2026-08-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad tycker du om gamla tanter som åker till Gambia för att ragga upp unga afrikanska män då?

Folk får väl göra som de vill, herregud.
Citera
2026-08-09, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy

Det är väl lite det som Ganonito försöker komma fram till?
Citera
2026-08-09, 17:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy

Ville bara påpeka hyckleriet. Marre förfasar sig över "gubbar" som har yngre tjejer men hade ingen åsikt om äldre kvinnor som åker till Gambia för att hitta unga afrikanska män. Hyckleri som vanligt hos feministerna.
Citera
2026-08-09, 17:21
Medlem
Frater_Frags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
...Lagen säger halva åldern plus 7, alltså får en 34-åring dejta en 24-åring utan att folk bryr sig...
Vadå lagen säger? Lagen säger inte ett jävla dugg om relationen mellan kvinna och man. Så länge som bägge är nöjda så är allt som det skall. Moralbögar och annat pack kan sticka och brinna, ännu en orsak till att skita i vad folk tycker...
Citera
2026-08-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ffeeeeea777
Har auktoritet inom frågan, kan man kanske säga'.

Han kanske har auktoritet bland vänsterblivna feminister och kvinnliga män.

Det är helt normalt att äldre män kan gilla en 19åring och att vissa tjejer faktiskt gillar äldre män istället för de omogna i egen ålder.
Citera
2026-08-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Pedofilt beteende innebär dragning till barn.

Detta är precis vad tråden handlar om.

En 19-åring är inte ett barn. Pedofili innebär dessutom att man har dragning till prepubertala barn om vi ska vara petiga.
Citera
2026-08-09, 18:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Du får satsa på kvinnor i 60-80 års åldern istället. Dom vill ofta ha lite yngre killar.
Jag vet...

Antingen för unga eller för gamla stöter på mig jag dras inte till dom😭

Ett par dagar sen så säger en granne till min syster att hon tyckte jag var söt och frågade om jag var singel men hon är ju förfan 23..

Ibland hämtar jag henne från jobbet och hennes kollegor tror och spridit rykten om att jag är hennes pojkvän...

Och nu försöker hennes kompis flörta med mig men jag tycker hon är en cringe, galen jävla tönt.

Det är fan ett helvete att vara man ibland 😞
Citera
2026-08-09, 18:58
Medlem
ffeeeeea777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritsgubben
Han kanske har auktoritet bland vänsterblivna feminister och kvinnliga män.

Det är helt normalt att äldre män kan gilla en 19åring och att vissa tjejer faktiskt gillar äldre män istället för de omogna i egen ålder.

Ja vissa verkar ju faktiskt gilla yngre... Det får man väl göra.. Men det måste finnas en gräns.
Citera
2026-08-09, 19:59
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Men nu var det inte fråga om tjejen, utan om den 34-åriga "man" som inte klarar av sina jämnåriga "tjejer".

Eftersom 19-åringarna ifråga som sagt har MER skinn på näsan (enligt min motivering), ifrågasätter jag ditt påstående att 34-åringen inte skulle "klara av" de jämnåriga.

Finns väl inget jamsigare än äldre kvinnor. Förutsatt att vissa grundkrav är uppfyllda kan vemsomhelst som är hel och ren få en äldre kvinna att bli kär.
Citera
2026-08-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Eftersom 19-åringarna ifråga som sagt har MER skinn på näsan (enligt min motivering), ifrågasätter jag ditt påstående att 34-åringen inte skulle "klara av" de jämnåriga.

Finns väl inget jamsigare än äldre kvinnor. Förutsatt att vissa grundkrav är uppfyllda kan vemsomhelst som är hel och ren få en äldre kvinna att bli kär.

Äldre kvinnor behöver kuvas på ett helt annat sätt än yngre.
Citera
2026-08-09, 23:43
Medlem
Min mamma gifte sig och fick barn när hon var 19 år och det var inget konstigt då på den tiden. 19 åringar är väldigt olika, en del är mognare än andra..En man som är 34 år är fortfarande en ganska ung man.
Senast redigerad av Tissetiss 2026-08-09 kl. 23:52.
Citera
2026-08-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Är ett sånt förhållande normalt idag? Jag tänker att det måste vara något allvarligt fel på tjejen som vill vara tillsammans med en så mycket äldre.

Carlie Chaplin var väl över sextio när fröken O'neil tackade ja till hans frieri. De var mycket lyckliga och fick åtta barn. hon var 18
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in