2026-08-09, 15:03
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Det är ju så extremt sällsynt iallafall?

Haha, nej…
Citera
2026-08-09, 15:05
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Möjligtvis rent teoretiskt, om man fick det när man var 15, men inte troligt. Fortfarande en vuxen kvinna.

Så kan man resonera när man helt saknar moralisk kompass.

Då får du räkna med att bli dömd därefter.
Citera
2026-08-09, 15:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Det är ju så extremt sällsynt iallafall?

Fast är det verkligen det? Läser ju här titt som tätt att flashbackhunkarna gökar ungt. Titta t.ex. bara på LKKINGEN (#70), 52 vs 17. Nej, förstår ju iofs att det är en realitet som många inte vill ta in.
Citera
2026-08-09, 15:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Så kan man resonera när man helt saknar moralisk kompass.

Då får du räkna med att bli dömd därefter.

Din moral är inte samma som min moral. Det enda som spelar roll är: Är det lagligt? Ja. Är både vuxna och myndiga? Ja.

Sedan vad feministfittor som du som är bittra för att ni själva börjar bli gamla och rynkiga tycker är skitsamma.
Citera
2026-08-09, 15:26
Medlem
Marre1976s avatar
Det är inte alls okej, unga tjejer dras till äldre män i tron att de ska få det lika bra som sin mamma har.
Men gubbarna är duktiga på att manipulera de unga kvinnorna med presenter och gentlemannamässigt beteende. De ser snart problemet i att utnyttjas av gubbar och ångrar sig.
De tror att åldern inte har betydelse men det har den, ofta är det unga kvinnor fr andra länder som lockas till dessa äckelgubbar.
Mår dåligt när jag ser dessa par gåendes på stan hand i hand.
Citera
2026-08-09, 15:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Det är inte alls okej, unga tjejer dras till äldre män i tron att de ska få det lika bra som sin mamma har.
Men gubbarna är duktiga på att manipulera de unga kvinnorna med presenter och gentlemannamässigt beteende. De ser snart problemet i att utnyttjas av gubbar och ångrar sig.
De tror att åldern inte har betydelse men det har den, ofta är det unga kvinnor fr andra länder som lockas till dessa äckelgubbar.
Mår dåligt när jag ser dessa par gåendes på stan hand i hand.

Vad tycker du om gamla tanter som åker till Gambia för att ragga upp unga afrikanska män då?
Citera
2026-08-09, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Är ett sånt förhållande normalt idag? Jag tänker att det måste vara något allvarligt fel på tjejen som vill vara tillsammans med en så mycket äldre.
Skulle nog hävda att det är nåt fel på unga män som inte kan göra sig attraktiva nog att få till det.
Citera
2026-08-09, 16:12
Medlem
bithaxs avatar
Är du avis TS?
Citera
2026-08-09, 16:14
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Är ett sånt förhållande normalt idag? Jag tänker att det måste vara något allvarligt fel på tjejen som vill vara tillsammans med en så mycket äldre.

Varför behöver det vara det? Kan vara så att hon vill ha någon lite tryggare.

Och "gubben" vill ha en som är söt och snäll.

Träffade en som var 18 när jag var närmare 30, och en som var 20 när jag var 36.

Det funkade mestadels bra.
Citera
2026-08-09, 16:23
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad tycker du om gamla tanter som åker till Gambia för att ragga upp unga afrikanska män då?

Ingenting, har ingen åsikt om det men ska ta en funderare
Citera
2026-08-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queutard
Haha, nej…

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast är det verkligen det? Läser ju här titt som tätt att flashbackhunkarna gökar ungt. Titta t.ex. bara på LKKINGEN (#70), 52 vs 17. Nej, förstår ju iofs att det är en realitet som många inte vill ta in.
De äldre män som har sex med tonårstjejer är EXTREMT FÅ. Dom måste vara EXTREMT charmiga och ha extremt hög status. Samt se otroligt bra ut för sin ålder. Kanske 0.0001% av männen lyckas med detta.
Citera
2026-08-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Felet är att TS aldrig skulle få ihop det med en ung snygg tjej.

Det är inget fel med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in