2026-08-10, 10:28
Medlem
Skvistens avatar
Enlig denna vänsterkvinna som är grundare till kvinnokooperativet ”Yalla Trappan” i Rosengård skulle hennes barnbarn blivit utsatta för rasism i skogen.

Hennes dotter har barn med en mörkhyad man och under en skogspromenad mött ett svenskt par, som då ute i skogen skulle skrikigt ”Go home nigger” åt hennes barnbarn.

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/43xz4E/framlingar-ber-mina-barnbarn-att-aka-hem

Detta tror jag inte det minsta på. Denna kärring har en egen agenda och nyttjar nu möjligheten att sprida ”rasism om svenskar” när hon fått möjligheten att skriva en debattartikel i aftonbladet.

Vad tror ni?
Citera
2026-08-10, 10:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Enlig denna vänsterkvinna som är grundare till kvinnokooperativet ”Yalla Trappan” i Rosengård skulle hennes barnbarn blivit utsatta för rasism i skogen.

Hennes dotter har barn med en mörkhyad man och under en skogspromenad mött ett svenskt par, som då ute i skogen skulle skrikigt ”Go home nigger” åt hennes barnbarn.

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/43xz4E/framlingar-ber-mina-barnbarn-att-aka-hem

Detta tror jag inte det minsta på. Denna kärring har en egen agenda och nyttjar nu möjligheten att sprida ”rasism om svenskar” när hon fått möjligheten att skriva en debattartikel i aftonbladet.

Vad tror ni?
Det har såklart aldrig hänt.
Citera
2026-08-10, 10:37
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:

Vad tror ni?

Det har självklart inte hänt.
Citera
2026-08-10, 10:42
Medlem
kyrkstockens avatar
Ja, och det är tidöregeringens fel också? Så här i valtider?

Hennes dotters man är "lite mörkare" men förväxlas med negrer?

"åk hem neger" var inte tillräckligt elakt?

Vi hDE NYSS EN TRÅD OM EN STOCKHOLMSKA SOM SKICKADE INSÄNDARE till oskarshamns-posten.
Citera
2026-08-10, 10:49
Medlem
Ja det har självklart bara hänt i hennes fantasi, och hon vill väl få bidrag till sin tramsorganisation.
Citera
2026-08-10, 11:01
Medlem
Skvistens avatar
Vore mer intressant om hon skrev i debattartikeln hur kvinnorna i ”Yalla trappan” blir behandlade av sina män där hemma.
Citera
2026-08-10, 11:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vore mer intressant om hon skrev i debattartikeln hur kvinnorna i ”Yalla trappan” blir behandlade av sina män där hemma.

Hur blir de behandlade?
Citera
2026-08-10, 11:19
Medlem
Varför skulle det inte ha hänt? Det räcker att läsa några inlägg här på forumet för att inse att det mycket sannolikt kan ha hänt.

Man kan ju inte läsa 100 tals inlägg på Flashback och sedan bli helt chockad över att människor uttrycker sig så i verkligheten.
Citera
2026-08-10, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Varför skulle det inte ha hänt? Det räcker att läsa några inlägg här på forumet för att inse att det mycket sannolikt kan ha hänt.

Man kan ju inte läsa 100 tals inlägg på Flashback och sedan bli helt chockad över att människor uttrycker sig så i verkligheten.

Varför skulle ett svenskt par skrika på engelska till att börja med? Det hade varit mer trovärdigt om de skrek "Åk hem era jävla svartskallar".
Citera
2026-08-10, 11:29
Medlem
Har så klart aldrig hänt. Att de 2026 kör med sina gamla påhitt, och att vita kärringar tror på sånt dravel, är lyteskomik.
Citera
2026-08-10, 11:30
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Detta tror jag inte det minsta på.
Inte jag heller, men man kan såklart alltid hoppas att folk börjar ta sitt förnuft till fånga.
Citera
2026-08-10, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266

Då borde du läsa på arabiska och judiska forum. Ta lugnande innan om du tycker flashback är chockerande. För det är rena julsagan i jämförelse..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in