2026-10-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
varför skulle de vara tittarfavoriter? båda ingick i en feministpakt sist som stöte ut alla män förutom christoffer då som var deras maskot, dock så föll de på egna misstag då de välkommnade aron in i pakten, där visade juliette hur blond hon är, men att hon mobbade och frös man efter man den säsongen tror jag ingen glömt

Nej ingen aning? Christoffer var ju mest under radarn och ”snälla killen” och tjejligan var ohärlig… men gissar det var så som produktionen tänkt?
Citera
2026-10-04, 13:41
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Nej ingen aning? Christoffer var ju mest under radarn och ”snälla killen” och tjejligan var ohärlig… men gissar det var så som produktionen tänkt?
minns den säsongen då aron lurat brallorna av juliette christoffer och tjejflocken, och det helt plötsligt var det sammanslagning, och christoffer kom utsänd av juliette och försökte få grabbarna de precis frysit ut och mobbat istället spela med dem för aron gänget. Det var så komiskt och de bad alla honom dra åt helvete typ

och det var slutet för deras feminist mobbar pakt den gången, jag bara väntar på ett liknande scenario nu med, men man vet aldrig med juliette jag är helt övetygad om hon lägger upp sig för inte åka ut i tävlingen, och så tror jag hon tagit sig fram i livet utanför robinson med.
Senast redigerad av Inspirit81 2026-10-04 kl. 13:58.
Citera
2026-10-04, 14:15
Medlem
Murkrets Förstes avatar
Jävligt blek säsong.
Juliette är en vidrig typ och den där Tommy är en stor jävla fitta.
Citera
2026-10-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carro463
Hon har en vidrig personlighet så enkelt är det. Bara hon öppnar käften så 🤮🤮

Hahha , vilken hatare du är. Hoppas du mår bra av att kalla folk vidrigare. Undra om vi ser samma program
Citera
2026-10-04, 16:43
Medlem
SodaFointains avatar
Tanten lämnar
Senast redigerad av SodaFointain 2026-10-04 kl. 17:28.
Citera
2026-10-04, 16:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
Hahha , vilken hatare du är. Hoppas du mår bra av att kalla folk vidrigare. Undra om vi ser samma program
är väl ingen i programmet som gillat henne heller så det kanske inte är obefogat
Citera
2026-10-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
är väl ingen i programmet som gillat henne heller så det kanske inte är obefogat

De flesta deltagarna har åsikter om varandra. Stora som små men jag upplevde inte att alla hatade på henne.
Och hon sa hon gillar inte pizza och bröd för det e svårt å få i sig och tugga. Men hon sa inte hon var otacksam. Klart hon tog chansen att få i sig energi
Citera
2026-10-04, 17:10
Medlem
fonders avatar
Så synd att Desiree åkte, den som bäst förstod att man måste göra sig av med ormen Juliette snarast möjligt.

Tommy, vilken ryggradslös fjolla som snackar massa skit om att toppa laget och låtsas glömma Desiree som vann över alla i dagens tuffa immunitetstävling. I själva verket kör fanskapet enbart utefter ormens order och önskemål, jävla knähund.

Jag bli galen på båda lagen som inte klarar av att skapa motpakter till ormens pakt samt till pojkvännens.
Citera
2026-10-04, 17:33
Medlem
Tv4 måste sluta spoila sina egna avsnitt. Som att sätta fel lagskylt i bild när man vet att det är en förhandling om lagmedlemmar upcoming... Ffs
Citera
2026-10-04, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Så synd att Desiree åkte, den som bäst förstod att man måste göra sig av med ormen Juliette snarast möjligt.

Tommy, vilken ryggradslös fjolla som snackar massa skit om att toppa laget och låtsas glömma Desiree som vann över alla i dagens tuffa immunitetstävling. I själva verket kör fanskapet enbart utefter ormens order och önskemål, jävla knähund.

Jag bli galen på båda lagen som inte klarar av att skapa motpakter till ormens pakt samt till pojkvännens.

Hehe nu kommer jag spoila lite men Siri kommer nämna att Tommy måste "grow some balls". Minns inte exakt vad hon sade men nåt i den stilen
Citera
2026-10-04, 17:37
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Hehe nu kommer jag spoila lite men Siri kommer nämna att Tommy måste "grow some balls". Minns inte exakt vad hon sade men nåt i den stilen

Ja, det behöver fanskapet verkligen göra istället för att vara en dörrmatta åt ormen.
Citera
2026-10-04, 19:26
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
De flesta deltagarna har åsikter om varandra. Stora som små men jag upplevde inte att alla hatade på henne.
Och hon sa hon gillar inte pizza och bröd för det e svårt å få i sig och tugga. Men hon sa inte hon var otacksam. Klart hon tog chansen att få i sig energi
nej hon har betett sig som en bortskämd snorunge varje gång hon fått belöning och klagat på den när folk går omkring hungriga.

skulle du vilja i det läget någon snackade skit om din mat om du var skit hungrig och skulle äta? Ingen normalt funtad gör så, men det är klart hon är ju miljöpartist så, undrar om hon med likt grettler thunberg kan se koldioxid utsläppen i luften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in