Idag, 01:21
Medlem
WordWarriors avatar
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.
Citera
Idag, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Killar och män, det här handlar om era relationer till det motsatta könet. Vissa av er tycker att kvinnor är underbara och saknar fel. Lätt hänt i ett land som Sverige, där myndigheter och skola domineras av kvinnor, och media präglas av ett feministiskt narrativ. I synnerhet de unga och mer attraktiva kvinnor som ni bländas av, de som ni är kåta på. Det är en illusion. Dessa kvinnor är de värsta av alla att ha att göra med. Total narcissism och parasitism. Glöm inte bort att även dessa kvinnor bajsar, pruttar, svettas och lider av psykiska problem i stor utsträckning.

Topic:

Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor? Det leder bara till mer förnedring och elände. Dessutom föds egot på korkade och ytliga kvinnor som egentligen bara gillar våldsbenägna bad boys och kriminella, och i många fall har diverse psykiska diagnoser.
Om du är en man så kommer du inte få de problemen.

Du behöver inte vara supermacho, det räcker med att du är skapligt smart, schysst och okej.
Citera
Idag, 01:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Du behöver inte vara supermacho, det räcker med att du är skapligt smart, schysst och okej.

Jag är äldre och har familj och vuxna barn. Jag riktar mig till de unga stutarna. Tyvär räcker det inte med det du räknade upp. Det krävs även integritet, alla har inte det...
Citera
Idag, 01:50
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

I rubriken frågas NÄR fenomenet ska upphöra, men ovan frågar du istället hur andra ska förmås att upphöra? Så vad handlar detta EGENTLIGEN om? Att du är avundsjuk på de som har tjej, och vill försöka vända saken till att "anledningen att jag INTE har tjej är att jag inte fjäskar"?
Citera
Idag, 01:50
Medlem
WordWarriors avatar
Läs på om begreppet hoeflation:
Citat:
Hoeflation is a derogatory neologism blending "hoe" and "inflation," referring to the idea that dating has become more costly or difficult for men as women are perceived to be more selective or demanding.
True!
Citera
Idag, 01:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
I rubriken frågas NÄR fenomenet ska upphöra, men ovan frågar du istället hur andra ska förmås att upphöra? Så vad handlar detta EGENTLIGEN om? Att du är avundsjuk på de som har tjej, och vill försöka vända saken till att "anledningen att jag INTE har tjej är att jag inte fjäskar"?

Som jag redan påpekat så berör detta inte mig själv i större utsträckning. Jag talar till yngre män, om de nu finns här. Givetvis anser jag att fenomenet måste upphöra, eller så ägnar sig killar och män åt cockflation.
Citera
Idag, 01:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Nej, det räcker inte. Våldskapital, social status och pengar är valutan idag, tyvärr. Kärleken och romantiken är död. Glad att jag är äldre och slipper dejta i denna hemska tid.
Citera
Idag, 01:58
Medlem
WordWarriors avatar
Mina råd:

- Ge inte pengar
- Ge inte komplimanger
- Ge inte uppmärksamhet
Citera
Idag, 01:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Internet. Feta grisflickor som tror de ska kamma hem top 1% av männen.

Ja, hoeflation således. Sedan undrar folk över lågt barnafödande.
Citera
Idag, 02:03
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Som jag redan påpekat så berör detta inte mig själv i större utsträckning. Jag talar till yngre män, om de nu finns här. Givetvis anser jag att fenomenet måste upphöra, eller så ägnar sig killar och män åt cockflation.

Jag tycker det verkar som om du inte faktiskt undrar det du skrev i rubriken, utan det låter mer som ett fall av "skriv något i Relationsforumet och gör reklam för incel-teorierna".

Du förstår säkert att detta bara blir en evighetsdebatt. Så det hade varit bättre om du hade fokuserat på någon specifik aspekt av incelteorierna, såsom "vad finns det för vetenskapliga bevis för 80/20-teorin" eller liknande. (Detta är å andra sidan en fråga som enkelt hade kunnat besvaras av en vanlig söktjänst)
Citera
Idag, 02:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Jag tycker det verkar som om du inte faktiskt undrar det du skrev i rubriken, utan det låter mer som ett fall av "skriv något i Relationsforumet och gör reklam för incel-teorierna".

Du förstår säkert att detta bara blir en evighetsdebatt. Så det hade varit bättre om du hade fokuserat på någon specifik aspekt av incelteorierna, såsom "vad finns det för vetenskapliga bevis för 80/20-teorin" eller liknande. (Detta är å andra sidan en fråga som enkelt hade kunnat besvaras av en vanlig söktjänst)

Nu spelar du djävulens advokat.
Citat:
Hur ska vi förmå killar och män att sluta simpa (fjäska) för unga kvinnor?
Tydligt och bra.
Citera
Idag, 02:09
Medlem
Skattebrotts avatar
Den frågeformuleringen leder bara till det uppenbara svaret "varför ska vi överhuvudtaget uppmuntra män att bli mer avoga mot kvinnor"? Feminismens finns ju redan - minskar verkligen kulturkriget av att män får samma sjuka mentalitet fast emot kvinnor?

Sluta splittra det västerländska folket! Vi är heterosexuella och gillar folk av det motsatta könet. Bråka gärna men om rätt saker (woke) och inte över vilket kön ni tillhör!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in