2026-08-07, 20:36
Medlem
Ilimitados avatar
Jag ser verkligen förjävlig ut i mustasch. Passar verkligen inte alla.
Citera
2026-08-07, 22:55
Avstängd
Straminskys avatar
Nej så är det ju, en del kan få väldigt bra mustasch, men det betyder inte att dom passar i det.
Citera
2026-08-09, 22:07
Medlem
Charliework86s avatar
Jag har aldrig nånsin kunnat odla mustasch förrän jag började äta biotin. Nu växer den som aldrig förr.
Citera
2026-08-11, 22:36
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Nej så är det ju, en del kan få väldigt bra mustasch, men det betyder inte att dom passar i det.
Slut odlat bög-borste!
Lägg upp några bilder på tango-rabatten! Moppefjunet! Kaninarslet!
Citera
2026-08-11, 23:33
Avstängd
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Slut odlat bög-borste!
Lägg upp några bilder på tango-rabatten! Moppefjunet! Kaninarslet!

Här odlas det för fullt! Den växer stadigt, dagligen! Nästan så man vill gå upp mitt i natten för att kolla.
Citera
2026-08-12, 07:42
Medlem
halaltarzans avatar
I min värld så har man musche eller skägg för att slippa raka sig och tillbringa extratid i badrummet. Så vad du än gör TS börja inte hålla på och fjanta med dig själv, rätt vad det är så har du bytt kön. Läste t.ex. igår om nån lirare som sökte platttång till sitt skägg.
Citera
2026-08-12, 09:22
Medlem
Som sagt, sedan något halvår tillbaka kör jag moppe. Asså brudar brukar aldrig intressera sig för mig eller kolla två gånger så jag är själv lite förvånad av hur bra det passar mig och den feedback jag fått. Såhär ser jag ut ungefär, fast inte lika blond

https://image.svenskdam.se/image-11386191?imageId=11386191&width=1320&height=689&fo rmat=webp&compression=90

Jag rekommendera att våga testa, särskilt er som inte kan få skägg.
Citera
2026-08-12, 11:46
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Här odlas det för fullt! Den växer stadigt, dagligen! Nästan så man vill gå upp mitt i natten för att kolla.
Bra att du ligger på!!! Drick mycket mjölk! 100%
ALPHA!!!
Citera
2026-08-12, 12:19
Avstängd
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
I min värld så har man musche eller skägg för att slippa raka sig och tillbringa extratid i badrummet. Så vad du än gör TS börja inte hålla på och fjanta med dig själv, rätt vad det är så har du bytt kön. Läste t.ex. igår om nån lirare som sökte platttång till sitt skägg.

Ja det får inte bli för mycket bögerier för då tippar man över från det maskulina till det fjolliga.
Citera
2026-08-12, 12:20
Avstängd
Straminskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
Som sagt, sedan något halvår tillbaka kör jag moppe. Asså brudar brukar aldrig intressera sig för mig eller kolla två gånger så jag är själv lite förvånad av hur bra det passar mig och den feedback jag fått. Såhär ser jag ut ungefär, fast inte lika blond

https://image.svenskdam.se/image-11386191?imageId=11386191&width=1320&height=689&fo rmat=webp&compression=90

Jag rekommendera att våga testa, särskilt er som inte kan få skägg.

När mustaschen gör comeback på bred front kommer vi vara i pole position!
Citera
2026-08-19, 16:36
Avstängd
Straminskys avatar
Mustaschen rullar på som det ska - det går bra nu!

Jag proppar också i mig massa tillskott med hopp att det kommer göra att det växer ännu mer
Citera
2026-08-21, 00:30
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Mustaschen rullar på som det ska - det går bra nu!

Jag proppar också i mig massa tillskott med hopp att det kommer göra att det växer ännu mer

Vilka tillskott äter du?. Äter själv biotin som hjälpt mej från noll mustasch till en full. Hade aldrig kunnat odla utan den kosttillskottet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in