Citat:
Ursprungligen postat av
Gunn-den-4de
En stor del av kvinnorna är:
Narcissister, borderline, stalkers, low value fnask som ligger runt, kvinnor som kan ljuga om att deras dejt våldtagit de.
Instämmer helt. Jag dejtar för första gången i mitt liv och nosar precis på 1 års-marginalen för medlemskap. Anledningen att jag dejtar och inte bara skaffar partner som en normal människa, är social fobi och isolering som lett ut i det här träsket. Ganska fort har det dock stått klart varför de flesta befinner sig på dejtingsidor.
Kvinnor på dejting är såpass korkade att det är svårt att föreställa sig. Jag bor centralt, inga skulder, tjänar en bra bit över medel, fit och clean, betydligt mer livsglad än majoriteten vuxna samt vägrar alkohol, tobak och droger. En kvinna hade kunnat utnyttja mig så otroligt jävla lätt så det vore pinsamt. Men deras primitivism och låga IQ har alltid utgjort brandväggen, vilket är otroligt jävla befriande.
Tittade igår och hade spammat ut ca 3 485 gilla-markeringar.
Av dem har ca 99.2% inte besvarats alls. Av de som besvarats är den generella uppfattningen att 70-80% har borderline (slutade räkna vid 26 fall på 9 månader). Detta inkluderande kvinnor som är såpass mycket äldre att de kunnat vara mina föräldrar, och trots det fula som stryk även för sin ålder.
Vanligast är att de blockar om de inte får svar omgående, blockar om de får komplimanger, eller börjar vända saker emot en i någon form av klassisk offerkoftadramatik. Att prata om ex åt båda håll (både fråga och prata om sitt eget) är det överlägset bästa filtret mot borderlinekräken.
Så ja, dejtare är där av en anledning. Du är inte den första hon kommer avvisa eller borderlinepsyka och sedan inte klara av konsekvenserna eftersom hon är en mental jävla femåring med IQ-nivå rumstempererad isglass.