2026-08-08, 22:45
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
sionisterna är hyresvärden som låste upp dörren och släppte in dom.

Det narrativet har ni fått levererat från era finansiärer i Iran / Qatar, men det är ingen som tror på det.

Vem ska vi säga är ansvarig för invandringspolitiken i Sverige? Fredrik Reinfeldt? Stefan Löfven? Annie Lööf kanske? Ursula van der Leien? Angela Märkel? Oavsett vilket - INGEN AV DESSA ÄR JUDAR! ALLA DESSA ÄR "ARIER"!

ÅK HEM med dig!
Citera
2026-08-08, 22:49
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det narrativet har ni fått levererat från era finansiärer i Iran / Qatar, men det är ingen som tror på det.

Nej, det har jag vetat om i ca 30 år. Får fortfarande min världsbild bekräftad varje dag. Helt fantastiskt är det.
Citera
2026-08-08, 22:54
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Nej, det har jag vetat om i ca 30 år. Får fortfarande min världsbild bekräftad varje dag. Helt fantastiskt är det.

Är judarna i rummet hos dig nu?

Jag har förståelse för att man vill vara rebell och vara extrem, det vill jag också. Men jag har insett att Hitler-spöket inte är det som etablissemanget påstådde. Av den anledningen tror jag inte att man är häftig om man leker nazist. Lika lite som jag tror att motsatsen till queer-normen är att vara en feministisk kyrktant.

Om det nu är det du gör. Antingen det eller så är du smygmuslim.
Citera
2026-08-08, 22:59
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Är judarna i rummet hos dig nu?

Jag har förståelse för att man vill vara rebell och vara extrem, det vill jag också. Men jag har insett att Hitler-spöket inte är det som etablissemanget påstådde. Av den anledningen tror jag inte att man är häftig om man leker nazist. Lika lite som jag tror att motsatsen till queer-normen är att vara en feministisk kyrktant.

Om det nu är det du gör. Antingen det eller så är du smygmuslim.

Precis som Kasselstrand också säger så finns det ingen plats för islam i Sverige och muslimerna ska skickas hem. Men vi har fler fiender.
Senast redigerad av GanskaRoligt 2026-08-08 kl. 23:02.
Citera
2026-08-08, 23:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Precis som Kasselstrand också säger så finns det ingen plats för islam i Sverige och muslimerna ska skicka hem. Men vi har fler fiender.

Så bara för att Kasselstrand erkänner vissa sanningar om islam så kan han omöjligtvis vara köpt av Iran / Qatar?
Citera
2026-08-08, 23:03
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Så bara för att Kasselstrand erkänner vissa sanningar om islam så kan han omöjligtvis vara köpt av Iran / Qatar?

Vad har du för bevis?
Citera
2026-08-08, 23:10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Vad har du för bevis?

Inga, det kan ju lika gärna vara så att han självmant tycker att islam är en bra lära. Vilket isåfall är ännu värre.

Jag har inga bevis på att Tucker Carlsson är köpt av Iran / Qatar heller. Men att han plötsligt bytte åsikter talar ju starkt för det. Det är atypiskt för en så erfaren och kunnig person att plötsligt byta åsikt. Sannolikheten talar därför för att Iran har incitament att köpa honom, för att Tucker ska guida den vilsna anleden av sina följare vänsterut tills att de blir så islamälskande som möjligt. Det är liksom inget stopp på hans vandring vänsterut, och han fortsätter hela tiden med mer och mer verklighetsfrånvända teorier tills hela hans från början stora förtroendekapital är förbrukat. (Och hans kapital på banken är desto större...)

Däremot VET vi att Iran och Qatar lägger många miljarder på propaganda i väst. Så hur ser denna propaganda ut? Varför skulle Kasselstrand och Tucker Carlsson INTE vara en del av den? De driver ju liksom inte vanlig högerpolitik. Ingen i högern försvarar islam. Det är det minst höger-aktiga som finns!
Citera
2026-08-08, 23:16
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Inga, det kan ju lika gärna vara så att han självmant tycker att islam är en bra lära. Vilket isåfall är ännu värre.

Jag har inga bevis på att Tucker Carlsson är köpt av Iran / Qatar heller. Men att han plötsligt bytte åsikter talar ju starkt för det. Det är atypiskt för en så erfaren och kunnig person att plötsligt byta åsikt. Sannolikheten talar därför för att Iran har incitament att köpa honom, för att Tucker ska guida den vilsna anleden av sina följare vänsterut tills att de blir så islamälskande som möjligt. Det är liksom inget stopp på hans vandring vänsterut, och han fortsätter hela tiden med mer och mer verklighetsfrånvända teorier tills hela hans från början stora förtroendekapital är förbrukat. (Och hans kapital på banken är desto större...)

Däremot VET vi att Iran och Qatar lägger många miljarder på propaganda i väst. Så hur ser denna propaganda ut? Varför skulle Kasselstrand och Tucker Carlsson INTE vara en del av den? De driver ju liksom inte vanlig högerpolitik. Ingen i högern försvarar islam. Det är det minst höger-aktiga som finns!

Kasselstrand blev utesluten ur SDU 2015 bland annat för att han kritiserade Israel. Han hade samma åsikter även då. Är din briljanta teori utan några bevis att han då blev köpt av islamister och nu försöker islamisera Sverige genom etnonationalism och stoppad massinvandring?
Citera
2026-08-08, 23:26
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Kasselstrand blev utesluten ur SDU 2015 bland annat för att han kritiserade Israel. Han hade samma åsikter även då.

Fake news.

Och vad spelar detta ens för roll?

Den faktiska orsaken till Kasselstrands avstängning var att SD:s partisekreterare Richard Jomshof presenterade bevis på att SDU-topparna medvetet släppt in, godkänt och dolt medlemmar med bakgrund i den brottsbelastade rörelsen Nordisk Ungdom (tidigare benämnt Nationell Ungdom).

Det handlade också om att SD och SDU inte var överens i frågan "vem är svensk", och där tycker jag förvisso att SDU hade rätt.

Det handlade också om själva det faktum att SDU direkt motarbetade moderpartiet, via ett projekt i Fria Tider.

Jag säger inte att avstängningen var rätt, men det vore en falsk bild att säga "han blev avstängd för att han kritiserade Israel".

Jag har ingen aning om huruvida Kassa Kasselstrand är köpt av Iran eller Qatar eller om han är en sådan cuck att han självmant går deras ärenden utan att ens få betalt. Vet du?
Citera
2026-08-09, 00:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Struntprat! AfS borde väl ha vett på att inte dansa efter medias pipa! Om man gör det ERKÄNNER man ju "ja vi på AfS gjorde fel när vi inte sparkade personen som sålde ansiktsmasker".

Varför fick landets alla apotek sälja ansiktsmasker då? Varför markerade inte AfS mot dem också?

Webbutiker är ett SÖKT medium, ingen tvingar någon att köpa mask! Det var heller inte så att William Hahne hade sprungit runt och köpt upp landets alla ansiktsmasker billigt för att sälja dyrt.

Det relevanta är att William Hahne avgick i direkt anslutning till krismötet.

HUR KAN HANS JÄVLA WEBBUTIK ENS FÖRANLEDA ETT KRISMÖTE? AfS är värre moraltanter än Miljöpartiet ju!!! Fy fan vilka skitnödiga kyrktanter ni är. Verkar nästan som ni har en egen Mattias Karlsson som säger "nu måste vi absolut inte framstå som skinheadaktiga eller på annat sätt testosteronstinna". Så gick det direktivet till överdrift med Kastrerade Kasselstrand och hans rädsla för webben och dess hemska webbutiker.

Hur bevisar man att en påstådd sak INTE finns? Enligt occams rakkniv är det du/AfS som måste visa kvittot från donatorn eller åtminstone ett gåvobevis. Kvitton från AfS är inte offentliga handlingar.

De har inte dansat efter medias pipa. Om nu Hahne ville avgå för att inte negativt fokus skulle riktas mot partiet så kan de ju knappast tvinga honom att stanna kvar.

Nu har ju inte AfS markerat. Det enda de sa var att partiet inte stod bakom Hahnes initiativ. Det du bör fråga dig är varför inte apoteken fick samma kritik och det enkla svaret är att apoteken inte sålde munskydden till överpris.

Det är det ingen som påstått heller. Däremot var mun

Ja. Han fattade uppenbarligen beslutet att avgå där och då.

Om ett enskilt parti eller ledamot får extra negativ uppmärksamhet som inte är på grund av politiken de för kan det mycket väl leda till ett extrainsatt möte. Det betyder dock inte att Hahne blev tvingad att avgå.

Du hävdar ju att AfS köpte dessa masker. Då ligger bevisbördan på dig genom att visa upp ett kvitto eller dylikt. Om du inte kan det så är det ju bara spekulationer från din sida. Donationer brukar sällan ge några kvitton.
Senast redigerad av Ganonito 2026-08-09 kl. 00:22.
Citera
2026-08-09, 00:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Tror inte på det, inte ens 1% av väljare har hört något parti som heter AfS. Det innebär med matematiskt garanti 100% bortkastade röster.

SD var välkänd bland alla väljare innan de kom i Riksdag.

Tror gör man i kyrkan. Det är mer bortkastat att rösta på ett parti som vill fortsätta styra Sverige mot avgrunden om än i långsammare takt.
Citera
2026-08-09, 07:04
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Tror inte på det, inte ens 1% av väljare har hört något parti som heter AfS. Det innebär med matematiskt garanti 100% bortkastade röster.

SD var välkänd bland alla väljare innan de kom i Riksdag.
1) SD stod också utanför riksdagen många val innan de kom in.
2) Jag tvivlar att SD var kända över hela riket när de var nya och var utanför riksdagen.
3) Någonstans måste man ju börja.
4) AFS har ändå fått mycket publicitet, framförallt inom alternativmedia. Är man lite intresserad och på högerkanten så känner man till AFS.
5) En röst på SD innan de var i riksdagen kunde ju också ses som en "bortkastad röst" i sådana fall.
6) Eftersom att SD är helt urvattnat, de har bytt åsikt i det mesta (EU-medlemskap, NATO-medlemskap, invandring, osv), Jimmie verkar mer upptagen med att prata hebreiska framför judarna i Israel och lova dem hjälp, osv, så är ju en röst på SD bortkastad. SD med deras "Öppen svenskhet" och "Svenskhet sitter i passet" är ju direkt fientligt mot svenska folket. Länge gjorde vi narr av Mona Sahlin som sa att man blev svensk av att åka tunnelbanan i Stockholm, och nu tycker Jimmie Åkesson att man blir svensk av att ha ett svenskt pass. SD har blivit ett i mängden i 8-klövern. De tjivas om detaljerna, men i det stora hela vill alla i 8-klövern samma sak. Tidö har ju varit upptagna med att få in aborträtten i grundlagen, få till en könsbytarlag, förbjuda omvändelseterapi -- och nyss så var SD emot homo-/transrörelsen. Snacka om att ha fokus på fel ställe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in