Citat:
Ursprungligen postat av
GanskaRoligt
Jag är motståndare till både sionism och islam.
Du säger det ja. Ni kallar det för taqquia att man FÅR ljuga om det gagnar islam. Avslöjad.
Det finns NOLL anledningar att störa sig på judar. Lika meningslöst som de människor som får för sig att det betyder otur att trampa på såna brunnar där det står A på locket. Det är OCD, vanlig omognad, eller fixa ideer.
Judar driver inte omkring i flock och ska knulla svenskarnas mammor. Det som kännetecknar en typisk jude är tvärtom att de pluggar, har bra jobb, och erbjuder bra och hederliga tjänster. De har inte världens snyggaste polisonger men vad spelar det för roll, jag tänker ändå inte knulla med deras polisonger. Gör du det?
Jude är en lika stor grej som, tja, daggmaskar, musik med vispar, Opel Rekord, personer från ön Samoa eller filmen Spaceballs. Ingen säger "jag tycker att BÅDE de kriminella OCH daggmaskarna ska sitta i fängelse, jag är alltså neutral".
Så vad är då den EGENTLIGA frågan till att du gör "sionism" och "Israel" till frågor? Ja det måste ju vara islam såklart. Finns absolut ingen annan anledning. Eller möjligtvis att du är hjärntvättad av woke som säger att allting som inte är woke är "nazism" och så har du gått på det men baklänges så nu är du en sån som woke säger att deras motståndare är, dvs någon sorts judegasare.
Narrativet "det var judarna som beslutade att Sverige skulle islamiseras" kommer för det första inte från Sverige utan USA där det finns fler judiska politiker. Islam försöker lansera det narrativet även i Sverige. Jag frågade dig förut vilka de ledande politiker är som beslutat att Sverige ska islamiseras. Är det Stefan Löfven, Fredrik Reinfeldt, Annie Lööf, Ulf Bjereld?
INGEN AV DEM ÄR JUDAR!
Senast jag kollade var Barbara Spectre inte med i regeringen eller ens riksdagen...
Det finns inte mer än 20 miljoner judar i hela världen. Medan ni är 1 600 000 000 stycken. Knappast något som kan jämföras med varann.