Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Fast om du tar och tittar i vårt eget RoS-forum så hittar du många svenska grabbar som inte förstår att dom inte får nån tjej - dom tjänar ju bra med pengar och alla vet ju att alla kvinnor är guldgrävande horor så varför kommer ingen och gräver efter deras guld.
Hade det varit en blatte så hade snacket troligen handlat mer om vad man kunde göra med pengarna, vilka feta guldkedjor han hade och så vidare snarare 'om pengar'.
Att det finns incels/incel adjacents som vill döda kvinnor som nobbar dom är heller inte det minsta okänt.
Jag säger inte att det inte är en blatte, jag säger bara att jag tror att om det hade varit det så hade det låtit annorlunda.
Vi som under livet har dejtat en del, vet att någon promille av män reagerar väldigt starkt på minsta tendens till att bli avvisade. Inte på denna nivå förstås, men visst har man blivit kallad både det ena och det andra… jag har ingen aning om vad det beror på, det gäller både svenskar och invandrare.
Det är lite som att de får ett vredesutbrott på sin mamma.
Tyvärr har jag inte dejtat kvinnor, så vet ej om det är ett generellt drag för en viss del av mänskligheten (eller beror på någon diagnos).