Tack
45Lokar, jag uppskattar ditt inlägg, du är absolut on topic. Du ger ditt perspektiv på frågeställningarna, nämligen att du diskvalificerar jämförelsen som ogiltig och icke-verklighetsförankrad.
Jag håller inte med dig, jag anser att jämförelsen är rättvis eftersom den beskriver verkligheten och att man absolut kan dra definitiva slutsatser utifrån den.
Du vet naturligtvis själv att det inte existerar några bilder på svenska gymnasieklasser som ens kommer i närheten av renheten i bilden från det random utvalda gymnasiet i Chile jag visade. Du kan leta överallt i Djursholm, Lidingö, Danderyd, det finns inget, inte ens i Norrland bara negrer, araber, kineser, indier, blattar, zigenare, överallt väldigt upplandat. Sverige är extremt smutsigt och degenererat, Chile är ljus, positivt, fint, oskyldigt, vackert.
Du kommer inte hitta några gymnasieklasser i Sverige som du påstår finns som kan jämföras med Chile. Svenska gymnasieklasser ser ut som Malmö, du kan själv kolla Viktor Rydberg Djursholm/Odenplan mfl. Degenererat smuts från nedre till översta raden från topp till tå. 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
45Lokar
Vad som är vackert är subjektivt.
Tack för ditt argument, jag noterar du anser regnbågsdansande dildoätare i satanisttåg är någonting fint och vackert, gärna när afghaner och afrikaner hånglar med svenska tjejer och dunkar musik med lyrik som uppmanar till alkoholberusning, hedosim och sex utan kondom.
"Allt är relativt"-argumentet presenterades alltså i min trådstart som ett slags bevis att jag hade fel, okej, tack!

Gruppvåldtäkter mot svenska flickor av muslimer = vackert. Det är ju
subjektivt! 😂