Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Var har du den där forskningen?
Vidare, tittar du på senaste tidens politiska sväng åt högerpopulism/ högerextremism...så? vilket kön är det som dominerar där? Dvs vilka är det som flyttat sig politiskt mest? med andra ord verkar "känsliga" för vart vinden blåser på div. sociala medier?
Ditt andra stycke.
Folk ville diskutera invandringen och andra frågor som sådana som du ansåg vara fel att prata om.
Så ni använde våld, hot om våld, mobbning, psykiskt våld, propaganda, sabotage, utfrysning, hat kampanjer på nätet, attackerade folks familjer, utmålade människor som mördare och onda, spred rykten, vandaliserade osv osv.
Det ni ser nu är bara en reaktion på det.
Allt annat är vidrig lögn och du vet det djupt inne i dig själv även om du aldrig kommer att erkänna det.
Jag skrev för typ 10 år sedan att ju mer repressiva ni är mot åsikter ni inte gillar, ju mer skjuter man ut dom på extrem kanterna.
Exakt det här har ju diskuterats i TV till och med av typ alla politiker och experter
Sen att du inte kan se det sambandet är ju för att du är ideologiskt blind.
Jag skiter i nu för tiden, men kan fortfarande göra grundade analyser utifrån vad som hänt, inte vad jag TYCKER BORDE HÄNT.