2026-08-10, 17:16
Medlem
Okänt märke och därtill mindre lyckad design och materialval. Valet är ditt.
Citera
2026-08-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Gillar Casablanca men har tyckt att prislappen har varit för hög hittills. Nu såg jag att de sålde ut för halva priset på NK. Man kan få denna virkade Piké för knappa 3.000, halva priset mot vad den har kostat alltså, nästan 6.000 SEK

Är det värt att slå till nu när den äntligen säljs för halva priset? Hur är kvalitén och tyget? Tycker fortfarande det är dyrt. Men premium kostar, så är det ju.

Länk:

https://www.nk.se/casablanca/pike-tuck-stitch-polo-offwhite-v00153075

Vad tycker ni om stilen?

Någon som har erfarenhet av märket? Gillar hur de låter sig inspireras av retrokultur, exempelvis 70tals-tennismode.

Om du behöver tänka/fråga om saken så har du inte råd.
Citera
2026-08-10, 19:26
Medlem
Min tanke är att den passar bäst på sommaren eller på en semester på grund av färgställningen.

Då kanske den inte används så mycket
Citera
2026-08-15, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Gillar Casablanca men har tyckt att prislappen har varit för hög hittills. Nu såg jag att de sålde ut för halva priset på NK. Man kan få denna virkade Piké för knappa 3.000, halva priset mot vad den har kostat alltså, nästan 6.000 SEK

Är det värt att slå till nu när den äntligen säljs för halva priset? Hur är kvalitén och tyget? Tycker fortfarande det är dyrt. Men premium kostar, så är det ju.

Länk:

https://www.nk.se/casablanca/pike-tuck-stitch-polo-offwhite-v00153075

Vad tycker ni om stilen?

Någon som har erfarenhet av märket? Gillar hur de låter sig inspireras av retrokultur, exempelvis 70tals-tennismode.

Vad tror du tillverkningskostnaden är?
Och inköpspriset?

Sen kan du fundera på om det är värt 3000:-
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in