2026-07-31, 14:03
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
"Ingen älskar mig, och jag har inga vänner". Vad gör du själv för att glädja andra, och det får dig att må bra? Livet är att ta och ge. Förväntar du dig att alla ska ställa upp för dig, och du ska få allt serverat? Tjejerna ska komma till dig? Det finns män i din ålder som aldrig har träffat någon. Men du har varit med 20 tjejer? Och du klagar?

Har du ett jobb som du trivs med, och fritidsintressen? Eller sitter du bara på ditt rum och grubblar på hur eländigt ditt liv är? Sitter du fast i en egoistisk bubbla? Du måste själv bjuda till för att få något här i livet.
Det är huvet på spiken. Man kan inte gå runt och bara tänka på sig själv "jag mår dåligt men för varje tjej jag får så blir jag lite mera värd". Tjejer är inte till för TS, tjejer är människor med eget värde. Man ska må så bra att man kan tänka på andra och hur de mår. Bara då hittar man rätt tjej.

Kommunerna har gratis psykologhjälp om man ringer dem, kan behövas 6 månader här för att hitta sig själv.

Den goda nyheten är att TS är fysiskt frisk, verkar kunna intressera tjejer, inser att något är fel, skriver här för att hitta hjälp. Han är säkert helt frisk och normal och behöver bara förstå detta genom att diskutera med någon kunnig.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-31 kl. 14:05.
Citera
2026-07-31, 14:13
Medlem
Merwinnas avatar
Inte ens om du är i det övre spannet som du anger, är dina bästa år förbi. Särskilt inte som du är en man. Män är ofta som mest attraktiva i 40-45-årsåldern, men det kräver förstås att de tar hand om sig, sköter sin hygien, inte slutar träna, inte går upp i vikt, klär sig snyggt och lämpligt för åldern... men som sagt: många kvinnor, även yngre, tycker att medelålders män är attraktivare än unga män. Så än är det ingen ko på isen!

...och snälla: sluta använda uttryck som "fitta"! Den attityden lyser igenom, även om du inte säger det rakt ut till tjejerna du träffar.

Jag tror att du bör koncentrera dig på att förbättra dig själv ett tag, så att du blir mer nöjd med dig själv. Karriärmässigt, fysiskt, intellektuellt, lära dig olika "skills" som många kvinnor uppskattar att män behärskar. (Körkort eller fler behörigheter på körkortet? Dykarcert? Pilotcert? Jägarlicens? Båtförarbevis? Något hantverk kanske - smide, träsmide?)

Samt även - och det här gäller många män här på Flashback - du/ni måste börja se på kvinnor som MÄNNISKOR och inte i första hand det fula ordet som du skrev. Försök bli vän med kvinnor först, och alla kvinnor måste ju inte bli något annat än vänner heller. Se att du kan ha utbyte av kvinnor på andra sätt än i sängen, och att du uppskattar dem ändå. SÅDANT lyser nämligen också igenom i kontakten med kvinnor!
Citera
2026-07-31, 15:47
Medlem
Jag hoppas du har psykhjälp
Om inte
Sök omedelbart
Du verkar inte vara i kontakt med verkligheten
Citera
2026-07-31, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Jag hoppas du har psykhjälp
Om inte
Sök omedelbart
Du verkar inte vara i kontakt med verkligheten
?
Citera
2026-07-31, 19:13
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelTyson
Jag är under rock bottom om det finns. Jag är mellan 22-28 år gammal och överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Anledningen är att mina livs bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden. Jag skulle därför kalla mig en incel. Mitt livs syfte och mål har alltid varit brudar men på den fronten är det saharas öken. Jag försöker hela tiden lära känna tjejer men varje gång rinner det ut i sanden eller så blir man totalt ignorerad utan någon uppenbar anledning.

Jag lämnade senaste flickvännen pga destruktiva mönster och bråk. Nu är mina bäst år redan över och jag ångrar samtliga beslut jag tagit. Ingen älskar mig och ingen bryr sig om jag andas imorgon. Jag har blivit helt personlighetsförändrad och personlighetslös på senaste tid. Jag har inga tankar innanför pannbenet eftersom jag är totalt tom i avsaknad på känslor. Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek. En fantasi som inte verkar gå i uppfyllelse under denna livstid. Jag har inga vänner och samtliga i min familj håller på att dö ut sakta men säkert.

Tips på det tack
Du är en drama queen. Du har legat med tillräckligt många kvinnor och haft relationer för att straffa ut dig från att vara incel. Du är dessutom för ung för att ha landat i en relation som håller. Det är det inte många som har gjort i din ålder. Så bara tänk på något annat och inse att rätt kvinna finns där runt hörnet i framtiden. Lycka till!
Citera
2026-07-31, 20:32
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Jag är under rock bottom om det finns. Jag är mellan 22-28 år gammal och överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Anledningen är att mina livs bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden. Jag skulle därför kalla mig en incel. Mitt livs syfte och mål har alltid varit brudar men på den fronten är det saharas öken. Jag försöker hela tiden lära känna tjejer men varje gång rinner det ut i sanden eller så blir man totalt ignorerad utan någon uppenbar anledning.

Jag lämnade senaste flickvännen pga destruktiva mönster och bråk. Nu är mina bäst år redan över och jag ångrar samtliga beslut jag tagit. Ingen älskar mig och ingen bryr sig om jag andas imorgon. Jag har blivit helt personlighetsförändrad och personlighetslös på senaste tid. Jag har inga tankar innanför pannbenet eftersom jag är totalt tom i avsaknad på känslor. Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek. En fantasi som inte verkar gå i uppfyllelse under denna livstid. Jag har inga vänner och samtliga i min familj håller på att dö ut sakta men säkert.

Tips på det tack

Tuff luck, men livet är långt och 30-något är inte långt bort, så träna, håll dig fit och ta Milfarna på andra given när de är nyskilda och svältfödda
Citera
2026-07-31, 21:18
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:

Tips på det tack

Du beskriver att du har en jävligt tuff period just nu. Jag tror att du behöver ta tag i ditt mående innan du siktar på att träffa någon.Sök stöd, bygg upp dig själv. När du börjar må bättre så hoppar du ut på dejtingmarknaden igen. Allt handlar inte om brudar, de kommer när de kommer! Du har din bästa tid i livet framför dig. Livet efter 30 är grymt!

Ta hand om dig och lycka till!
Citera
2026-07-31, 22:18
Medlem
Såhär resonerar inte män, ryck upp dig. Detta är ingenting som man mår dåligt över eller grubblar på, du har fått ligga med tjugo olika kvinnor under ditt korta liv. Slappna av och sträck på benen i något år, det kommer bli fantastiskt för dig. Fokusera på vart du vill vara under tiden du är 30-40 år gammal.
Citera
2026-07-31, 22:28
Avstängd
Pellefant775s avatar
Citat:

Tips på det tack

Vad fan snackar du om? Du har ett lyxproblem framför dig.

Om du vill att kvinnor ska finna intresse för dig så gäller det att ha något att komma med.

Ta en titt på vilka män som ligger med de hetaste brudarna. Vilka är det? Som regel är det män med status, som ser bra ut och har resurser. Så det du behöver göra som man är att göra vad du kan för att bygga rikedom, bli så attraktiv som möjligt och höja din status. Detta skapar möjligheter.
Senast redigerad av Pellefant775 2026-07-31 kl. 22:31.
Citera
2026-07-31, 22:32
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek.
Mitt tips är att läsa på om sexberoende, det är inte allmänt känt vad man ska göra vid sexberoende.
Det låter inte alls som du är en incel, det låter som du har sexabstinens.
Citera
2026-08-01, 00:30
Medlem
kansascityshuffles avatar
20 tjejer är godkänt.
Läs om de som är oskulder. Vill du hellre byta plats med dem?
Citera
2026-08-16, 19:11
Medlem
barr3s avatar
Mina bästa år är över Vad fan snackar du om?
Livet börjar efter 30, av egen erfarenhet. Tror att du fokuserar på helt fel saker. Ska det vara någon tävling om hur många man har legat med?
Är det något som du stolt kan visa upp när du är 60+? Vad har du för användning av det?
Personlig utveckling, att tillföra något till det större, samhället, andra människor, bygga sin karriär om man nu vill det. DET är någonting att sträva efter, enligt min mening. Men alla är olika, och det är ok.

Vet själv hur jag tänkte när jag var 20ish. Lätt att jämföra sig med andra. Mycket egocentrerat också.
Tills en dag då man fick smaka på "The Humble Pie". Det fick ner en på jorden.

Önskar dig all lycka!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in