2026-07-31, 08:14
Medlem
proconsuls avatar
Livet går inte ut på att knulla så många som möjligt.
Citera
2026-07-31, 08:50
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelTyson
Jag är under rock bottom om det finns. Jag är mellan 22-28 år gammal och överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Anledningen är att mina livs bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden. Jag skulle därför kalla mig en incel. Mitt livs syfte och mål har alltid varit brudar men på den fronten är det saharas öken. Jag försöker hela tiden lära känna tjejer men varje gång rinner det ut i sanden eller så blir man totalt ignorerad utan någon uppenbar anledning.

Jag lämnade senaste flickvännen pga destruktiva mönster och bråk. Nu är mina bäst år redan över och jag ångrar samtliga beslut jag tagit. Ingen älskar mig och ingen bryr sig om jag andas imorgon. Jag har blivit helt personlighetsförändrad och personlighetslös på senaste tid. Jag har inga tankar innanför pannbenet eftersom jag är totalt tom i avsaknad på känslor. Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek. En fantasi som inte verkar gå i uppfyllelse under denna livstid. Jag har inga vänner och samtliga i min familj håller på att dö ut sakta men säkert.

Tips på det tack
Skaffa dig ett jobb, du låter arbetslös.
Citera
2026-07-31, 09:26
Moderator
pbos avatar
TS verkar ha problem med sitt mående som är större än relationsproblem.

Relationsakuten --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera
2026-07-31, 10:09
Medlem
Du har en incels förhållningssätt, men har ändå legat med 20 tjejer när du inte ens har fyllt 30. Hur går det ihop? Då kan du väl inte ofrivilligt vara i celibat? Förstår du att merparten av så kallade incels knappt ens har haft någon intim kontakt av sexuell eller romantisk karaktär med någon?

Att sträva efter sexuella relationer verkar vara en tvångsmässighet för dig, och när det inte går precis som du vill blir du deprimerad. Det vore intressant att veta hur det ens har blivit så. Har du utsatts för en miljö med mycket toxisk maskulinitet?

Att tjejer "ger dig nobben" behöver det inte ligga så stor anledning bakom mer än att de helt enkelt fortsätter med sina liv. Det är inte din mänskliga rättighet att dela sexuella upplevelser med den du suktar efter.

Depressionen gör det svårt för dig att inse andra meningar med livet, vilket det verkligen finns – och det finns inget som definitivt säger att livets topp alltid är i 20-årsåldern. Vänd dig till psykiatrin istället för att sumpa ditt liv och såra anhöriga.
Citera
2026-07-31, 10:17
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Nej jag vill inte missa GTA 6 så kommer spela klart det innan jag bestämmer mig.

Nej jag har inte frissat min siffra. Jag har tyvärr bara legat med 20 brudar. Mina vänner har legat med minst 40. Därmed är jag totalt misslyckad. Vissa har varit fina och andra har sett ut som något katten släpat hem.

Droger tar jag inte längre.

Även om du vore + 65 år så vore siffran 20 vara MYCKET HÖG !

Skulle gissa att du ligger på den övre 20 % av manliga befolkningen när det gäller ligg.
Citera
2026-07-31, 10:18
Moderator
evilhoneys avatar
Rubriken korrigerad då vi inte diskuterar huruvida folk ska ta livet av sig eller inte med däremot vad man kan göra för att må bättre i jobbiga situationer.
//mod
Citera
2026-07-31, 10:37
Medlem
Citat:
Jag är under rock bottom om det finns. Jag är mellan 22-28 år gammal och överväger att hoppa från en tillräckligt hög bro pga hjärtesorg och totalt misslyckande.

Anledningen är att mina livs bästa år redan är över och jag inte får några brudar. Jag har enbart legat med 20 tjejer i mitt liv och haft två förhållanden. Jag skulle därför kalla mig en incel. Mitt livs syfte och mål har alltid varit brudar men på den fronten är det saharas öken. Jag försöker hela tiden lära känna tjejer men varje gång rinner det ut i sanden eller så blir man totalt ignorerad utan någon uppenbar anledning.

Jag lämnade senaste flickvännen pga destruktiva mönster och bråk. Nu är mina bäst år redan över och jag ångrar samtliga beslut jag tagit. Ingen älskar mig och ingen bryr sig om jag andas imorgon. Jag har blivit helt personlighetsförändrad och personlighetslös på senaste tid. Jag har inga tankar innanför pannbenet eftersom jag är totalt tom i avsaknad på känslor. Jag kan hålla en konversation i ungefär en halv mening och det enda mina dagar går ut på är att fantisera om fitta och en framtida kärlek. En fantasi som inte verkar gå i uppfyllelse under denna livstid. Jag har inga vänner och samtliga i min familj håller på att dö ut sakta men säkert.

Tips på det tack

Men lägg ner nu.
Trams.

Bosätt dig i Thailand i några år om du är så beroende av kvinnor. Där kan du pippa dig trött.

Såå åk nu.
Citera
2026-07-31, 10:42
Medlem
"Ingen älskar mig, och jag har inga vänner". Vad gör du själv för att glädja andra, och det får dig att må bra? Livet är att ta och ge. Förväntar du dig att alla ska ställa upp för dig, och du ska få allt serverat? Tjejerna ska komma till dig? Det finns män i din ålder som aldrig har träffat någon. Men du har varit med 20 tjejer? Och du klagar?

Har du ett jobb som du trivs med, och fritidsintressen? Eller sitter du bara på ditt rum och grubblar på hur eländigt ditt liv är? Sitter du fast i en egoistisk bubbla? Du måste själv bjuda till för att få något här i livet.
Senast redigerad av Newton555 2026-07-31 kl. 10:44.
Citera
2026-07-31, 11:06
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Jag har börjat gå ut själv på krogen och även sitta som en nyskild farsa i baren. Jag överväger att gå fram till hundra tjejer mitt på ljusa dagen och hoppas bara en av dom faller för mig. Men det är nog för mycket att önska.

Du kan väl förihelvete inte lufsa runt som en övergiven hundvalp å hoppas på att nån blöthjärtad kärring plockar upp dig av ren barmhärtighet!!! Är du dum i skallen!

MAN UP! Förihelvete!
Citera
2026-07-31, 11:35
Medlem
Storstark68s avatar
I Sverige är jobb viktigare än knull. Gör en bra karriär så fixar sig resten. Livet är för kort för att leka offerkofta de luxe.
Citera
2026-07-31, 12:08
Medlem
nonameds avatar
Visste du att det normala är 8 partner. Du kan fucka upp ditt liv tills 30 år. Se är det dags att ta tag i livet.
Citera
2026-07-31, 13:49
Medlem
Vissa har haft en stadig partner sedan skolan.
Andra har ny varje vecka.
Nån var oskuld till 30 sen gifte sig och fick barn och lever lyckligt.

Du verkar väldigt sjukligt besatt av sexuella erövringar, slappna av lite och bli en skön person att hänga med så löser det sig nog.
Vem fan vill dejta en desperat uptight snubbe som enbart tänker på göka som enda livsmål.

Dejting ska vara lättsamt och kul juh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in