummet då? Hunden kanske? Inte vet ja va du tänder på. Därför ja undrar ju. Man kan ju inte bara börja runka från ingenstans liksom
Ja det får du
Citera
2026-08-12, 21:51
Medlem
Mikie64s avatar
Citat:

O tänk om man är feminist och inte ens tittar på porr liksom. Det finns så många frågetecken ju. Behöver tydlighet här inte bara " där är rummet, här är koppen" liksom jaha?? Det förklarar ju ingenting

Ifall du inte klarar av att runka på egen hand så kommer du ha sållats bort i psykologtesterna som görs innan för att bedöma ifall du får bli donator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in