2026-07-30, 02:58
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet.

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor?
Lära dom att feta och fula brudar kan vara precis lika sköna att sätta på. Det är vad jag har fokuserat på förmodligen de senaste femton åren. Jag har passerat 40 men lever som en ungkarl fortfarande. Min storhetstid som häradsbetäckare var runt 2010 och sedan har mina "offer" blivit fetare och fulare. Men det stör mig inte mycket, ok man syns helst inte ihop med dom offentligt... Oftast är det jag som besöker dom för några glas och svettande i soffan eller sängen.
Det kanske inte är lika enkelt idag som det brukade vara att få fett på sylen iofs. Men man bör lära upp unga män att inte desperat jaga dom där tio poängarna utan att sätta på dom där med BMI från 25 och uppåt något steg. Finns det hål finns det hopp!
Citera
2026-07-30, 02:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Lära dom att feta och fula brudar kan vara precis lika sköna att sätta på. Det är vad jag har fokuserat på förmodligen de senaste femton åren. Jag har passerat 40 men lever som en ungkarl fortfarande. Min storhetstid som häradsbetäckare var runt 2010 och sedan har mina "offer" blivit fetare och fulare. Men det stör mig inte mycket, ok man syns helst inte ihop med dom offentligt... Oftast är det jag som besöker dom för några glas och svettande i soffan eller sängen.
Det kanske inte är lika enkelt idag som det brukade vara att få fett på sylen iofs. Men man bör lära upp unga män att inte desperat jaga dom där tio poängarna utan att sätta på dom där med BMI från 25 och uppåt något steg. Finns det hål finns det hopp!

Du letar i soptunnorna med andra ord.
Citera
2026-07-30, 03:02
Medlem
Citat:
Buhu!
Konsensustänkade är för kvinnor, inte män.
Men du, tänk efter här nu. Jag har inga som helst problem med att få träffa en kvinna. Det är du och dina söner som har problem.

När du försöker tänka så får du det till att det handlar om att det är kvinnorna som har fel.

Kan det möjligen vara så att det finns något annat svar?
Citera
2026-07-30, 03:02
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Bmi med 25, ta det lugnt nu. Du söker enbart modeller från Milano och Paris?
Citera
2026-07-30, 03:06
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Woke står för mans- och pojkdiskriminering. Hur fan får du ihop din världsbild egentligen? Inte fan hänger den ihop.

Ja från början var det så. Men woke-viruset växer ju för varje dag. Genom att lura männen att också bli könshatare, så får de igenom sitt mål - könskrig. Splittring av svenskarna / västerlandet. Om vi är upptagna med att bråka mellan könen så hinner vi inte uppmärksamma de VERKLIGA hoten lika bra (islamiseringen).

Död åt feminismen - låt kvinnor sminka sig, bära urringat, sola topless, bejaka sin skönhet, gifta sig rikt istället för att göra karriär, eller jobba som sexarbetare om de vill det.

Och död åt "incel-rörelsen" (eller vad du vill kalla den), dvs islams tankar om att man ska knulla barn, köpa sin fru av klanledaren, att man får "heder" av att dölja hennes hår, och all den skiten. Här i västerlandet kommer män och kvinnor överens utan att man måste kompromissa.

Jag håller helt med såtillvida att ingen borde fjäska och kompromissa. Men det behöver man heller inte. Olikheter attraherar. Om du känner att valet står mellan att bli incel eller att "vara simp" så gör DU (personligen) något fel. Kvinnor GILLAR att vara people pleasers dessutom, så detta är verkligen historiens största icke-problem.

Det var väl en kort period när vissa män började ge datingråd hur man får de kvinnor man vill ha, som gjorde woke vansinniga. Det var då deras trollfabriker uppfann incel-narrativen istället. De sa tvärtom att man borde vara sexlös, man får inte ens titta på porr. Feminismen vill inte det för då "kränks kvinnan" enligt dem.
Senast redigerad av Skattebrott 2026-07-30 kl. 03:09.
Citera
2026-07-30, 03:32
Medlem
Triplefaces avatar
"I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med."

För mig är det ingen illusion. Jag bländas och blir kåt även om de är de värsta att ha att göra med och är narcissistiska. Det har inte med deras karaktär att göra. Så vette fan hur jag ska sluta simpa.
Citera
2026-07-30, 05:06
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

"Man ska inte gilla feta tjejer"? Det finns nog inget mer patetiskt än den där inställningen att NÅGON ANNAN bestämmer vilken sorts tjej man ska gilla. Verkligheten är ju den att det är kuken som bestämmer preferenser. Kuken kan vara galen och om kuken t ex gillar svarta tjejer kanske man får problem av det. Men om kuken gillar feta tjejer exempelvis så blir det ju tvärtom en fördel, eftersom man då kan ta de tjejer som de flesta andra inte gillar.

Bögigt att välja en tjej som är uppvisningsvänlig snarare än den tjejen som man faktiskt tänder på. Typ "titta pappa jag är inte alls bög, jag har hittat den här smala tjejen som ska vara med mig hela kvällen".
Citera
2026-07-30, 05:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Skulle aldrig fjäska för en jävla ung Karen. Vem skulle göra det?
Citera
2026-07-30, 07:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag är äldre och har familj och vuxna barn. Jag riktar mig till de unga stutarna. Tyvär räcker det inte med det du räknade upp. Det krävs även integritet, alla har inte det...

Och då fjäskas det inte för yngre kvinnor eller?

De få gånger bekantskapskretsen (alla farbröder numera) träffas så har de i regel lämnat kärringen hemma och fjantar järnet för yngre kvinnor i hopp om att få lite godis vid sidan om.

Så nej, att killar/män/farbröder kommer någonsin kommer att sluta finns nog inte på kartan, då många av dem lever på hoppet att plötsligt händer det.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-07-30 kl. 07:28.
Citera
2026-07-30, 07:43
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Jag är äldre och har familj och vuxna barn. Jag riktar mig till de unga stutarna. Tyvär räcker det inte med det du räknade upp. Det krävs även integritet, alla har inte det...

Jag säger inte att du har fel om kvinnor, för det tycker jag inte du har, men varför ska man bry sig ifall unga män blir simps?

Har man egna söner kan man ju som förälder informera dom om att kvinnor är falska och har psykiska problem, och att de enbart söker sig till män för att utnyttja männen.

Citat:
Briffaults lag är en princip inom socialantropologin som säger att honan i en djurfamilj bestämmer villkoren för en relation, att en förbindelse med hanen bara sker om hon har nytta av det, och att framtida fördelar inte kan ges i utbyte mot en nuvarande parning.

Huvudpunkter

Honans val: Det är honan, inte hanen, som styr om en familje- eller parrelation ska uppstå.

Krav på nytta:

Ett förhållande mellan en hona och en hane kräver att hon drar en direkt nytta av det.

Inga krediter: Tidigare eller utlovade framtida tjänster räcker inte; nyttan måste finnas här och nu.

Ursprung

Vem: Formulerades av den franske kirurgen och antropologen Robert Briffault i hans verk The Mothers från 1927.
Citera
2026-07-30, 07:45
Medlem
Belters avatar
Citat:
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.
Jaha, ja du verkar ju helt frisk som tycker du kan uppfostra en hel generation efter idéer som föddes i tredje riket. Måste kännas fint att domdera i gubbfotöljen.
Citera
2026-07-30, 08:22
Medlem
Fantens avatar
Hoppas inte TS påstådda fru har varit ung eller vacker nån gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in