2026-07-31, 00:49
Medlem
Jag är under rock bottom om det finns. Jag är mellan 22-28 år gammal och överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Anledningen är att mina livs bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden. Jag skulle därför kalla mig en incel. Mitt livs syfte och mål har alltid varit brudar men på den fronten är det saharas öken. Jag försöker hela tiden lära känna tjejer men varje gång rinner det ut i sanden eller så blir man totalt ignorerad utan någon uppenbar anledning.

Jag lämnade senaste flickvännen pga destruktiva mönster och bråk. Nu är mina bäst år redan över och jag ångrar samtliga beslut jag tagit. Ingen älskar mig och ingen bryr sig om jag andas imorgon. Jag har blivit helt personlighetsförändrad och personlighetslös på senaste tid. Jag har inga tankar innanför pannbenet eftersom jag är totalt tom i avsaknad på känslor. Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek. En fantasi som inte verkar gå i uppfyllelse under denna livstid. Jag har inga vänner och samtliga i min familj håller på att dö ut sakta men säkert.

Tips på det tack
Senast redigerad av MikaelTyson 2026-07-31 kl. 00:52.
Citera
2026-07-31, 00:56
Medlem
This too will pass.

Du är "ung" ännu kämpa på, Finns ett skämt från en amerikansk komiker om vilket råd han skulle ge skolskjutare, "have you tried drugs???", skämt åsido, det som verkar stort nu kommer blekna med tidens gång.
Citera
2026-07-31, 01:14
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelTyson
Jag är under rock bottom om det finns. Jag är mellan 22-28 år gammal och överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Anledningen är att mina livs bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden. Jag skulle därför kalla mig en incel. Mitt livs syfte och mål har alltid varit brudar men på den fronten är det saharas öken. Jag försöker hela tiden lära känna tjejer men varje gång rinner det ut i sanden eller så blir man totalt ignorerad utan någon uppenbar anledning.

Jag lämnade senaste flickvännen pga destruktiva mönster och bråk. Nu är mina bäst år redan över och jag ångrar samtliga beslut jag tagit. Ingen älskar mig och ingen bryr sig om jag andas imorgon. Jag har blivit helt personlighetsförändrad och personlighetslös på senaste tid. Jag har inga tankar innanför pannbenet eftersom jag är totalt tom i avsaknad på känslor. Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek. En fantasi som inte verkar gå i uppfyllelse under denna livstid. Jag har inga vänner och samtliga i min familj håller på att dö ut sakta men säkert.

Tips på det tack

Det finns en del frågor som poppar upp:

Anser du att 20 damer är lågt för en 22-28-åring? Antar att du inte bara legat med "skåp"?

Du knaprar alltså anti-depressiva. Antingen det eller så dissocierar du deluxe. Hur länge har du känt dig personlighetsförändrad? Drogar du?

Det krävs lite mer bakgrundsinfo till varför du känner som du gör.
Tips är jädrigt svårt att ge utan mer bakgrund.
Citera
2026-07-31, 01:27
Medlem
Nej jag vill inte missa GTA 6 så kommer spela klart det innan jag bestämmer mig.

Nej jag har inte frissat min siffra. Jag har tyvärr bara legat med 20 brudar. Mina vänner har legat med minst 40. Därmed är jag totalt misslyckad. Vissa har varit fina och andra har sett ut som något katten släpat hem.

Droger tar jag inte längre.
Citera
2026-07-31, 01:30
Medlem
Jag har börjat gå ut själv på krogen och även sitta som en nyskild farsa i baren. Jag överväger att gå fram till hundra tjejer mitt på ljusa dagen och hoppas bara en av dom faller för mig. Men det är nog för mycket att önska.
Citera
2026-07-31, 01:32
Medlem
Gör inget förhastat. Jag har själv varit i grymt mörka stunder där jag tänkt som du men aldrig försökt ta mitt liv. Det blir bättre, jag lovar.

Våra problem och våra verkligheter kan ingen annan jämföra sig med då allt är helt beroende på hur du växt upp och vem du är.

Se det såhär istället,
Livet är som säsonger.

I vinter när det är riktigt kallt, du känner dig trött, frussen och ensam. Men du accepterar denna period för du vet att våren kommer snart och därefter den varma sommaren.

Skillnaden med livet är att du just nu inte ser den ljusa framtiden, men den kommer. Du kommer att träffa någon när du minst anar det. Fokusera på dig själv och glöm tänket med kvinnor så kommer det naturligt.

När du strävar efter att "hitta" någon så kommer du troligen se desperat ut och bete dig därefter.

Fokusera på dig själv, ditt välmående, arbete och hobbys. En dag kommer kvinnan stå där och du kommer känna att det är rätt.

Fortsätta kämpa!
Citera
2026-07-31, 01:33
Medlem
hockexs avatar
hitta någon annan livsglädje
Citera
2026-07-31, 02:47
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Kan du inte bara trycka upp en t-shirt med texten "jag är en dramaqueen"? För det ger ju samma effekt.

Citat:
bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden.

Men då är det ju bara att fortsätta leta. Finslipa din teknik också. Till slut lär du dig vilka faktorer som gör att raggningen funkar, och inte.

Typiskt "slutet av sommarlovet och jag har inte några planer att styra upp mitt liv med"-inlägg. Ditt nästa steg behöver vara att bestämma lite planer för ditt liv - relationer, karriär, hobbies och annat. Så lägg undan mobilen och känn efter i maggropen vad du blir lycklig av. Inrätta därefter ditt liv på ett sätt som gör att dessa saker optimeras. Du kan starta en ny tråd här om du vill få mer hjälp av folk beträffande det.
Citera
2026-07-31, 04:56
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Nej jag vill inte missa GTA 6 så kommer spela klart det innan jag bestämmer mig.

Nej jag har inte frissat min siffra. Jag har tyvärr bara legat med 20 brudar. Mina vänner har legat med minst 40. Därmed är jag totalt misslyckad. Vissa har varit fina och andra har sett ut som något katten släpat hem.

Det är inte kvantiteten som räknas, det är kvaliteten.

Skit i att ta livet av dig, du har inga extraliv i verkliga livet och kan inte starta om från början. Fan du har just precis börjat livet..
Citera
2026-07-31, 06:56
Medlem
Citat:

Tips på det tack

Säger detta i all välmening och inte för att pissa på dig även om det kommer låta hårt: Du har fel fokus, och det förstör även alla dina chanser till en hälsosam kärleksrelation (eller "fitta" om det är det enda du vill ha utan relationsbiten). Hear me out;
Du kan inte hänga upp hela din framtida lycka på en annan person. "Åh om jag bara träffar en partner så kommer allt i mitt liv att lösa sig, det är det enda jag vill ha". Och om det inte går vägen så hoppar du från en bro. Du kan inte gå in i relationer eller söka partners med den inställningen (det är emotionell utpressning btw). Relationer blir inte alltid som man tänkt, man lär sig saker om både sig själv och andra varenda gång, om man är villig till det och relativt trygg i sig själv det vill säga. Om man är ute och slirar där du är ute och slirar så är det INTE en relation med en annan människa som är prio ett.

Ingen kommer att rädda dig. Den enda som kan rädda dig är du själv. Och för att vara tydlig; jag menar inte att du måste lösa alla dina problem ensam. Däremot kanske du behöver söka professionell hjälp, bara att be om det är ett gigantiskt steg i rätt riktning. Och det du ska prioritera FRAMFÖR kärlek i dagsläget är att börja trivas med dig själv. Utforska vem du är som människa. Lägg allt vad tjejer heter på hyllan. Jobba med dig själv, ditt känsloliv, försök bilda vänskapsrelationer, hitta fritidsintressen där du utvecklas och gör sånt som får dig att känna dig lycklig och stolt över dig själv. Men det är också jätteviktigt att du försöker förstå varför du reagerar som du gör, och hur du fungerar i relation till andra människor. Vad för beteendet behöver du förändra, och vad för beteenden hos andra gör dig trygg vs otrygg osv.

När du nått punkten att du känner "jag gillar mig själv och den jag är, jag har en okej vardag, jag tar hand om mig själv, jag gör roliga saker ibland, jag hade kunnat leva ensam och ändå haft ett ganska gött liv", DÅ kan du börja tänka på tjejer.

Och nej, ditt liv är inte över. Du är inte gammal och dina bästa år är INTE förbi. Ta det lugnt. Kan bara tala utifrån mig själv men allt har blivit bättre efter att jag fyllde 30. Efter 35; ännu bättre! Och då har jag inte glidit runt på någon räkmacka utan haft en hel del skit att hantera.

En sidenote men om du jagar fitta med utgångspunkten att du hellre tar livet av dig än lever utan fitta, det där scannar tjejer av på fem röda sekunder. Det gör dig inte till en sämre människa, men tror du dom får en hint om att du är en stabil och trygg människa? Nej. Och inget skrämmer bort tjejer mer än någon som på något sätt verkar vara labil.

Finns ingen cheat code eller snabbspår. Du behöver jobba med dig själv. Framför allt: må bättre. Resten kommer sen.

Edit: TS kanske trollar. Men någon annan kanske är inne och läser som känner igen sig. Så jag låter mitt inlägg stå kvar.
Citera
2026-07-31, 07:37
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:

Du hade inga vänner skriver du i TS 🤔
Citera
2026-07-31, 07:56
Medlem
Citat:

Tips på det tack
20 donnor! Det finns dom som legat med hälften så många och är dubbelt så gamla som du.

Du behöver hitta en sådan där partner som pratar konstant. Dom är lite jobbiga men det är vad du behöver. En sådan partner kommer gilla dig för du lyssnar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in