2026-08-08, 19:12
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Du är med andra ord kass på att kommunicera i sänghalmen. Eller så var ni bara en kass matchning. Tar man inte för sig eller visar vad man vill ifall man inte är helt tillfreds så får man skylla sig själv. Vissa behöver tid på sig för att bli bekväma med en ny sexpartner. Du låter som dom kvinnorna som lägger allt ansvar på mannen att få fram hennes orgasm.
Hm ja, jag var ju ganska ung vid tilfället och hon likaså, så det är möjligt att jag borde kommunicerat bättre men jag tänkte bara att jag skiter i den här tjejen och fixar en bättre.

Däremot så "styrde" jag sexet och så där. Hon hade bara inte talang för det. Hur som helst så är det som inlägget ovan tråden är tänkt att fungera. Man berättar om sina erfarenheter och jämför. Det verkar inte lätt att förstå.
Citera
2026-08-08, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Hm ja, jag var ju ganska ung vid tilfället och hon likaså, så det är möjligt att jag borde kommunicerat bättre men jag tänkte bara att jag skiter i den här tjejen och fixar en bättre.

Däremot så "styrde" jag sexet och så där. Hon hade bara inte talang för det. Hur som helst så är det som inlägget ovan tråden är tänkt att fungera. Man berättar om sina erfarenheter och jämför. Det verkar inte lätt att förstå.

Ens erfarenheter inom sex säger mycket lite när det kommer till val av partner. Du lär känna en ny kropp vare sig du är man eller kvinna.
Man förlorar mer på att tro att man är ”bra på sex” eftersom du då låst dig till ett förskrivet manus eller utspel i din hjärna. Är du autistisk eller har någon form av OCD, kontrollbehov?
Citera
2026-08-08, 19:29
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Ens erfarenheter inom sex säger mycket lite när det kommer till val av partner. Du lär känna en ny kropp vare sig du är man eller kvinna.
Man förlorar mer på att tro att man är ”bra på sex” eftersom du då låst dig till ett förskrivet manus eller utspel i din hjärna. Är du autistisk eller har någon form av OCD, kontrollbehov?
Jag väljer partner efter utseende - främst kropp. Sen har jag utvecklat en känsla för vilka som kan vara min typ. Men hur det kommer bli att knulla dem vet man helt säkert först när man provar.

Det finns absolut kvinnor som är bättre och sämre på att ha sex. Antingen är de bra eller dåliga, de blir inte från kass till super med tiden. Nej jag lider inte av nån psykisk åkomma.
Citera
2026-08-08, 19:42
Medlem
Citat:
Jag är osäker på vad du menar.

Tänkte att jag skulle nyansera tråden lite

För att göra det måste jag tyvärr bli lite personlig. Jag brukade i mina yngre dagar tänka precis som andra flashbackmän - som naturligtvis brukar vara mycket attraktiva och befriade från kvinnoproblem - att sexköp är för förlorare. Skumma gubbar som ingen vill ha sex med.

Jag kan berätta lite om mina sexuella eskapader, naturligtvis är det svårt att bedöma äktheten i dem, men here it goes:

Jag var runt 17-18 år och träffade en tjej. Söt, fin kropp. Hon var lite dum men jag hade inget emot det. Hon var enlig utsago mycket förtjust i mig så jag fick med henne hem till mig. Nice tänkte jag. Här ska det knullas. Knulla fick jag, men sexet var kasst. Det var inte mycket inlevelse där. Avsugning med tänder och lite vaginalt knull. Besviken av det dåliga knullet så ville jag inte träffa henne igen. Hon blev mycket kränkt och var bitchig och dryg varje gång jag träffade henne efter det i andra sammanhang. Jag tänkte att hon måste vara helt blåst som inte fattar att om inte ger mig bättre sex än så - då får hon hålla till godo med nån annan.

Jag har också haft sex med tjejer där knullet är riktigt bra. Och jag vill understryka här att det inte hade med kärlek att göra. Tjejen i min berättelse ovan var "kär" i mig och sexet sög ändå. Suck & fuck är inte bra sex. Då kan man lika gärna köpa suck & fuck med en hora. Det är alltid lite hit and miss. Både med horor och vanliga tjejer. Poängen är att illustrera för er att ett vanligt knull inte alltid är bra, trots att andra i tråden menar att det maaagiskt att ha sex med nån som "vill". Det var inte värt besväret att ta med henne hem till mig, och behöva hantera henne efteråt. Där vinner köpesexet för min del.

Du fattar alltså inte att tjejen du låg med när du var 17-18 år var oskuld!? 🤣🤣

Du hade behövt fortsätta träffa henne, "lärt upp henne", så ska du se att hon hade blivit grymt bra på sex med dig! Och att ni hade kunnat ha magiskt sex! Du kanske rentav hade blivit kär i henne du också. Och bildat familj med henne. Vet vet!

Men istället bestraffade du henne för att hon var helt grön på detta med sex (och därmed kass på det). Bestraffade tjejen som var kär I dig och gav dig sin oskuld. Klart hon blev sur!

Och sedan jämför du en ung oskuld med professionella sexarbetare. Alltså, du är för rolig! 🤣🤣
Citera
2026-08-08, 19:46
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Du hade behövt fortsätta träffa henne, "lärt upp henne", så ska du se att hon hade blivit grymt bra på sex med dig! Och att ni hade kunnat ha magiskt sex! Du kanske rentav hade blivit kär i henne du också. Och bildat familj med henne. Vet vet!

Men istället bestraffade du henne för att hon var helt grön på detta med sex (och därmed kass på det). Bestraffade tjejen som var kär I dig och gav dig sin oskuld. Klart hon blev sur!

Och sedan jämför du en ung oskuld med professionella sexarbetare. Alltså, du är för rolig! 🤣🤣
Hon var inte oskuld!

Ja hon blev sur, hon var på mig i flera månader som jag minns det. Orka.

Jag jämför inte oskulder med sexarbetare. Det här var bara en sexakt från mitt liv för att föregå med gott exempel.
Citera
2026-08-08, 19:48
Medlem
Citat:

Oskuld? Vid 17-18 är tjejer vanligtvis uppe i tvåsiffrigt antal sexpartners. Extremt ovanligt att en tjej är oskuld i den åldern.
Citera
2026-08-08, 19:52
Medlem
Citat:
Hon var inte oskuld!

Ja hon blev sur, hon var på mig i flera månader som jag minns det. Orka.

Jag jämför inte oskulder med sexarbetare. Det här vara bara en sexakt från mitt liv för att föregå med gott exempel.

Klart hon var oskuld! Eller iaf. rejält oerfaren av sex. Du hade kunnat "lära upp" henne! Då hade du kunnat få en sexgudinna.

Ja, hon var ju kär. Du utnyttjade hennes kärlek till dig för sex och sedan sket du i henne. Klart hon blev sur!

Jo, du jämför oskulder/sexuellt oerfarna med sexarbetare.
Citera
2026-08-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Oskuld? Vid 17-18 är tjejer vanligtvis uppe i tvåsiffrigt antal sexpartners. Extremt ovanligt att en tjej är oskuld i den åldern.

Det var TS som var 17-18 år.

Den tjej TS låg med var uppenbarligen oskuld eller extremt sexuellt oerfaren. Hon visste ju i princip inte vad hon gjorde, utifrån vad TS berättar.
Citera
2026-08-08, 19:54
Medlem
Hittar du en riktigt bra kvinna du älskar så kommer dejten helt klart vara värt det.
Jag brukade knulla horor bara för att få ha sex men sen hittade jag en tjej jag verkligen älskade och gillade att umgås med, och då är sex något helt annat.
Man behöver inte ens ha sex med någon man älskar då, att bara ligga med henne i soffan framför tv:n och kramas och pussas lite en fredagskväll var nästan bättre än sex.
Tyvär dog hon och jag saknar henne så jävla mycket.

Jag tror många män inte upplevt äkta kärlek med en person dom verkligen gillar.
Hon kanske inte var värsta supersnygga modellen men jag fått välja mellan att knulla 10 olika supermodeller varje dag för resten av livet eller den tjejen så hade jag valt henne.
Jag kan inte riktigt se kvinnor på samma sätt efter den relationen tog slut, det blir som att varje gång man umgås med en kvinna känns det bara mellanmjölk och omotiverande.
Citera
2026-08-08, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Hittar du en riktigt bra kvinna du älskar så kommer dejten helt klart vara värt det.
Jag brukade knulla horor bara för att få ha sex men sen hittade jag en tjej jag verkligen älskade och gillade att umgås med, och då är sex något helt annat.
Man behöver inte ens ha sex med någon man älskar då, att bara ligga med henne i soffan framför tv:n och kramas och pussas lite en fredagskväll var nästan bättre än sex.
Tyvär dog hon och jag saknar henne så jävla mycket.

Jag tror många män inte upplevt äkta kärlek med en person dom verkligen gillar.
Hon kanske inte var värsta supersnygga modellen men jag fått välja mellan att knulla 10 olika supermodeller varje dag för resten av livet eller den tjejen så hade jag valt henne.
Jag kan inte riktigt se kvinnor på samma sätt efter den relationen tog slut, det blir som att varje gång man umgås med en kvinna känns det bara mellanmjölk och omotiverande.

Du älskar henne genuint fortfarande, uppenbarligen! Låt det få vara så. Forcera inte fram dejter, det kommer ändå inte fungera förens du har kommit över din stora kärlek.
Citera
2026-08-08, 20:02
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Klart hon var oskuld! Eller iaf. rejält oerfaren av sex. Du hade kunnat "lära upp" henne! Då hade du kunnat få en sexgudinna.

Ja, hon var ju kär. Du utnyttjade hennes kärlek till dig för sex och sedan sket du i henne. Klart hon blev sur!

Jo, du jämför oskulder/sexuellt oerfarna med sexarbetare.
Jag hade kunnat knulla henne fler gånger ja. Men du förstår att det är konkurrens här. Om man inte bjuder till lite då fixar jag en ny.
Någon sexgudinna blir det inte av den tjejen kan jag säga.

Tjejer avvisar killar hela tiden av olika anledningar. Så jag kan inte påstå att jag förlorar sömn över det. Det är smällar man får ta.

Nej, inte i princip. Jag ska försöka gräva fram fler från mitt minne som var kassa. Jag återkommer.
Citera
2026-08-08, 20:15
Medlem
Citat:
Jag hade kunnat knulla henne fler gånger ja. Men du förstår att det är konkurrens här. Om man inte bjuder till lite då fixar jag en ny.
Någon sexgudinna blir det inte av den tjejen kan jag säga.

Tjejer avvisar killar hela tiden av olika anledningar. Så jag kan inte påstå att jag förlorar sömn över det. Det är smällar man får ta.

Nej, inte i princip. Jag ska försöka gräva fram fler från mitt minne som var kassa. Jag återkommer.

Jag har haft ihop det med tre oskulder. Samt även varit oskuld själv en gång i tiden. Man lär sig! De oskulder jag var med var oerfarna de första 2-3 månaderna, men blev bättre och bättre! Tills de till slut kunde sin sak! Likadant för min del. Dålig i början, men nu kan jag min sak! Man lär sig. Hon lär vara en sexgudinna för sin man (om hon har någon) nu. Ska du se.

Du avvisade henne inte, du låg med henne med vetskapen om att hon var kär i dig och sedan sket du I henne! Psykopat-varning över din obryddhet kring detta och din totala brist på empati för henne och hennes situation! Den enda du bryr dig om är dig själv, uppenbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in