2026-08-08, 08:56
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Detta är från ett random gymnasium i Chile, deras facebook-sida, ingen speciell bild utan bara deras normala vardag.

Bilden visar traditionella, fertila och vackra kristna flickor som ser väldigt tillgivna, kärleksfulla och intelligenta, medans den svenska motsvarigheten viftar med prideflaggor, dansar med dildos i prideparaden och hånglar med negerbögtransor.

Varför är skillnaden så stor mellan kristna i Chile och Sverige?

En konkret jämförelse:
https://ibb.co/tTtXrCGr

Källa:

Vad beror detta på? Är kristna chilenare mer renare än kristna svenska? Är bildjämförelsen ett bevis? Är svenska kvinnor otrogna horor gifta med djävulen? Varför är chilenska tjejer så mycket bättre och traditionella?
Senast redigerad av GlassBilsGlass 2026-08-08 kl. 08:59.
Citera
2026-08-08, 09:06
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Kan inte singer song writer D0gge D0gel1to engageras som frontfigur för kampanjen "Kristna kvinnor till Alla -Hustrumaterial att satsa på".

Artisten är katolik, väl, med rötter i Sydamerika. Jag skulle stödja ett så'nt initiativ fast lutheran.
Citera
2026-08-08, 09:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GlassBilsGlass
Detta är från ett random gymnasium i Chile, deras facebook-sida, ingen speciell bild utan bara deras normala vardag.

Bilden visar traditionella, fertila och vackra kristna flickor som ser väldigt tillgivna, kärleksfulla och intelligenta, medans den svenska motsvarigheten viftar med prideflaggor, dansar med dildos i prideparaden och hånglar med negerbögtransor.

En konkret jämförelse:

Källa:

Vad beror detta på? Är kristna chilenare mer renare än kristna svenska? Är bildjämförelsen ett bevis? Är svenska kvinnor otrogna horor gifta med djävulen? Varför är chilenska tjejer så mycket bättre och traditionella?
Tja gillar man sånt mörkt så är de säkert vackra. Riktiga män gör inte det. Och riktiga män föredrar kvinnor som kan tänka själv.
Citera
2026-08-08, 09:08
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
SpontanEjakulation, har du några kommentarer kring diskussionsfrågeställningarna eller klarar du bara av att uttrycka dig helt slumpmässigt som ett cp-barn?

Sasha4life, tack för ditt bidrag, du menar att satan är god så länge håret är blont och hudfärgen en ljusare nyans?
Citera
2026-08-08, 09:14
Medlem
oyegies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Tja gillar man sånt mörkt så är de säkert vackra. Riktiga män gör inte det. Och riktiga män föredrar kvinnor som kan tänka själv.
Att tänka själv är att frivilligt säga ja till Gud.
Citera
2026-08-08, 09:36
Medlem
Att jämföra en bild från en skola med en bild från ett propagandatåg säger ingenting. Dessutom är bilderna från olika världsdelar.

Varför inte jämföra två skolbilder, om man nu ens kan utläsa något resultat från bilder där alla står uppställda o flinar.

Det finns propagandatåg även i Chile.

Vet inte riktigt vad TS vill få ut av tråden.
HBTQP-rörelsen finns i de flesta världsdelar där de verkar för bland annat pedofili.
Kvinnor är inte helt sällan lättduperade, speciellt kristna sådana.

Vad som är vackert är subjektivt.
Är alla kvinnor på bilden verkligen fertila? Statistiskt så borde några av dessa på bilden ha svårt att få barn eller kanske till och med vara sterila.
Jag tror dessutom inte fertiliteten är kopplad till det mentala tillståndet. Även sinnessjuka kvinnor kan få barn.
Citera
2026-08-08, 09:44
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Tack 45Lokar, jag uppskattar ditt inlägg, du är absolut on topic. Du ger ditt perspektiv på frågeställningarna, nämligen att du diskvalificerar jämförelsen som ogiltig och icke-verklighetsförankrad.

Jag håller inte med dig, jag anser att jämförelsen är rättvis eftersom den beskriver verkligheten och att man absolut kan dra definitiva slutsatser utifrån den.

Du vet naturligtvis själv att det inte existerar några bilder på svenska gymnasieklasser som ens kommer i närheten av renheten i bilden från det random utvalda gymnasiet i Chile jag visade. Du kan leta överallt i Djursholm, Lidingö, Danderyd, det finns inget, inte ens i Norrland bara negrer, araber, kineser, indier, blattar, zigenare, överallt väldigt upplandat. Sverige är extremt smutsigt och degenererat, Chile är ljus, positivt, fint, oskyldigt, vackert.

Du kommer inte hitta några gymnasieklasser i Sverige som du påstår finns som kan jämföras med Chile. Svenska gymnasieklasser ser ut som Malmö, du kan själv kolla Viktor Rydberg Djursholm/Odenplan mfl. Degenererat smuts från nedre till översta raden från topp till tå. 😂

Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Vad som är vackert är subjektivt.
Tack för ditt argument, jag noterar du anser regnbågsdansande dildoätare i satanisttåg är någonting fint och vackert, gärna när afghaner och afrikaner hånglar med svenska tjejer och dunkar musik med lyrik som uppmanar till alkoholberusning, hedosim och sex utan kondom. "Allt är relativt"-argumentet presenterades alltså i min trådstart som ett slags bevis att jag hade fel, okej, tack! Gruppvåldtäkter mot svenska flickor av muslimer = vackert. Det är ju subjektivt! 😂
Senast redigerad av GlassBilsGlass 2026-08-08 kl. 09:59.
Citera
2026-08-08, 10:56
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Vi som inte är oskulder vet att latinska kvinnor (oavsett ålder) är fullständigt galna. Särskilt kristna är de inte heller, utom i teorin där de vill framstå som rena. Kul att knulla, men det är väl det enda.
Citera
2026-08-08, 11:10
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Vi som inte är oskulder vet att latinska kvinnor (oavsett ålder) är fullständigt galna. Särskilt kristna är de inte heller, utom i teorin där de vill framstå som rena. Kul att knulla, men det är väl det enda.
Du kommer inte ens i närheten av att besvara någon av diskussionsfrågorna. Du kan skriva det där i din dagbok eller personliga blogg.
Citera
2026-08-08, 11:46
Medlem
Citat:
Tack 45Lokar, jag uppskattar ditt inlägg, du är absolut on topic. Du ger ditt perspektiv på frågeställningarna, nämligen att du diskvalificerar jämförelsen som ogiltig och icke-verklighetsförankrad.

Jag håller inte med dig, jag anser att jämförelsen är rättvis eftersom den beskriver verkligheten och att man absolut kan dra definitiva slutsatser utifrån den.

Du vet naturligtvis själv att det inte existerar några bilder på svenska gymnasieklasser som ens kommer i närheten av renheten i bilden från det random utvalda gymnasiet i Chile jag visade. Du kan leta överallt i Djursholm, Lidingö, Danderyd, det finns inget, inte ens i Norrland bara negrer, araber, kineser, indier, blattar, zigenare, överallt väldigt upplandat. Sverige är extremt smutsigt och degenererat, Chile är ljus, positivt, fint, oskyldigt, vackert.

Du kommer inte hitta några gymnasieklasser i Sverige som du påstår finns som kan jämföras med Chile. Svenska gymnasieklasser ser ut som Malmö, du kan själv kolla Viktor Rydberg Djursholm/Odenplan mfl. Degenererat smuts från nedre till översta raden från topp till tå. 😂

Tack för ditt argument, jag noterar du anser regnbågsdansande dildoätare i satanisttåg är någonting fint och vackert, gärna när afghaner och afrikaner hånglar med svenska tjejer och dunkar musik med lyrik som uppmanar till alkoholberusning, hedosim och sex utan kondom. "Allt är relativt"-argumentet presenterades alltså i min trådstart som ett slags bevis att jag hade fel, okej, tack! Gruppvåldtäkter mot svenska flickor av muslimer = vackert. Det är ju subjektivt! 😂

Som jag skrev, vad är det du vill få fram med din tråd?
Den uppfattningen jag fick av tråden var att du ansåg den moraliska bilden var olika.

Nu plötsligt börjar du prata om raslära och renlighet.

Sedan försöker du lägga ord i min mun och kommer med felaktiga påstående att jag skulle vara ett fan av pedofilrörelsen och förespråka mångkulturen.
Sluta sprid falska påståenden.

Vad är det egentligen du vill diskutera?
Var lite tydligare i din frågeställning.
Citera
2026-08-08, 11:54
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Citat:
Som jag skrev, vad är det du vill få fram med din tråd?
Vad är det egentligen du vill diskutera?
Var lite tydligare i din frågeställning.
Alla frågor står redan formulerade i trådstarten, det är inte mitt problem att du selektivt väljer att inte förstå det svenska språket. Det är inte mitt problem att du saknar förmåga att diskutera utifrån frågeställningarna som står i första inlägget. Du får söka hjälp på annat håll. Prova att kopiera min trådstart och klistra in den i AI om det hjälper.

Upprepningar behöver inte göras. Du behöver inte skriva i tråden mer, du har redan fört din argumentation och blev ägd, sen spelar du korkad, precis som svenskar ofta gör när man konfronterar de om sanningen om verkligheten. Hejdå ha en fin lördag, ses vi i kungsträdgården idag? Nja, tror inte det, fniss.

Citat:
Sedan försöker du lägga ord i min mun och kommer med felaktiga påstående att jag skulle vara ett fan av pedofilrörelsen och förespråka mångkulturen.
Du skriver det du menar och du menar det du skriver. Du har redan avslöjat dig själv och dina åsikter. Du behöver inte försöka skriva efterkorrigeringar eller bortförklara, det är helt ointressant och meningslöst. Jag bryr mig inte om dig eller hur din självbild beskrivs. Du är ansvarig för din kommunikation och ingen annan. Tillbaka omedelbums till trådfrågeställningarna din lilla relativiserande mångkultur-satanistälskande regnbågssnippa.
Senast redigerad av GlassBilsGlass 2026-08-08 kl. 12:09.
Citera
2026-08-08, 14:50
Medlem
attack-titans avatar
Citat:

En konkret jämförelse:

Källa:

Hej GlassBilsGlass,
jag har läst din tråd med stort intresse och gapskrattat längs vägen. Tack för att du förgyllde min lördag. Din argumentationsteknik är fenomenal. Håller med dig i din tes för övrigt. Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in