Idag, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Haha så du bryr dig inte om vad jag tror? Två saker:
1. Du säger att du sagt varför du engagerar dig i Palestina framför andra konflikter, men varför lämnar du inte bara tråden?
2. Om du nu inte bryr dig, varför fortsätter du hävda dig i tråden med "amen durå" istället för att bara lämna?

Du fortsätter ju ställa frågor som du genom ditt egna engagemang borde kunna svara på själv. Nu har du gjort det och konstaterat att du engagerar dig för att det är trendigt så då kan vi släppa tråden.
Citera
Idag, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Du fortsätter ju ställa frågor som du genom ditt egna engagemang borde kunna svara på själv. Nu har du gjort det och konstaterat att du engagerar dig för att det är trendigt så då kan vi släppa tråden.
Haha, vill du veta om mitt så kallade engagemang får du skriva i PM, inte här.

Jag såg det inlägget du skrev. Där hävdar du att det beror på att Sverige enligt dig är delaktiga. Då kommer min följdfråga: Varför är du inte mer engagerad i Jemen eller Afghanistan? Eller för all del Kongo-Kinshasa? Där är Sverige också i allra högsta grad delaktig.
Citera
Idag, 13:03
Medlem
Citat:
Haha, vill du veta om mitt så kallade engagemang får du skriva i PM, inte här.

Jag såg det inlägget du skrev. Där hävdar du att det beror på att Sverige enligt dig är delaktiga. Då kommer min följdfråga: Varför är du inte mer engagerad i Jemen eller Afghanistan? Eller för all del Kongo-Kinshasa? Där är Sverige också i allra högsta grad delaktig.

Det går bra här eftersom det är topic för tråden. Du visar stort engagemang i frågan.
Citera
Idag, 13:08
Medlem
Citat:
Det går bra här eftersom det är topic för tråden. Du visar stort engagemang i frågan.
Jaså? Visa ett inlägg där jag engagerat mig i Palestinas sak. Jag väntar...
Citera
Idag, 13:24
Medlem
Citat:
Jaså? Visa ett inlägg där jag engagerat mig i Palestinas sak. Jag väntar...

Hela tråden är att engagera sig i en palestinsk sak.
Citera
Idag, 13:37
Medlem
Citat:
Hela tråden är att engagera sig i en palestinsk sak.
Så om man diskuterar varför prostatacancer får mindre engagemang än bröstcancer är man enligt din så kallade logik engagerad i frågan om bröstcancer?
Citera
Idag, 16:02
Medlem
Citat:
Så om man diskuterar varför prostatacancer får mindre engagemang än bröstcancer är man enligt din så kallade logik engagerad i frågan om bröstcancer?

Lägger man massa tid och energi på att diskutera folk som engagerar sig i prostatacancer, försöker intervjua de för att ta reda på varför de lägger sitt engagemang på just det osv så engagerar man sig i prostatacancer, inriktning aktivism.

Det förstår du nog med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in