2026-08-06, 21:32
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, bordell låter som bäst lösning för just dig. Enda lösningen rentav. Du vill ju bara ha sex, dessutom sex på enbart dina villkor. Och det kan du ju enbart få genom att betala för en sexuell tjänst, som bestäms i förväg och som du måste betala för att få.

I mina öron låter det rätt sorgligt att ta taxi till flyget som flyger dig till Tyskland och sedan gå på bordell och betala för sex med någon du förmodligen inte kommer se igen, och sedan hem igen. Tomt och sorgligt. Hem till en tom lägenhet...

Men funkar det för dig, så är det ju så!

Du missar dock det intima och genuina i en kärleksrelation. Där man har sex med varandra för bådas lust och njutning. Och kan ha det 1-3 gånger per dag... ibland fler, utan att ens betala för det. Och prata, skratta med varandra. Hitta på kul saker med varandra. Ta hand om de gemensamma barnen ihop! Allt detta missar du chansen till, när du dissar dejting.

Och varför skulle kvinnor du dejtar vara en "besvikelse"?
Det finns faktiskt kvinnor som gillar att man har sex på mannens villkor. Utan betalning, så det är inte helt sant. Jag tror aldrig jag har haft sex med en kvinna på hennes villkor. Om hon gillar att bli knullad då blir hon nöjd av att jag knullar henne, inte sant? Tough luck annars. Då får hon ha sex med hidden-nick nästa gång.

Jag missar ingenting, du får sluta älta det här nu och acceptera att folk är olika.
Citera
2026-08-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja det kan man faktiskt avgöra ganska så omgående faktiskt. Om fysisk attraktion och kemi finns. Men det är inte ämnet i tråden så det får vi släppa.

Om du läser TS:s senaste inlägg i tråden så ser du själv att TS har noll intresse av att umgås med andra människor (vanliga människor, vad det nu är?) och är inte intresserad av att anstränga sig öht i interaktion med kvinnor. Det handlar om billigaste och snabbaste vägen till samlag på det sättet TS vill ha det och det är för honom att flyga utomlands. Han är inte intresserad av nån "jämförande jämförelse". Han vill mest berätta för andra att det är det som för honom ger enklaste och snabbaste ligg för varje spenderad krona. Inte så intressant att diskutera vidare tycker jag. Det var faktiskt aldrig en ens jämförande jämförelse från första början.

Jag har lättare att intellektuellt förstå de kunder du berättar om, som har fru men som även kan vilja köpa sex (för variation/spänning eller vad det nu än må vara). De har ju det intima och genuina med frugan sin. Men vill väl ha något mer som sexköp kan ge. Sedan är det ju en form av otrohet och det kan nog inte kännas bra i deras samvete. Men det är deras bekymmer, det.

Jag har väldigt svårt att förstå de som resonerar som TS. Varför vill man utesluta chansen till genuin kärlek? Känns som man är rätt skadad då... Tom.
Citera
2026-08-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Det finns faktiskt kvinnor som gillar att man har sex på mannens villkor. Utan betalning, så det är inte helt sant. Jag tror aldrig jag har haft sex med en kvinna på hennes villkor. Om hon gillar att bli knullad då blir hon nöjd av att jag knullar henne, inte sant? Tough luck annars. Då får hon ha sex med hidden-nick nästa gång.

Jag missar ingenting, du får sluta älta det här nu och acceptera att folk är olika.

Om sådana kvinnor finns, varför dejtar du inte dessa? Då får du ju gratis sex på dina villkor.

Sex på kvinnans villkor är ju i princip att det är hon som tar initiativ till vad hon vill att ni ska göra sexuellt. Hon säger "bakifrån" och ställer sig på alla fyra, sedan vill hon ha dig på rygg ich smaka på dolmen med munnen sin, sedan vill hon rida och sätter sig över dig. För att åter vilja ha dig bakifrån och säga det. Hon styr vad ni ska göra, helt enkelt. Det är sex på kvinnans villkor det! Detta kommer du aldrig uppleva på en bordell.
Citera
2026-08-06, 21:43
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Om sådana kvinnor finns, varför dejtar du inte dessa? Då får du ju gratis sex på dina villkor.

Sex på kvinnans villkor är ju i princip att det är hon som tar initiativ till vad hon vill att ni ska göra sexuellt. Hon säger "bakifrån" och ställer sig på alla fyra, sedan vill hon ha dig på rygg ich smaka på dolmen med munnen sin, sedan vill hon rida och sätter sig över dig. För att åter vilja ha dig bakifrån och säga det. Hon styr vad ni ska göra, helt enkelt. Det är sex på kvinnans villkor det! Detta kommer du aldrig uppleva på en bordell.
Av skäl jag redan förklarat nu.

Det blir mycket cirkelargument, för när man säger en sak så blir det overload hos vissa verkar det som. De kopplar inte riktigt.

Kvinna som gillar (eller accepterar?) att bli knullad på mannens villkor =/ bra och rolig kvinna som jag vill dejta.

Det är okej, jag vill aldrig uppleva det där du beskriver.
Citera
2026-08-06, 21:44
Medlem
Citat:
Av skäl jag redan förklarat nu.

Det blir mycket cirkelargument, för man säger en sak så blir det overload hos vissa verkar det som.

Kvinna som gillar (eller accepterar?) att bli knullad på mannens villkor =/ bra och rolig kvinna som jag vill dejta.

Det är okej, jag vill aldrig uppleva det där du beskriver.

Varför startade du tråden när du redan visste vad du helst vill ha?
Citera
2026-08-06, 21:49
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Varför startade du tråden när du redan visste vad du helst vill ha?
Varför diskuterar du något du inte vill diskutera?

Jag startade tråden där vi skulle jämföra, sen har jag bemött en massa olika argument om sexköpets etik och massa annat. Inte en enda man har svarat: jag knullade Lisa från Tinder, hon var skön att knulla, fick köra analt och allting väl. Så skulle det ha sett ut i korthet. Tänkte jag 🙄
Citera
2026-08-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det är det visst det. Det är 2026 nu, inte 1994. Med en tom inkorg blir det ingen dejting.

De flesta dejter idag sker via appar. Så utan dessa, och med en tom inkorg, så blir det ingen dejt. Och när män väl får till en dejt så blir det i regel inte mycket bekräftelse. Bara kolla på ett program som Första dejten på SVT. I princip varenda dejt slutar med att mannen vill ses igen och kvinnan inte. Av allt att döma ser det ungefär likadant ut i övriga samhället. Vi ser ju t ex rekordlågt barnafödande och att 40% av unga män lever i celibat medan unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva av alla grupper.

Jag tror ingen köper sex för att få bekräftelse, så det kvittar ifall den är skådespelad eller inte.

Tja, jag och min partner dejtade varandra på 2010-talet. Inte 1994. Jag var för fan inte ens myndig 1994, jag var ett tonårigt barn då! 🤣🤣 Men min partner var myndig. Och hade flyttat hemifrån till egen bostad osv. 1994. Ung vuxen! Men vi träffades som sagt var först på 2010-talet. Min partner hade (med all rätt) sett mig som allt för ung och omogen 1994. Det var jag!

Jag anser att dessa appar borde läggas ner. De är ett helvete och med största sannolikhet är de största boven i att män och kvinnor har så svårt att finna någon. Bättre folk träffas IRL och känner att attraktion infinner sig. Infinner sig ömsesidig attraktion, så blir det dejter och förhållanden, naturligt.

När apparna först kom, verkade de fungera bättre! Men ju större industri det har blivit kring dem, desto mindre chans till kärlek ger de. De tycks bara suga ur pengar från folk. Apparna alltså och dess ägare.

Du är alltså helt ok med att ligga med en kvinna som spelar att hon vill ligga med dig? Känns inte det futtigt? Åka till bordell och ligga med någon du betala för att få ligga med. Sedan hem igen. Låter rejält futtigt.
Citera
2026-08-06, 22:05
Medlem
Citat:
Varför diskuterar du något du inte vill diskutera?

Jag startade tråden där vi skulle jämföra, sen har jag bemött en massa olika argument om sexköpets etik och massa annat. Inte en enda man har svarat: jag knullade Lisa från Tinder, hon var skön att knulla, fick köra analt och allting väl. Så skulle det ha sett ut i korthet. Tänkte jag 🙄

Va? Vad menar du?

Du tänkte att alla män är som dig. Och fick reda på att det inte är så. Det var väl intressant?
Citera
2026-08-06, 22:12
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Va? Vad menar du?

Du tänkte att alla män är som dig. Och fick reda på att det inte är så. Det var väl intressant?
Jag upplever att du och andra i tråden inte diskuterat ämnet. Det är en massa snack om kärlek, och att det är moraliskt inkorrekt att köpa sex. Men jag får väl skylla mig själv som underhållit er.

Det är ingen stor förvåning, men det låter ganska annorlunda beroende på vart man diskuterat sånt här. Om du tycker jag verkar tom, så finns det alltid nån som är värre ska du veta.

I övrigt får jag nog tacka för mig. Vi kommer ingen vart med detta.
Citera
2026-08-06, 22:36
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Jo då det kan jag förstå.

Japp det ger mest bang for the buck. När jag blir sugen på ett knull tar jag en taxi till flygplatsen och stänger av i några dagar. Istället för att hålla på med tjejer som är rena besvikelser.

Alltså jag förstår vad du menar här tror jag. När man knuller ett luder är det mer som en runk session i gemene mans ögon. Jag vill inte ha gfe med kyssar och sånt så jag är ok med det. Jag tycker inte om det. Jag vet faktiskt inte om man kan få bra gfe, det kan nån annan svara på, men jag gissar att de flesta som säljer gfe gör ett ganska kasst jobb.

Jag tycker inte om att umgås med "vanliga" människor. Jag förstår absolut vad dejting går ut på generellt, men det är inget för mig att ge mig in på seriöst.

Om du hade en vecka kvar att leva vad hade du valt. Knulla som roger rabbit eller hade du försökt hitta kärleken?
Citera
2026-08-06, 22:41
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Om du hade en vecka kvar att leva vad hade du valt. Knulla som roger rabbit eller hade du försökt hitta kärleken?
Du vet redan svaret, jag hade dött med ståkuk på en bordell.
Citera
2026-08-06, 22:49
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Du vet redan svaret, jag hade dött med ståkuk på en bordell.

Haha det är ett ärligt svar 😂 Jag hade valt både och.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in