2026-08-09, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Men du verkar insatt…😎
Jadå, är lätt att få ett billigt ligg hos unga wt,s
Citera
2026-08-09, 11:19
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Nu vet jag bara hur jag själv var när man var 19 och tror inte det fanns så många fruntimmer som var nära 40 som hade samma intressen och samma vilja att starta ett förhållande, man är på två helt olika plan i livet så skulle inte se ett sånt förhållande som fungerande.
Hoppa fram tio år på båda parter så är det absolut ok då personerna är medelålders iallafall. Kan ställa till det sen senare i livet när den äldre går i pension och kanske vill göra saker av sin lediga tid men den andra måste jobba vidare många år till.
Citera
2026-08-09, 11:20
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Skriker daddy issues.
Citera
2026-08-09, 11:22
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Jag är själv en kille på 33 år och kvinnan jag är ihop med är 49 år fyller 50 år om några månader jag är nöjd

Just det omvända låter inte nice. Du är i din prime men träffar en kvinna som kliver in i klimakteriet. Evolutionärt är er relation knas, men tycker ni om varandra så varför inte. Stark känsla av att du är en beta cuck dock.

Jag träffade min nuvarande när jag var 30 år och hon 22 år.
Fungerat utmärkt, snart tio år senare.
Citera
2026-08-09, 11:39
Medlem
Så länge bägge trivs i förhållandet så ser jag inget fel med det. En del tjejer gillar mognare män.
Citera
2026-08-09, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Inte konstigt att 19-åringen vill ha en kille som inte är gen alfa.

Dock allvarligt fel på en 34 årig kille som dejtar barn.

Lagen säger halva åldern plus 7, alltså får en 34-åring dejta en 24-åring utan att folk bryr sig.

Här är åldersglappet alldeles för stort. Det är pedofilt beteende att dejta så unga barn.

Jävlar vad moralpaniken flödar här.

Barn!? Det är en ung KVINNA. Sluta med att urvattna ordet pedofil.
Citera
2026-08-09, 11:59
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4everyoung
Jävlar vad moralpaniken flödar här.

Barn!? Det är en ung KVINNA. Sluta med att urvattna ordet pedofil.

Pedofilt beteende innebär dragning till barn.

Detta är precis vad tråden handlar om.
Citera
2026-08-09, 12:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Är väl iofs lättare att som 55 åring att få en svensk wt på 17-18 år, de är fattiga och korkade men vem fan vill ha en sådan

Är det så. Man undrar varför åker de ens då till Thailand och importerar för? Det blir ju då generationer mellan så man undrar vad liksom kommer de ha gemensamt. Jag menar de kommer ju säkert som svenskor vara rikare än dessa thailändskor.
Citera
2026-08-09, 12:00
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Vilken jävla lag? Svenska feministföreningens lag eller?
Sharia.
Det är lite märkligt att just det muslimska idealet om "halva mannens ålder + 7 år" ständigt och jämt dras fram här på FB.
Citera
2026-08-09, 12:09
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Pedofilt beteende innebär dragning till barn.

Detta är precis vad tråden handlar om.

Är du dum i huvudet eller? Som 19 är du som mest fertil. Det är vansinne att kvinnor ska föda när de är 40. Återigen en idiot i tråden som feminist
Citera
2026-08-09, 12:36
Medlem
Studsbolls avatar
Vuxna människor ska få göra vad de vill med sina liv oavsett deras motiv. Man ska dock inte förvänta sig att det är ett framgångskoncept, unga personer förändras mer över tid än mogna individer så chansen på ett långt och lyckligt liv tillsammans är inte stor.
Citera
2026-08-09, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Så länge du är man/kvinna då möjligtvis, när du däremot blir tant/farbror så ändras väl det tankesättet?
Nej jag tycker det spelar ingen roll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in