2026-09-09, 14:02
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det var väl ingen nyhet direkt? aftonbladet.se

Det hade jag missat, fick veta igår.
Citera
2026-09-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Christoffer är tydligen ihop med vidriga Juliette nu, enligt Instagram.

Ja hela poängen är ju att de är ett par som möter varandra.
Citera
2026-09-10, 13:08
Medlem
SodaFointains avatar
Finns pirater där
Citera
2026-09-10, 13:13
Medlem
SodaFointains avatar
Går ej resor från Sverige till Panama med tex ving!
Citera
2026-09-11, 13:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Det hade jag missat, fick veta igår.

Samma här. Såg det någonstans fladdra förbi på internet i någons flöde. Kanske på Instagram? Eller i någon skvallertidnings rubriker. Minns ej riktigt vart.

De presenteras som Lagledare för var sitt Lag. Borde väl vara för Gränslandet och/eller Utposten i så fall? Visst har de gjort så tidigare i Robinson? Utposten - fanns ju med i några säsonger men så försvann den fast den kanske återkommer?

För Lagledare brukar ju utses av deltagarna själva väl? Av de Lag som är inne i Robinson när de börjar! 🤔
Senast redigerad av CS128 2026-09-11 kl. 13:56.
Citera
2026-09-11, 15:10
Medlem
JohnClays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Samma här. Såg det någonstans fladdra förbi på internet i någons flöde. Kanske på Instagram? Eller i någon skvallertidnings rubriker. Minns ej riktigt vart.

De presenteras som Lagledare för var sitt Lag. Borde väl vara för Gränslandet och/eller Utposten i så fall? Visst har de gjort så tidigare i Robinson? Utposten - fanns ju med i några säsonger men så försvann den fast den kanske återkommer?

För Lagledare brukar ju utses av deltagarna själva väl? Av de Lag som är inne i Robinson när de börjar! 🤔
I någon av de senaste säsongerna har de startat med lagledare som har fått välja sina medlemmar i första avsnittet. De som "blev över" fick öppna gränslandet, tror jag mig minnas.
Citera
2026-09-11, 17:54
Medlem
Hur mycket manshat blir det denna säsongen?
Citera
2026-09-11, 18:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Jag såg det på Instagram, på programmets konto.

Det har nog också hänt att programledaren gett deltagare lagledarrollen så vi får se på måndag hur det ligger till den här säsongen.
Citera
2026-09-12, 15:43
Medlem
Citat:
Jag såg det på Instagram, på programmets konto.

Det har nog också hänt att programledaren gett deltagare lagledarrollen så vi får se på måndag hur det ligger till den här säsongen.

Det är officiellt att de är lagledare eller kaptener i år. Står i alla fall på både Wikipedia och i artiklar om vilka deltagare som är med.
Citera
2026-09-13, 20:40
Medlem
Förrförra säsongen tror jag var 3 lagledare utsedda av produktionen från start. De fick duellera om vem som skulle välja vilket lag eller något sånt.

Men,
Christoffer som lagledare för ena och Juliette för lagledare som andra kommer ju ge dom båda en enorm trygghet. "Jag har min pojk/flickvän som jagar allianser på andra ön så joina mig så kommer vi bli starka fram till sammanslagningen".
Förhoppningsvis får de en stor måltavla på sig av just den anledningen också.

Blir ändå kul att se Mutumba även fast jag ogillar honom. Någonstans behöver man ju någon form av pannben antar jag för att ta sig till Allsvenskan och någon vända utomlands. Han borde kunna prestera bra på tävling.
Men det var ju ett tag sedan han var aktiv.

Juliette har tydligen också behövt säga upp sig från sitt jobb då hon inte fick tjänstledigt för en vända till i Robinson. Har för mig att hon jobbade med något kopplat till polisväsendet? Dock ej polis vet jag.
Citera
2026-09-13, 20:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Förrförra säsongen tror jag var 3 lagledare utsedda av produktionen från start. De fick duellera om vem som skulle välja vilket lag eller något sånt.

Men,
Christoffer som lagledare för ena och Juliette för lagledare som andra kommer ju ge dom båda en enorm trygghet. "Jag har min pojk/flickvän som jagar allianser på andra ön så joina mig så kommer vi bli starka fram till sammanslagningen".
Förhoppningsvis får de en stor måltavla på sig av just den anledningen också.

Blir ändå kul att se Mutumba även fast jag ogillar honom. Någonstans behöver man ju någon form av pannben antar jag för att ta sig till Allsvenskan och någon vända utomlands. Han borde kunna prestera bra på tävling.
Men det var ju ett tag sedan han var aktiv.

Juliette har tydligen också behövt säga upp sig från sitt jobb då hon inte fick tjänstledigt för en vända till i Robinson. Har för mig att hon jobbade med något kopplat till polisväsendet? Dock ej polis vet jag.

Hoppas att de båda ska bli måltavlor fort.
Citera
2026-09-13, 21:12
Medlem
Citat:
Hoppas att de båda ska bli måltavlor fort.

Ja. Fruktansvärt tråkiga tv-personligheter som woke'ar sig fram som den enda sanna vägen.
Bäst i underhållsväg var väl när Juliette dansade sammanslagningsdans men sedan åkte ut till Gränslandet efter att någon tog sig in därifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in