• 1
  • 2
2006-09-13, 21:35
Medlem
babba-pappas avatar
Kom över diazepam i pulverform för ett år sedan ungefär och man kunde röka det på folie och det blev en mycket ljusblå genomskinlig droppe som rann bra som FAN. I slutet blev det brunare och brunare och tillslut så brändes det fast. Om man slutade röka i mitten så stelnade det i genomskinlig form och det var starkt som FAN! om man rökte 0,1g blev jag totalt mongolid, inte som 100mg diazepam utan hellre som 400mg!! Nån som vet vad det är? Jag är inte hundra säker på att det är diazepam men folk som åkte dit den perioden var då positiva på just det.

Nån?
Citera
2006-09-13, 21:41
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babba-pappa
Kom över diazepam i pulverform för ett år sedan ungefär och man kunde röka det på folie och det blev en mycket ljusblå genomskinlig droppe som rann bra som FAN. I slutet blev det brunare och brunare och tillslut så brändes det fast. Om man slutade röka i mitten så stelnade det i genomskinlig form och det var starkt som FAN! om man rökte 0,1g blev jag totalt mongolid, inte som 100mg diazepam utan hellre som 400mg!! Nån som vet vad det är? Jag är inte hundra säker på att det är diazepam men folk som åkte dit den perioden var då positiva på just det.

Nån?
Låter onekligen mystiskt... 100mg diazepam som gav effekten av 400mg diazepam och ändå gav positiva provsvar på just diazepam?? Säker på att de inte bara pissade positivt på bensodiazepiner i allmänhet?? Isåfall kanske det var det där alprazolampulvret som man talat om...
Citera
2006-09-13, 21:48
Medlem
babba-pappas avatar
men alltså.. jag menar: 100mg pulver (x+placebo) kändes som 400mg pulver (x+x+x+x) och dom som testat det och knasat var alla positiva på diazepam, ev andra benzo med, det gemensamma var dock diazepam. Så låt oss säga att det är diazepampulver, vem vet. Har nån annan sett till detta pulver?
Citera
2006-09-13, 22:37
Medlem
Agejevs avatar
Känner enbart till det som även Nemesis talar om, det extrema alprazolampulvret som cirkulerade kring den tid du anger och inte bara gjorde folk väcka utan tog bort dem på kuppen. En hel del langare vägrade röra det just av den anledningen...
Citera
2006-09-13, 23:18
Medlem
babba-pappas avatar
Ja det kan stämma.. att det var alprazolam. mycket troligt. Men det var för jävla starkt alltså. Som att proppa i sig 20st xanor 1'or alltså. Jag skulle mörda för att få tag på det igen.

Jo fan, det var en som strök med här (norrland) i den svängen.
Citera
2006-09-13, 23:29
Medlem
Det är Alprazolam. Svårdoserat, minst sagt.
Citera
2006-09-13, 23:31
Medlem
H.E.L.s avatar
Lät som farliga biverkningar. Kromosomer skall man inte experimentera med.
Citera
2006-09-13, 23:49
Medlem
babba-pappas avatar
Nån som sett till det detta år? Skulle inte ha ngt emot att sitta på några gram av det guldet. Man får röka det. Då dåsar man bort och man klarar fan inte av att röka ihjäl sig. Om man inte suger i sig ett gram DIREKT. Men som sagt en halv-bekant strök med då han tog det och skjöt en 200's dolcontin förra året.
Citera
2006-09-14, 12:00
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Nån som sett till det detta år?

Ja, men inte i några stora mängder. Även de så kallade "suketterna" (pyttesmå piller framställda av alprazolampulvret och någon utfyllnad) finns fortfarande i omlopp.
Citera
2006-09-14, 12:10
Medlem
babba-pappas avatar
Jo dom har jag sett är det samma sak verkligen? Dom rinner ju inte alls på samma sätt som pulvret. pytteminipix alltså, typ 2x2mm ofta trasiga o olika "höjd" på dom. man får ta 10 för att det ska ge nåt med dom trots allt. Hmm, ska kolla med en snubbe som brukar ha dom små.. Och be honom elda lite o se om dom smälter fint.
Citera
2006-09-14, 12:18
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Jo dom har jag sett är det samma sak verkligen? Dom rinner ju inte alls på samma sätt som pulvret. pytteminipix alltså, typ 2x2mm ofta trasiga o olika "höjd" på dom. man får ta 10 för att det ska ge nåt med dom trots allt. Hmm, ska kolla med en snubbe som brukar ha dom små.. Och be honom elda lite o se om dom smälter fint.

Suketterna är med stor sannolikhet framställda av alprazolampulvret som också cirkulerar. I alla fall så har suketterna och pulvret - i de fall när jag har stött på dem - kommit från källor som är väldigt nära varandra, om man säger så.

Men suketterna är inte på långa vägar lika starka som det rena pulvret, eftersom de är utblandade med något (majsstärkelse, kanske) innan pulvret har pressats till tabletter. De verkar variera kraftigt i styrka, suketterna, men det är väl en effekt av att pulvret är så svårdoserat. Det krävs hyfsat stor precision för att få någorlunda lika mängd alprazolam i varje tablett.
Citera
2006-09-14, 12:42
Medlem
babba-pappas avatar
Kanske, men inte om man har mycket... Dom skulle göra dom lite större med nåt ofarligt bindemedel och välja ett som höll ihop för dom små blir ju bara mos ändå. Becknade såna förut och folk klagade/hurrade om vartannat... Ingen som kunde dosera och dom kunde vara supersvaga/megastarka... du har rätt.. det kom från samma "håll"...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in