Idag, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Ja som sagt så länge det inte är liv eller död räcker det gott o väl att mata mot armar och kropp, du bryter ben tom revben tro mig. Med tanke på BR kan det mycket väl vara så att GM slagit på kroppen som resulterat i att han ramlat och då slagit i huvudet som resulterar i dödsfallet.

Sen blatte rabatt Fedor pratar om, inte en chans. Jag har bara koll på MGM men den häktade låter som antingen adopterad eller halv svensk
en adopterad babbe som döpts till carlos har jag aldrig träffat på någon iaf, men vem vet hans föräldrar kanske är V eller MP då är det mesta möjligt iof.

Jag hoppas på han är hel babbbe och får ett långt straff iaf någon ordning får det fan vara
Senast redigerad av FedorEmelianenko Idag kl. 16:22.
Citera
Idag, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
en adopterad babbe som döpts till carlos har jag aldrig träffat på någon iaf, men vem vet hans föräldrar kanske är V eller MP då är det mesta möjligt iof.

Jag hoppas på han är hel babbbe och får ett långt straff iaf någon ordning får det fan vara

Snark vem fan bryr sig. Patetiska människor utan något liv som är inne och rasse lallar i trådar dom har noll koppling till. Tragiska no lifers
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in