Citat:
Jag tycker inte illa om kvinnor. Jag vill bara inte vara deras husse. Är det inte okej för dig?
Citat:
Om de kunde göra vatten till vin, exempelvis, så kan man ju med fördel leva med dem.
Jag fattade det. Men nått som är symboliskt är knappast bokstavligt. Ville höra ditt filosofiska resonemang om magi. Kan du inte bjuda på det?
Citat:
Säger vem? Det låter som en åsikt.
Vårt naturliga tillstånd är för män och kvinnor att gilla varandra. Gör man inte det är något fel.
Citat:
Om man låter sig bli nedtryckt är man kanske rent genetiskt inte så maskulin? Jag skulle säga att man är en tönt, maskulinitet är inte ett bra begrepp här tycker jag.
Eftersom pojkar inte blir uppfostrade till en sund maskulinitet. Unga killar växer upp och blir nedtryckta och hämmade. De vågar knappt ens ragga längre av rädsla för att bli anmälda. Självklart växer de inte upp till en sund maskulinitet då.
Nu vet jag inte när du gick i skolan, kanske var det före den värsta PK och feminsim, men det är knappast så att de tuffa killarna i plugget blir nedtryckta och hämmade av hemska feminister.

Citat:
Kvinnor har inte behövt gilla män, på samma sätt som man inte behöver gilla folk i allmänhet som man stör sig på. Så länge man får mat, vatten och skydd mot elementen så duger det för att överleva. Beviset för det är obestridligt.
Du menar alltså att kvinnor är evolutionärt anpassade till att inte gilla män och detta har lett till de sociologiska och kulturella förändringar vi ser idag? Att inte gilla män låter som en dålig överlevnadsstrategi. Hur skulle det gå ihop?
Citat:
Det är sant. Men om du frågar moderna kvinnor så är den generella uppfattningen bland dem att de klarar sig själva. De är starka.
Nej, kvinnor klarar sig inte utan män. Det är bara en konstgjord självständighet vi har som upprätthålls via skattesedeln.
https://youtu.be/H_sSuViPBHs
Du tillhör dem som insett att det är bättre för dig att parasitera på män, men nu är anden ute ur flaskan. Lycka till.
Citat:
Nej, tyvärr. Vi måste se detta på samhällsnivå inte enstaka fall.
Jodå, med rätt kvinna får män uppskattning
Citat:
Det är ju så män har haft kvinnor tidigare, med indirekt eller direkt tvång. När du talar om "sund maskulintet" hos den vanliga mannen så kan jag inte tolka det på nåt annat sätt.
Vilken märklig tolkning. Det finns inget manligt över att slå en kvinna.
Citat:
Det kan du få tycka, men det är inte den allmänna uppfattningen.
Det kan t.o.m. va lite charmigt med en man som är lite nördig och awkward 

Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-14 kl. 11:29.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-14 kl. 11:29.