Citat:
Du är förblindad av ditt hat. Du kan inte ens läsa fakta angående djurslakt i andra länder. Och visst kan ditt judehat liknas vid nazisternas. Läs på: SD:s ståndpunkter om slaktKrav på bedövning: Alla produktionsdjur måste enligt SD bedövas före avlivning för att undvika utdragna och plågsamma dödsförlopp.Religiös slakt: Partiet har lämnat in flera motioner i riksdagen för att förbjuda import och försäljning eller metoder som innebär slakt utan föregående bedövning (såsom koscherslakt och vissa former av okontrollerad ritualslakt).
Du, likt många andra förväxlar hat mot kritik. Man måste få lov att kritisera! Det är demokratisk fundamentalt viktigt och vad vore vi själva om vi inte tillät oss att bära fram konstruktiv kritik?
Att verka för djurvälfärd är inte nazistiskt!
Att anse att könsstympning för judiska pojkar skulle vara rätt och lagligt är i själva verket ett grovt brott mot barnet och dess integritet, det är inte detsamma som att vara nazist!
Jag har alltid röstat på SD men jag är inte blind och ger inte partiet ett frikort på kritik. Jag är nu dock mer kritisk på flera av deras utspel och förslag som ger mig en tveksam inställning till deras föränderliga ideologi samt deras i land ovärdiga nycker, tex som att betala böter i ett förtalsmål eller just bifalla könsstympning på vissa. Jag ger dem också positiv feedback till deras framgångsrika tag mot gängvåld och kriminella och jag hade gärna sett att deras framgång få blomstra i fyra år till..
Att ge och ta konstruktiv kritik ger en större förståelse och är grunden för utveckling, både för parti såväl som enskild partiledare liksom väljare.
Kritik får aldrig förväxlas med hat - som är något helt annat och vi måste kunna skilja på detta!