Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Ja, lite så. Jag testade det bara för skoj skull för att få en liten inblick hur det skulle vara. Och det var verkligen lätt att få dejter då. Men Gen X som man är så var det bra mycket bättre att gå ut och festa och träffa damerna i det verkliga livet så jag tröttnade efter ett par veckor.
Samma här. Verkligheten hann hända så jag loggade inte ens in mer på den där sidan, vilken det nu var.
Citat:
Idag verkar det ju vara helt hopplöst som man. Botar, golddiggers, matchningar med afrikanska brudar i Afrika, smällfeta psykfall, ensamma desperata mammor... jag skulle aldrig nätdejta idag. Men man hör ju en del om det från polare.
Jag har som sagt precis testat ca 6 veckor på Tinder. Har inte prövat något annat ännu. Inga konkreta resultat i verkligheten ännu men jag har etablerat kontakt med några stycken till synes attraktiva (av bilder att döma) och trevliga kvinnor som vill träffas och där vi nu har bestämt datum för detta. Jag är runt 50 och de jag ska träffa är runt 40.
Det har under dessa veckor varit strax över ett dussin ganska så attraktiva kvinnor i mitt närområde som har tagit kontakt med mig men flera föll bort efter lite chat och ett par till försvann när jag föreslog träff IRL. Sen var det ett halvdussin mellan 40 - 50 som alla såg hyfsade ut som "gillade" mig när jag var i en annan stad över helgen. Utöver detta är det två söta 18-åringar, varav i alla fall den ena har kommunicerat lite fram och tillbaka, som tillkommit senaste veckan och en 21-åring som ser helt ok ut men där jag får psykfallsvibbar.
I princip ingen som jag har "gillat" först har gillat mig tillbaka (utom en jag kommer på) så att vi har "matchat". Framgångsfaktorn åt det hållet har alltså varit extremt låg då jag måste ha gillat hundratals oika kvinnor. Alla de jag haft kontakt med och de jag snart ska träffa har gillat mig först. Sen återstår det ju att se om det blir ens en tummetott av den ganska stora mängd tid jag ändå har lagt ner på detta.