Citat:
Ursprungligen postat av
Firrex
De äldre män som har sex med tonårstjejer är EXTREMT FÅ. Dom måste vara EXTREMT charmiga och ha extremt hög status. Samt se otroligt bra ut för sin ålder. Kanske 0.0001% av männen lyckas med detta.
Det beror ju på vad du räknar som äldre män. Visst, 52 och 17 är väl lite anmärkningsvärt kanske.
Jag har inte varit i en livssituation där det har varit aktuellt att träffa några kvinnor alls på några år men när jag var i övre 30-årsåldern blev jag uppraggad av en 20 år yngre och väldigt söt tjej som gick i gymnasiet. Jag var inte på jakt efter någonting alls utan hon bara dök upp och tog initiativet, så att säga.
Någon särskilt hög status har jag inte (har tidigare haft hög status inom ett visst specifikt sammanhang, men det visste ju inte hon). Extremt charmig tror jag ingen skulle kalla mig. Jag ser enligt en del yngre ut än min ålder(har dock inte ett pojkaktigt utseende) men om jag såg eller ser bra ut får andra avgöra. Jag är lång och var väl ganska välklädd vid tillfället. Sen tror jag att jag har "flugit under radarn" och att de (jag har blivit uppraggad av betydligt yngre kvinnor vid flera olika tillfällen) av någon anledning mest bara har sett mig som en attraktiv man. Jag går ju inte runt med en stor skylt runt halsen där min ålder står skriven med stora siffror.