Citat:
Ursprungligen postat av
jvlap
du är felet med Sverige din jävla fjant, du tolerar att blattar knullar dig i röven och beter sig hur som helst.
Jag gjorde det inte. Jag KONFRONTERADE dem din jävla idiot! Det var nära handgemäng!!!! 2 mot 1. Vad fan tycker du jga ska göra mer??? knivhugga dem? Vad hade du gjort som är så jävla tuff?
idiot! har du ens läst mitt inlägg?
fjant
Det är ju du som är fjanten, och ditt språkbruk samt agerande visar tydligt på att du är idioten. Jag skrev redan vad du borde gjort, du borde ha dokumenterat och meddelat bolaget i fråga, är ganska säker på att bolaget inte vill att deras anställda parkerar på platser som inte är tillåtet.
Det är inte ditt jobb att springa omkring och leka parkeringsvakt, eller polis eller vad du har för vanföreställningar. Ska du ändå konfrontera så får du acceptera att alla inte kommer lyssna och att det kan bli att gå hett till. Jag hade i alla fall bett dig dra åt helvete.
Ännu mer komiskt att du nu ska anmäla myndigheter till höger och vänster, lycka till med det. Har full förståelse för att polisen ignorerar dig, du har inte alla hästar i stallet….
Sen som sidnot, behandlar man ”blattar” med respekt så blir man inte ”knullad i röven”, sen gör väl inte alla ”blattar” rätt, men det gör ju inte svenskar heller.
Får räcka så, ingen ide att argumentera med en svagbegåvad som dig, du kommer aldrig förstå något ändå.