2026-08-07, 13:31
Avslutad
All "gangster-rap" där svensk radio hyllar negrer som våldför sig.
Citera
2026-08-07, 13:40
Medlem
OneTaps avatar
de spelas så sanslöst mycke skit på radion nu för tiden att de hade varit lättare o lista dom få artister man INTE trycker bort :P men för att nämna några namn så e följande klart värst :P miss lee. viktor leksell. tomas stenström. hovet. per gässle. sara larsson. billy ilish. måns selmerlöf. oscar linnros. totalt ur kassa e dom :P
Citera
2026-08-07, 13:45
Medlem
supremanics avatar
Om nånting av Takida eller låter som det kan vara dem så stängs radion av. Spelas "Lemon tree" av Fools Garden så slänger jag den i väggen.
Citera
2026-08-07, 13:46
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
All "gangster-rap" där svensk radio hyllar negrer som våldför sig.
Är också en blandning av ljud, någon som pratar och spretar med fingrarna

Och på något vis kallas för musik är en av orsakerna varför radion aldrig är på längre
Citera
2026-08-07, 14:03
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Håkan Hellström då har man stor lust att kasta ut radion det går bara inte lyssna på med den "sång" rösten öronen blöder ju

Ja jag har aldrig fattat hysterin med HH, fullsatt Ullevi nästan varje sommar för att se snubben som härmar Kalle Anka med sjömanskostymen...
Citera
2026-08-07, 14:18
Medlem
S.O.Stolps avatar
Listan är oändlig men vissa låtar maler på och refrängen är nån sorts vidrig slinga och man vill bara skrika!

Just nu tänker jag på The Fate Of Ophelia med Taylor Swift och Musik För Alla med Terra.
Citera
2026-08-07, 14:26
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Håkan Hellström då har man stor lust att kasta ut radion det går bara inte lyssna på med den "sång" rösten öronen blöder ju

Nu lyssnar jag inte på radio annat än P1, men det finns ändå en låt som får mig att hoppa som en panter genom rummet för att trycka på ⏭️ och det är en bit in i Hela huset med Veronica M. Den börjar så otroligt fint och så helt plötsligt kommer denne man in och börjar kraxa så öronen gör fysiskt ont och hela låten är totalt förstörd.
På gamla iTunes kunda man på låtnivå ställa in på sekunden vilken del av en låt som skulle hoppas över. Det saknar jag!
Senast redigerad av Stark-Senap 2026-08-07 kl. 14:28.
Citera
2026-08-07, 14:45
Medlem
Radiosportens signaturmelodi.
Citera
2026-08-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Det absolut värsta jag kan höra är Tomas Ledins gamla dänga ”Hollywood”.

Hans uttal av ”Hollywood” och hans nasala ”na na na” gör mig fysiskt sjuk. Så när jag sitter där i bilen är det bara att dra ned volymen till noll. Och vänta tilsl förhoppningsvis nästa låt är igång

Vilka låtar triggar detta hos er?

Thomas Ledin, GES och alla avarter, sjukt triggad och måste ut fort!
Citera
2026-08-07, 14:58
Medlem
Symptms avatar
skrikig pop musik, ai genererad musik, korkade radioprogram

det får mig att stänga av radion speciellt skrikig hjärndödande pop
Citera
2026-08-07, 14:59
Medlem
Symptms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
Reklam som försöker imitera musik. Då stänger jag av radion och lyssnar på motorn.

EXAKT!
Citera
2026-08-07, 15:02
Medlem
di leva är ju bra nasal med

jag pallar inte låtar med korkad låttext.
mycket hiphop går därmed bort, men inte eminem liksom.
nån sjunger om silvertejp å superlim nu, det tycker jag är så omusikaliskt att jag med stänger av.
vem vill höra en låttext som innehåller det?
det är som att servera svenska fiskar (godis) på silverfat

Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Det absolut värsta jag kan höra är Tomas Ledins gamla dänga ”Hollywood”.

Hans uttal av ”Hollywood” och hans nasala ”na na na” gör mig fysiskt sjuk. Så när jag sitter där i bilen är det bara att dra ned volymen till noll. Och vänta tilsl förhoppningsvis nästa låt är igång

Vilka låtar triggar detta hos er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in