2026-08-04, 07:19
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Now0rd
Jag brukar lätt vara den som tar projektledarrollen och styr men men honom kan jag luta mig tillbaka lite, det är väldigt vilsamt och gillar dynamiken som uppstår. Det får mig att känna mig kvinnlig. Undrar dock hur allmänheten ska se på detta och hur hållbar en sådan relation är?

Blir han tänd när du säger att du brukar ha ”projektledarrollen” för dina ragg?

Snart får du agera hemtjänstrollen istället! 🙏
Citera
2026-08-04, 07:49
Medlem
Incendios avatar
Du närmar dig alltså 40, dvs du är jäkligt vuxen. Get over yourself.... Det är inte som att du är 19.
Citera
2026-08-04, 07:50
Medlem
halaltarzans avatar
Eftersom TS inte verkar vara helt frisk så kanske de där 21 åren bara är åldersskillnad på pappret, men i verkligheten så är de rent kroppsligt mer jämngamla?
Citera
2026-08-04, 07:54
Medlem
Citat:
Dejtar en man som är 21 år äldre än mig. Vi har dock barn i samma ålder då han fick barn sent och jag tidigt. Jag är 36 och han 57 i år. Jag tänker inte så mycket på det då vi är i samma fas i livet och aldrig känt sån samhörighet med någon. Han är väldigt trygg, grundad och den första man som jag känner mig riktigt trygg med. Jag brukar lätt vara den som tar projektledarrollen och styr men men honom kan jag luta mig tillbaka lite, det är väldigt vilsamt och gillar dynamiken som uppstår. Det får mig att känna mig kvinnlig. Undrar dock hur allmänheten ska se på detta och hur hållbar en sådan relation är? Han är framgångsrik och rädd att folk ska se mig som en lycksökerska även om jag själv också har väldigt god ekonomi och ett bra jobb. Hjälp mig lite här, hur reagerar man på sånt här? Hur ska jag tänka? Värt att nämna är att jag varit mycket sjuk i mitt liv så räknar väl inte direkt med att bli pensionär… har inte direkt framtidsbilden av att bli en frisk pensionär, eller ens nå den åldern.

Har kärleken ålder?
Citera
2026-08-04, 08:15
Medlem
Vet du
Skit i folk
Kör på bara
Hoppas han har mycket cash och du är lycklig ❤️
Citera
2026-08-04, 08:46
Medlem
Är man lycklig så är man och ur den synpunkter ska ålder inte spela någon roll.

Men tänk dig 10 år framåt då, då är han gubbe på riktigt medans du fortfarande är rätt ung.
Säg han lever i 25 år till, då blir det era 25 bästa år, och då kanske det är värt det?

Jag är 37 och min tjej 20 och det är inte riktigt samma sak.
Om 10 år kommer jag fortfarande vara i god form om jag får träna som jag gjort innan i mitt liv och vara hyfsat frisk och min tjej kommer vara 30.

Jag tycker inte att en 57 åring och en 36 åring är på samma nivå riktig, en är nästan pensionär och den andra har 30 år kvar till pensionen.
Citera
2026-08-04, 09:04
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Dejtar en man som är 21 år äldre än mig. Vi har dock barn i samma ålder då han fick barn sent och jag tidigt. Jag är 36 och han 57 i år. Jag tänker inte så mycket på det då vi är i samma fas i livet och aldrig känt sån samhörighet med någon. Han är väldigt trygg, grundad och den första man som jag känner mig riktigt trygg med. Jag brukar lätt vara den som tar projektledarrollen och styr men men honom kan jag luta mig tillbaka lite, det är väldigt vilsamt och gillar dynamiken som uppstår. Det får mig att känna mig kvinnlig. Undrar dock hur allmänheten ska se på detta och hur hållbar en sådan relation är? Han är framgångsrik och rädd att folk ska se mig som en lycksökerska även om jag själv också har väldigt god ekonomi och ett bra jobb. Hjälp mig lite här, hur reagerar man på sånt här? Hur ska jag tänka? Värt att nämna är att jag varit mycket sjuk i mitt liv så räknar väl inte direkt med att bli pensionär… har inte direkt framtidsbilden av att bli en frisk pensionär, eller ens nå den åldern.
Ja bryr du dig om vad andra säger/tycker vad du ska göra, låter mer som en tonåring än en vucen kvinna.
Citera
2026-08-04, 09:54
Medlem
I princip går allt åt helvete och förvandlas till skräp efter 20 år. Biljäveln börjar krångla, din säng suger och är vidrigare än madrassen i Hellraiser, så också 99 % av alla förhållanden.
Kvittar om din partner är 57 eller 27 kontentan blir densamma.
Kör på och var glad så länge kuken kan stå.
Citera
2026-08-04, 12:05
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Aldrig hört uttrycket "åldern tar ut sin rätt"?
Utseendet ändras, energin minskar.
Tycker jag inte
Citera
2026-08-04, 12:06
Medlem
1335991s avatar
Citat:

Om ni båda är nöjda med kärleken och livet,
så strunta i åldern och vad andra tycker.
Citera
2026-08-04, 12:08
Avstängd
snacka om att ha daddy issues
Citera
2026-08-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Är man lycklig så är man och ur den synpunkter ska ålder inte spela någon roll.

Men tänk dig 10 år framåt då, då är han gubbe på riktigt medans du fortfarande är rätt ung.
Säg han lever i 25 år till, då blir det era 25 bästa år, och då kanske det är värt det?

Jag är 37 och min tjej 20 och det är inte riktigt samma sak.
Om 10 år kommer jag fortfarande vara i god form om jag får träna som jag gjort innan i mitt liv och vara hyfsat frisk och min tjej kommer vara 30.

Jag tycker inte att en 57 åring och en 36 åring är på samma nivå riktig, en är nästan pensionär och den andra har 30 år kvar till pensionen.
Jag känner tre olika par där det är cirka 15 års åldersskillnad, killen äldst i alla tre fallen. Jag kan säga att det är viktigt att den som är äldst tränar och sköter sig för att hålla gubben borta. Då tänker jag inte bara på utseendet utan även på hälsan.

Vad omvärlden tycker ska man skita i, man lever inte i en standardtabell utan sitt eget liv som man formar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in