Citat:
Intressant, var på några dejter 2,5 år sedan och även ett spontan återmöte i aug förra året. Sedan träffade jag på honom nere i tunnelbanan vid slussen i våras då han berättade glatt att han träffat ngn. Vi var aldrig ngn bra match men hade lite trevligt. Inte min typ. Önskar ändå att jag sett direkt det du sett men har inte den blicken. Upplevde dock att det viktigaste i hans liv var sina realtion till barnen. Den yngsta bodde varannan vecka, det levde han för. Kändes som han stod i skuld yill dem. Jag inspirerades väldigt mycket av hans vackra lägenhet, hans känsla för det vackra, visade en marmorvas han släpat genom tullen då han var i Italien med sin son. Hans musiksmak, hans vackra stora gröna växter och indrening.... så konstigt och djupt sorgligt för sååå många... men att slänga det vackra ut, falla över gränsen, den oförlåtliga, kasta bort allt, tappa sina relationer... det är så svårt att ta in.... så tragiskt. Varför tar inte en vuxen människa itu med sina trauman...när man ser...att detta fungerar inte.... Varit tyngd flera veckor av sorgsenhet.... och berövad min sponatnitet, glädje och kanske naivitet tillfälligt. Har bestämt mig för att släppa nu.. kan inte bära omkring på detta, troligen gammal sorg som aktiveras också. Som sagt, vi var inte kompatibla, inte min typ, men inga konstiga vibbar heller.... men dessa vill jag känna av i framtiden såklart... och tänk om det hade varit min typ....
Citat:
Jag har läst ditt inlägg ett par gånger nu och fastnade på att han i våras berättade om sin nya relation med ÅÅ. Vad fick du för uppfattning om deras relation? Dejtade?Etablerat par? Flickvän? Nästan sambo?
Det har inte framkommit så mycket om hur han såg på relationen (förutom att han presenterade henne som ”chefsjurist”) och om det var samma bild som ÅÅ hade. Någon som vet?
Det har inte framkommit så mycket om hur han såg på relationen (förutom att han presenterade henne som ”chefsjurist”) och om det var samma bild som ÅÅ hade. Någon som vet?
Frågan är inte till mig och även jag vill gärna höra om Undrandes26 har något mer att berätta om vad han kan ha nämnt om relationen med ÅÅ.
Men jag tänkte också flika in: någon användare (nostradamus1966? annan?) har skrivit om att TN ska ha pratat om att "flytta ihop" (TN och ÅÅ). Var det efter sommaren? Letat men hittar inte.