Citat:
Ursprungligen postat av
Klandalf
Mitt ljud är bättre än ditt, och du har vid så många tillfällen bevisat att du inte har en jävla susning om vad du yrar om, vilket alla i den här tråden redan konstaterat flera gånger. Men eftersom du är en lågintelligent autist så går inget av det in i huvudet på dig, som vanligt.
Komprimera ljudet så kommer hela stan vända sig om när du kommer med din BY högtalare för 400 spänn
Som sagt, pilla upp en vitlöksklyfta i röven så blir ljudet suveränt
Är du rörmokaren så vet du när nån låtsas vara en. För det går inte låtsas att man är nånting som tar tid innan man blir.
Ju mer man vet desto mer vet man att man inte vet, men det är väl tvärtom för er som redan "vet allt" genom att låtsas att ni är audiophiles.
Jag vet att ni inte vet nått och att ni aldrig har förbättrat er ljudsignal.. och att ni därför inte vet något om skillnaden.. men ni glappar med käften ändå.
Ni däremot kan ju knappast veta att jag inte kan nått , med tanke på att ni inte vet vad viperappens ens är för något. Då tvingas ni låtsas.
Det är ingen tävling heller.. för dom hade jag vunnit och det hade ej varit kul.
Bättre att lära ut kunskapen än att tävla med sitt ego.
Ego samt låg intelligens är väl det som gör att idioter vägrar erkänna att dom hade fel, fast dom blir motbevisade.
Intelligenta människor har inga såna problem , dom säger bara -japp jag hade fel där, sen lägger dom den nya infon på minnet, som då ersätter den infon som var felaktig och blev motbevisad.
Du är en sån där, kan aldrig erkänna att du inte visste allt redan från födseln, och blir du motbevisad så klamrar du dig fast vid den felaktiga åsikten som att den är du.
Liksom se över din relation till info, för info ska vara neutralt och inget man identifierar sig som. Du kak ju inte vara dina åsikter om att råa ljudsignaler är bättre än förbättrade ljudsignaler.
Förnekar du att ljudförbättrare existerar eller vad är ditt problem?
Eller erkänner du att dom existerar men förnekar att dom förbättrar ljud eftersom ditt ljud låter så bra som du kan tro att detvkan låta?
Mannen man har psykos om man tror sina övertygelser är samma sak som verkligheten. Väldigt vanligt och utspritt i dagens samhälle, det kan ingen förneka.
Se bara på psykoserna gällande ljudkvalitet.