2026-08-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaJavlaTragist123
Misstänker att du trollar, om inte så känns det som att du polisanmäler till höger och vänster med tanke på hur du agerar i detta fall. Varför skulle du ens leka parkeringsvakt och konfrontera dom? Dokumentera deras felparkering och meddela bolaget i fråga istället.

Uppenbarligen förstår polisen att du är en idiot och rättshaverist och således ignorerar dig, polisen har viktigare saker att utreda.

du ser inte problemet här???? Du är totalt efterbliven. Jag trollar inte, jag har tom postat en bild.

Jag gissar du tar den i röven.
Senast redigerad av jvlap 2026-08-04 kl. 23:26.
Citera
2026-08-04, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det verkar som "blattarna" gör fel vad de än gör. Om de gör sitt jobb och lappar bilar som inte betalat så gör de fel. Om de inte jobbar och går på bidrag så gör de fel. Och om de parkerar i några minuter på p-förbud för att köpa fika/lunch så gör de fel.

Det här inlägget hade sannolikt inte kommit till om det hade gällt svenska p-vakter, utan grejen var att de var just "blattar". Eller hur?

Är det ett rimligt beteende att anmäla detta som "tjänstefel"? Det fattar ju vem som helst att det kommer att läggas ner på en gång. Rena rama dagisfasonerna och onödigt belastande av polisens resurser som har viktiga saker för sig.

Är du helt jävla efterbliven!?? Tror du jag tyckt det vore ok om svenska p-lisor gjort samma sak?!???

Du tycker det är ok att p-lisor lappar en bil parkerar 30m senare där det är parkeringsförbud och lämnar sin bil i 15 min för att handla kött privat?
Citera
2026-08-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaJavlaTragist123
Fast TS är ju ultramesig som springer till polisen direkt han får lite mothugg när han är ute och leker parkeringsvakt. Skulle han inte vara det hade han väl satt dom på plats istället, om han nu ska vara så tuff.

du är felet med Sverige din jävla fjant, du tolerar att blattar knullar dig i röven och beter sig hur som helst.

Jag gjorde det inte. Jag KONFRONTERADE dem din jävla idiot! Det var nära handgemäng!!!! 2 mot 1. Vad fan tycker du jga ska göra mer??? knivhugga dem? Vad hade du gjort som är så jävla tuff?

idiot! har du ens läst mitt inlägg?

fjant
Senast redigerad av jvlap 2026-08-04 kl. 23:24.
Citera
2026-08-07, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jvlap

du är felet med Sverige din jävla fjant, du tolerar att blattar knullar dig i röven och beter sig hur som helst.

Jag gjorde det inte. Jag KONFRONTERADE dem din jävla idiot! Det var nära handgemäng!!!! 2 mot 1. Vad fan tycker du jga ska göra mer??? knivhugga dem? Vad hade du gjort som är så jävla tuff?

idiot! har du ens läst mitt inlägg?

fjant

Det är ju du som är fjanten, och ditt språkbruk samt agerande visar tydligt på att du är idioten. Jag skrev redan vad du borde gjort, du borde ha dokumenterat och meddelat bolaget i fråga, är ganska säker på att bolaget inte vill att deras anställda parkerar på platser som inte är tillåtet.

Det är inte ditt jobb att springa omkring och leka parkeringsvakt, eller polis eller vad du har för vanföreställningar. Ska du ändå konfrontera så får du acceptera att alla inte kommer lyssna och att det kan bli att gå hett till. Jag hade i alla fall bett dig dra åt helvete.

Ännu mer komiskt att du nu ska anmäla myndigheter till höger och vänster, lycka till med det. Har full förståelse för att polisen ignorerar dig, du har inte alla hästar i stallet….

Sen som sidnot, behandlar man ”blattar” med respekt så blir man inte ”knullad i röven”, sen gör väl inte alla ”blattar” rätt, men det gör ju inte svenskar heller.

Får räcka så, ingen ide att argumentera med en svagbegåvad som dig, du kommer aldrig förstå något ändå.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in