2026-08-02, 07:13
Medlem
tramsebyxans avatar
Ännu en bisarr thaihalva alltså? De förtjänar ju snart en egen tråd.
Citera
2026-08-02, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Usch, jag känner till ett sådant fall. Killen, 18 år, hade en svensk pappa och en mamma från Thailand. Han var uppenbarligen knäpp, hade inga kompisar, och satte eld på ett skjul på skolan där han gick, mitt på dagen när skolan var full av elever och lärare.

Gissar att pappan inte kunde få napp i Sverige, utan han hade åkt till Thailand för att skaffa en fru. Pappan var dålig på att fixa livet, och den thailändska mamman förstod inte vilka regler som gäller i Sverige. Sonen blev knäpp.

Undrar om det är något liknande som har hänt i fallet som tråden handlar om?
Haha, ja männen som importerar thailändskor är ju i regel inte några stjärnor.
Möt några stycken och ja de tillhör ju inte direkt toppen av genpolen i Sverige..

Den här killen måste ju ha någon form av funktionsnedsättning..
Citera
2026-08-02, 07:51
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
vilken otrolig självmordsmix. hur kommer det sig att dem två grupperna med högst iq kan va så självmordsbenägna?

Det enda som kanske har någon form av skam i kroppen
Citera
2026-08-02, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Han hade redan gjort så mycket förberedelser, att det nog tyvärr inte är sant att han inte tänkte genomföra det. Tur att någon ingrep!

Synd att han inte hade någon att bolla dejtingvärlden med. Man måste vara rätt mentalt stabil innan man ger sig ut i den, för sådana avvisanden händer ju hela tiden. Man måste kunna ta det coolt (svårt, jag vet).

Det går dock inte att skylla på internetdejting heller, för det var likadant på dansställena där folk träffades förr (och en del fortfarande). Man såg den snygge karl'n närma sig stolen där man satt, brast ut i ett välkomnande leende och reste sig redan till hälften - och så bjöd han upp tjejen bredvid, och man stod där med blossande kinder och kände sig löjlig oändligt... Man BLIR kränkt, men man måste försöka skaka av sig det. Och som sagt ha den mentala förberedelsen, att det kan bli så.

Så svårt är det väl knappast att gå vidare från en dejt som gick dåligt? Det är väl bara gå vidare och svajpa på.

Denna person är uppenbart en loser och det är väl knappast förvånande att tjejen inte ville fortsätta.
Citera
2026-08-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tmyceuiz7
vilken otrolig självmordsmix. hur kommer det sig att dem två grupperna med högst iq kan va så självmordsbenägna?

Fast nu var han ju varken Japan eller Jude. Européer är inte i toppen och Thai är inte som japaner.
Citera
2026-08-02, 09:38
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Ännu en bisarr thaihalva alltså? De förtjänar ju snart en egen tråd.

Ja, svenska inte ens gamma-hanar fortsätter att avla märkliga figurer...
Citera
2026-08-02, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Detta reagerar jag på.
En lycksökare? Eller en tjej från en annan kultur där pengar är viktigt?

Jag tror man ska förstå det som att hon menar att han verkade totalt socialt inkompetent.
Hon fick hålla igång konversationen ensam, och att han skröt om sin ekonomi, och det var det enda han berättade.

Men det ser mysko ut som det är formulerat.
Citera
2026-08-02, 13:39
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanonkurtan
Aldrig att detta skulle vara typiskt svenskt beteende. Att detta kommer visa sig vara en solbränd är jag övertygad om!

Det här är en 100% svensk incelfitta.
Citera
2026-08-02, 13:52
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Fast nu var han ju varken Japan eller Jude. Européer är inte i toppen och Thai är inte som japaner.

Skulle Israel ha hög IQ menar du? Vilket jävla skämt.

Majoriteten av landet är ju för fan analfabeter.

Väldigt många länder har högre medel-IQ än Israel. T.ex Spanien, med all deras MENA-befolkning.
Citera
2026-08-02, 14:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Haha, för första gången började jag fundera på vad galningen heter på Flashback. Är ganska säker på att vi för en gångs skull har att göra med någon hyfsat svensk, morfar kanske kommer från Lettland.

Finns en hel del som gör att den här historien sticker ut...

Du hade givet fel. Thai var det.

Så här efterklok. Så känns det ju givet med en asiat. De kan ju bli extremt kränkta över att bli nobbade.
Citera
2026-08-02, 14:52
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Du hade givet fel. Thai var det.

Så här efterklok. Så känns det ju givet med en asiat. De kan ju bli extremt kränkta över att bli nobbade.

Svensk man importerar thaifru och får en grabb på köpet.
Citera
2026-08-02, 17:35
Medlem
Men vad tjänar era nedlåtande fördomsfulla inlägg till? En kille som uppenbarligen redan har låg självkänsla och allvarliga problem. Blir det bättre av att trycka ner och mobba en sån person ytterligare, tror ni? Vad spelar härkomst för roll? Men alla rasistiska flashback-troll blir till sig för det inte var en "helsvensk".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in