2026-08-08, 15:53
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Nästan alla länder i världen har en överlägsen kultur jämfört med den västerländska kultur som "den europeiska vite mannen", vem det nu är, omhuldar och försvarar. Vad det gäller möjligheten att vara människa!
Citera
2026-08-08, 20:55
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Hej GlassBilsGlass,
jag har läst din tråd med stort intresse och gapskrattat längs vägen. Tack för att du förgyllde min lördag. Din argumentationsteknik är fenomenal. Håller med dig i din tes för övrigt. Mvh
Tack min vän, bläddra gärna bland mina övriga trådar och skriv några kommentarer ifall du vill. Ha en fin kväll, jag älskar dig.

Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Nästan alla länder i världen har en överlägsen kultur jämfört med den västerländska kultur som "den europeiska vite mannen", vem det nu är, omhuldar och försvarar. Vad det gäller möjligheten att vara människa!
Du har helt rätt naturligtvis, väldigt starkt skrivet, korrekt.
Citera
2026-08-08, 20:59
Medlem
Queutards avatar
Kristendom och pedofili, det går på ett ut. Två extremer som möts.

Vad samhället eftersträvar och behöver är ett kitt som förenar man och kvinna (inte man och man, inte kvinna och kvinna inte vuxen och barn) under tillräckligt lång tid för att sörja för återväxten. Det är allt vad det handlar om. Däremellan är man och kvinna fria att göra vad de vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in