2026-08-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
De äldre män som har sex med tonårstjejer är EXTREMT FÅ. Dom måste vara EXTREMT charmiga och ha extremt hög status. Samt se otroligt bra ut för sin ålder. Kanske 0.0001% av männen lyckas med detta.

Välutbildade män med hög status har ofta motsvarande kvinnor i samma ålder. När vi pratar om svenskar..
Citera
2026-08-10, 05:45
Avstängd
Ofta män med lite hebofilitendensier samt kontrollbehov. Tjejerna ofta daddy issues
Citera
2026-08-10, 07:33
Medlem
vore väl konstigare om tjejen är 34 ock killen 19
Citera
2026-08-10, 08:51
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4everyoung
En 19-åring är inte ett barn. Pedofili innebär dessutom att man har dragning till prepubertala barn om vi ska vara petiga.

Du blir provocerad för att du fantiserar om alldeles för unga tjejer.
Citera
2026-08-10, 09:00
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Ofta män med lite hebofilitendensier samt kontrollbehov. Tjejerna ofta daddy issues

Jo.men vi snygga män som alla gymnasiebrudar raggar på då? , är 50 o varenda sommarjobbare flörtar ju med mig.

Jag är inte den enda fotomodellen o vi är fan inte hebefiler - brudar är sådana

Så klappa käften din räpa
Citera
2026-08-10, 12:21
Medlem
En 34-årig snubbe kan vara alltifrån en förvuxen tonåring som inte skiljer sig nämnvärt från en 19-årig brud till en frånskild tvåbarnsfarsa.
Citera
2026-08-10, 12:41
Medlem
Kan ju vara så att hon bara tycker han är mer manlig än jämnåriga, som kanske är roliga men lite omogna i den åldern. Sen kanske preferenserna ändras.
Citera
2026-08-12, 22:07
Bannlyst
Det är jag bara är lite nyfiken över er om det ens är möjligt för en man i den åldern dessa tider att lyckas? Jag tycker att de flesta tjejer i den åldern föredrar väldigt pojkiga killar.
Citera
2026-08-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
De äldre män som har sex med tonårstjejer är EXTREMT FÅ. Dom måste vara EXTREMT charmiga och ha extremt hög status. Samt se otroligt bra ut för sin ålder. Kanske 0.0001% av männen lyckas med detta.

Det beror ju på vad du räknar som äldre män. Visst, 52 och 17 är väl lite anmärkningsvärt kanske.

Jag har inte varit i en livssituation där det har varit aktuellt att träffa några kvinnor alls på några år men när jag var i övre 30-årsåldern blev jag uppraggad av en 20 år yngre och väldigt söt tjej som gick i gymnasiet. Jag var inte på jakt efter någonting alls utan hon bara dök upp och tog initiativet, så att säga.

Någon särskilt hög status har jag inte (har tidigare haft hög status inom ett visst specifikt sammanhang, men det visste ju inte hon). Extremt charmig tror jag ingen skulle kalla mig. Jag ser enligt en del yngre ut än min ålder(har dock inte ett pojkaktigt utseende) men om jag såg eller ser bra ut får andra avgöra. Jag är lång och var väl ganska välklädd vid tillfället. Sen tror jag att jag har "flugit under radarn" och att de (jag har blivit uppraggad av betydligt yngre kvinnor vid flera olika tillfällen) av någon anledning mest bara har sett mig som en attraktiv man. Jag går ju inte runt med en stor skylt runt halsen där min ålder står skriven med stora siffror.
Citera
2026-08-13, 13:07
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricAndersson
Det är jag bara är lite nyfiken över er om det ens är möjligt för en man i den åldern dessa tider att lyckas? Jag tycker att de flesta tjejer i den åldern föredrar väldigt pojkiga killar.

Nej det är ingen naturlag , tjejer skiter helt i hur gamla killarna är bara dom är snygga.
Senast redigerad av 448 2026-08-13 kl. 13:10.
Citera
2026-08-13, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Nej det är ingen naturlag , tjejer skiter helt i hur gamla killarna är bara dom är snygga.

Är du helt säker på det? Jag har sett på krogen riktigt snygga killar som är 30+ som blir grovt avvisade av 18 åriga tjejer. Samtidigt som samma tjej inte har problem med att gå och hålla handen med en söt pojke i samma ålder som kanske inte är lika snygg.

Jag tror definitivt de föredrar söta killar i samma ålder som inte är speciellt snygga framför en riktigt snygg kille på 30+ fast jag har gärna fel.
Citera
2026-08-13, 14:24
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricAndersson
Är du helt säker på det? Jag har sett på krogen riktigt snygga killar som är 30+ som blir grovt avvisade av 18 åriga tjejer. Samtidigt som samma tjej inte har problem med att gå och hålla handen med en söt pojke i samma ålder som kanske inte är lika snygg.

Jag tror definitivt de föredrar söta killar i samma ålder som inte är speciellt snygga framför en riktigt snygg kille på 30+ fast jag har gärna fel.

Ja är 50 , alla som raggar på mig på krogen är 18 plus en dag.

Var tvungen o sticka förut från ett cafe , var två moppebrudar som försökte skämma ut mig totalt plus en homofil.

Livet som snygg man 50 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in