2026-07-29, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Nej det är inte livsfarligt att dejta. Men känner du att något är fel eller du får obehagliga vibbar så går du till andra och skippar henne.

Jag sj om jag fick nobben efter första dejten så skulle jag inte döda utan ta det som det är, det finns andra som man klickar med!
Ja iofs..
Citera
2026-07-29, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
17 åring som ville mörda 15 årig tjej enligt aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1484029

En 17-årig pojke i Upplands Väsby åtalas för förberedelse till mord på en 15-årig flicka, rapporterar nyhetsbyrån Siren.
18 åring
Citera
2026-07-29, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Det låter som en autistisk ekonom som dejtat en man med borderline.

Ja det lät mer som en dejt mellan två 30-åringar som börjat tänka på sin framtida ekonomi snarare än två tonåringar.
Citera
2026-07-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
En incel som ska analysera allt i minsta detalj och för vilken alla kvinnor är moraliskt korrumperade horor eftersom de inte kan tänka sig vara med någon med hans bizarra tankemönster och beteenden.
Säkert klockren analys. Vimlar förmodligen av den kategorin på dejtingsajter, även om den här är extrem. Inte konstigt om tjejer är försiktiga.
Citera
2026-07-29, 10:49
Medlem
Klurigt fall gällande gärningsman? För min del lutar det åt svensk förövare men samtidigt finns indikationer på babbe beteende.

Jag tolkar det som hon ställt frågor och svaren oavsett fråga börjat handla om pengar? Idag verkar tyvärr unga tjejer gå efter pengar så det var väl ett sätt att försöka imponera på tösen! Det som talar för babbe är väl samtalet efteråt efter en ny träff där människan uppenbart inte fattade signalerna?

En svensk med mycket pengar hade nog bara gått vidare medan en babbe blir kränkt. Extra kränkt då han enligt sig själv tjuvat så duktigt.

Jaja klurigt fall det där!
Citera
2026-07-29, 11:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Är du så korkad att du tror alla på flashback är svenskar?
Nej, men jag är övertygad om att en överväldigande majoritet är det.
Citera
2026-07-29, 11:44
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanonkurtan
Aldrig att detta skulle vara typiskt svenskt beteende. Att detta kommer visa sig vara en solbränd är jag övertygad om!

Tvekis på det faktiskt. Orsak: Begäran om vapen

En Babbe skulle han nöjt sej med en brödkniv från ikea
Citera
2026-07-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Fast om du tar och tittar i vårt eget RoS-forum så hittar du många svenska grabbar som inte förstår att dom inte får nån tjej - dom tjänar ju bra med pengar och alla vet ju att alla kvinnor är guldgrävande horor så varför kommer ingen och gräver efter deras guld.

Hade det varit en blatte så hade snacket troligen handlat mer om vad man kunde göra med pengarna, vilka feta guldkedjor han hade och så vidare snarare 'om pengar'.

Att det finns incels/incel adjacents som vill döda kvinnor som nobbar dom är heller inte det minsta okänt.

Jag säger inte att det inte är en blatte, jag säger bara att jag tror att om det hade varit det så hade det låtit annorlunda.

Vi som under livet har dejtat en del, vet att någon promille av män reagerar väldigt starkt på minsta tendens till att bli avvisade. Inte på denna nivå förstås, men visst har man blivit kallad både det ena och det andra… jag har ingen aning om vad det beror på, det gäller både svenskar och invandrare.

Det är lite som att de får ett vredesutbrott på sin mamma.

Tyvärr har jag inte dejtat kvinnor, så vet ej om det är ett generellt drag för en viss del av mänskligheten (eller beror på någon diagnos).
Citera
2026-07-29, 12:11
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Vi som under livet har dejtat en del, vet att någon promille av män reagerar väldigt starkt på minsta tendens till att bli avvisade. Inte på denna nivå förstås, men visst har man blivit kallad både det ena och det andra… jag har ingen aning om vad det beror på, det gäller både svenskar och invandrare.

Det är lite som att de får ett vredesutbrott på sin mamma.

Tyvärr har jag inte dejtat kvinnor, så vet ej om det är ett generellt drag för en viss del av mänskligheten (eller beror på någon diagnos).
Och vi som har umgåtts med svenskar och blattar en del, vet att det här inte är ett särskilt blattigt beteende utan mer en incelgrej. Kan blattar vara incels? Ja, givetvis men det här låter fortfarande mer som en Snäll Kille(tm). Var inte du mod i RoS ett tag? Då borde du direkt känna att doftar mer autistisk incel är respektblatte.

Lägg också till det som står i artikeln, att han åkte hem till henne och fotade och hade sig. Mer incelautistiskt än blattigt.
Citera
2026-07-29, 12:41
Medlem
Att restaurangnotan delades på två tyder starkt på en svensk individ.
Citera
2026-07-29, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Och vi som har umgåtts med svenskar och blattar en del, vet att det här inte är ett särskilt blattigt beteende utan mer en incelgrej. Kan blattar vara incels? Ja, givetvis men det här låter fortfarande mer som en Snäll Kille(tm). Var inte du mod i RoS ett tag? Då borde du direkt känna att doftar mer autistisk incel är respektblatte.

Lägg också till det som står i artikeln, att han åkte hem till henne och fotade och hade sig. Mer incelautistiskt än blattigt.

Jodå, visst doftar det incel med vissa psykiska problem, åtminstone extremt oerfaren. Mer så än någon typisk tuffing.

Om man hotar att mörda och sedan ta sitt liv efter första dejten, ja då är man nog inte riktigt hundra på hur dejtande går till
Citera
2026-07-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Att restaurangnotan delades på två tyder starkt på en svensk individ.

Hon swishade efter.
alltså delades den inte.

alltså en neger menar du nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in