Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Jag undrar dock hur människor med så pass stor bacillskräck att dom inte gillar att ta i kundpinnen klarar sin vardag.
Låter som en tafflig efterhandskonstruktion, med den bacillskräcken bör man inte kunna navigera en matbutik.
Citat:
Ursprungligen postat av
hippili
Javisst är det, men så kanske diagnos muppen lär sig att lägga dit pinnen efter sina varor och kommer på att oj det var inte så jobbigt att lägga dit den

Jag har märkt att kassörskorna stör sig när den framför inte lägger pinnen.
Är ju faktiskt bara att lägga dit den själv men står det någon arrogant självupptagen jävel framför så skiter jag i det och har sett andra göra samma sak, som sagt brukar kassörskan irriterat fråga den framförvarande om de ska ha den andres grejer också.
Tycker inte diagnoser har med ämnet att göra, det är självupptagen arrogans som gör att folk inte registrerar något framför sin egen näsa. De nonchalerar bakomvarande i sitt försök att vara någon sorts huvudkaraktär, men det är alltid fegisar, små på insidan som tror man blir viktigare av att skugga solen för andra. Låtsas som att de inte märkte att det fanns någon annan i butiken "oj", ja vilken monumental överraskning det måste ha varit att någon annan stod där och ville köpa livsmedel i en full matbutik en sen vardagseftermiddag.