2026-09-25, 21:46
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Fan är det bara bara jag som tycker Juliette är en riktig bitch/cunt som tror hon är världens smartste men egentligen är en fitta
Nej är helt enig, dock är hon manipulativ och taktisk, och vissa mindre begåvade män väljer falla för hennes falska charm, se även tommy.
Citera
2026-09-26, 07:08
Medlem
Citera
2026-09-26, 20:14
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Alldeles för normalcastat i år. Robinson behöver några jättebebisar och totalmuppar för att hållas flytande, men här finns ingen jag inte skulle kunna vistas i samma rum som en kväll.

Charmigast hittills, Celine, snyggast, Matilda.
Citera
2026-09-27, 01:00
Medlem
fonders avatar
Så himla skönt att ormen Juleiette förlorade två knähundar och fördelen att ta någons röst på ett enda avsnitt, oj vad malligt hon lät innan Örådet som om hon inte visste att i "Robinson" kan vad som helst hända på en sekund.

Och vad ADHD-apan Philip snackade skit utan att skämmas, men Jessica köpte inte de uppenbara lögnerna.

Bra att Desiriee och Jessica börjat prata om att ormens plan är att slakta alla en efter en om de inte hinner före och gör detsamma mot ormen.

Jag brukar veta vem jag gillar mest först efter sammanslagningen, men så här långt är Petra en stor favorit. Förresten, hon har en väldigt vacker rygg.

Även på den andra stranden bör folk börja vända sig mot ormens partner innan det är försent.
Citera
2026-09-27, 01:12
Medlem
fonders avatar
Redan nu finns nästa veckans alla avsnitt ute på tv4play för Plus-medlemmarna, kom ihåg att använda spoilertagg.
Citera
2026-09-27, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvis..
Milo är en jävla mupp asså, han borde bara lämna Robinson
Ändå lite bra TV, att han är med.
Citera
2026-09-27, 10:19
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Redan nu finns nästa veckans alla avsnitt ute på tv4play för Plus-medlemmarna, kom ihåg att använda spoilertagg.

Citera
2026-09-27, 10:21
Medlem
Jag fattar inte varifrån tv4 hittar alla dessa pappskallar till Robinson, kolla in Milo...hoppas du läser detta men att se ditt flin och sedan få höra på ditt gnäll...så jävla svag är du, får bara lust att lägga krokben för dig hela tiden.
Citera
2026-09-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Näe, han är för svag och gnällig enligt mig, jag vill se folk som har attityd och kan skapa intriger, han följer bara med på någons räkmacka.
Citera
2026-09-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee

Det är fullt möjligt att du är Milo, för ingen annan kan tycka lr känna att han bidrar. Du gillar gnälliga svaga lipsillar alltså, det är sådana figurer du vill se på tv, fullt möjligt att du sj är sådan.
Citera
2026-09-27, 11:24
Medlem
Philip älskar att ta på alla tjejer han kommer i närheten av, speciellt juliette. Philip har dessutom, helt självförvållat, degraderat sin status till 'juliettes hund'.
Citera
2026-09-27, 14:28
Medlem
Det är för mycket av det samma varje säsong igen och igen. Måndagar pristävling och "viktigaste tävlingen hittills", så kistan och så mer mat och så förhandlingar och så tävling och immunitetstävling och detta förbannade gränslandet som gör att det inte spelar någon roll vem som blir utröstad för troligen kommer personen ändå tillbaka.

Börjar tröttna, borde komma något nytt i Robinson som de kan hitta på så det blir intressant igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in