2026-08-23, 16:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Ja som sagt så länge det inte är liv eller död räcker det gott o väl att mata mot armar och kropp, du bryter ben tom revben tro mig. Med tanke på BR kan det mycket väl vara så att GM slagit på kroppen som resulterat i att han ramlat och då slagit i huvudet som resulterar i dödsfallet.

Sen blatte rabatt Fedor pratar om, inte en chans. Jag har bara koll på MGM men den häktade låter som antingen adopterad eller halv svensk
en adopterad babbe som döpts till carlos har jag aldrig träffat på någon iaf, men vem vet hans föräldrar kanske är V eller MP då är det mesta möjligt iof.

Jag hoppas på han är hel babbbe och får ett långt straff iaf någon ordning får det fan vara
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-08-23 kl. 16:22.
Citera
2026-08-23, 17:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
en adopterad babbe som döpts till carlos har jag aldrig träffat på någon iaf, men vem vet hans föräldrar kanske är V eller MP då är det mesta möjligt iof.

Jag hoppas på han är hel babbbe och får ett långt straff iaf någon ordning får det fan vara

Snark vem fan bryr sig. Patetiska människor utan något liv som är inne och rasse lallar i trådar dom har noll koppling till. Tragiska no lifers
Citera
2026-08-23, 19:45
Avstängd
Citat:
Snark vem fan bryr sig. Patetiska människor utan något liv som är inne och rasse lallar i trådar dom har noll koppling till. Tragiska no lifers
och du är en babbe som älskar utöva dödligt våld med tillhygge på försvarslösa människor? gärna äldre och tjejer va? och i det här fallet en överförfriskad finne, du måste vara stolt över dig själv ditt avskum
Citera
2026-08-25, 00:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
och du är en babbe som älskar utöva dödligt våld med tillhygge på försvarslösa människor? gärna äldre och tjejer va? och i det här fallet en överförfriskad finne, du måste vara stolt över dig själv ditt avskum

Ja
Citera
2026-08-25, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebbabBen
Vilken restaurang,ifall du vet?

Gå beväpnad och slå någon mot huvudet med batong tyder på låg impulskontroll och saknas nog empati oavsett "skuld" eller inte. Hänsynslöst,hamnar nog på kåken i flera år.

Tyvärr. Det borde givetvis vara livstid eller avrättning egentlingen.
Citera
2026-08-25, 08:13
Avstängd
Citat:
Ja
jag är inte förvånad då de flesta babbarna har så lågt IQ de kan klassas som utvecklingstörda och du är ett strålande exempel på det
Citera
2026-08-25, 08:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Medicum
Tyvärr. Det borde givetvis vara livstid eller avrättning egentlingen.
håller med och är det en babbe borde släkten utvisas med, vi ser ju skribenter i tråden typ han sibban som stödjer sådana här aktioner dock, så sverige går en ljus framtid till möttes nu om de rödgröna vinner och öppnar gränserna igen, det kommer bli jakt på vita svenskar varenda dag som det är idag men mera utbrett
Citera
2026-08-25, 12:47
Avstängd
Citat:
jag är inte förvånad då de flesta babbarna har så lågt IQ de kan klassas som utvecklingstörda och du är ett strålande exempel på det

Det är snarare du som är utvecklingsstörd som inte fattade att mitt korta svar på två bokstäver var mer ett budskap att inte förstöra ännu en tråd med meningslöst off topic som inte har nåt med fallet att göra. Men det är ju just det ni är, off topic i ett off topic land som är ett sjunkande skepp ni är på väg ned i djupet med. Lycka till
Citera
2026-08-25, 12:55
Avstängd
Citat:

BTW jag är svensk om du inte fattade det
Citera
2026-08-25, 13:11
Avstängd
Citat:
BTW jag är svensk om du inte fattade det
tattare räknas inte som svensk i mina ögon det är uppenabart du är en oäkting som stödjer de här aktionerna ett riktigt WT
Citera
2026-08-25, 13:12
Avstängd
Citat:
Det är snarare du som är utvecklingsstörd som inte fattade att mitt korta svar på två bokstäver var mer ett budskap att inte förstöra ännu en tråd med meningslöst off topic som inte har nåt med fallet att göra. Men det är ju just det ni är, off topic i ett off topic land som är ett sjunkande skepp ni är på väg ned i djupet med. Lycka till
Du äör svensk säger du ändå skriver du NI som vi och dem

Uppenbart du ser upp till de här individerna och du säljer säker en och annan släng i veckan med och tror du är som dem

snälla lämna tråden nu och återgå till ditt gatu hustlande av pensinärer ollch kvinnor
Citera
2026-08-27, 19:27
Avstängd
Citat:
Du äör svensk säger du ändå skriver du NI som vi och dem

Uppenbart du ser upp till de här individerna och du säljer säker en och annan släng i veckan med och tror du är som dem

snälla lämna tråden nu och återgå till ditt gatu hustlande av pensinärer ollch kvinnor

Haha jag lämnar tråden till er gubbar som levererar högoktanig inside info på löpande band! Jag driver bara, har lämnat landet och blev bara nyfiken eftersom det har koppling till mig och där jag tidigare bott i 15 år om du går tillbaka några sidor. Så vi kan väl låta en tråd för en gång skull vara on topic och inte för mycket off topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in